HansV Skrevet Oktober 12, 2008 Share Skrevet Oktober 12, 2008 Har en sølvgrå E36 compact som jeg har lyst til å gjøre litt småmodding på. Er det noen som har ett godt tips til baklykter som ser fine ut på en slik bil? Har sett på noen Delight lykter, men synes kansje de var litt glorete: http://www.bsbildeler.no/butikk/visvare ... nr=DLBMR07 Andre gode forslag? Har satt på hvite blinklys forran og på sidene, og det ser i hvertfall mye penere ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 12, 2008 Share Skrevet Oktober 12, 2008 syns de lyktene der var direkte fæle. jeg ville vel kjøpt orginale lykter med hvite blinklys. det kan lissom ikke bli feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 12, 2008 Share Skrevet Oktober 12, 2008 Røde/hvite (m3-lykter)er aldrig feil men er jo rimelig oppbrukt. De lyktene du har funnet passer etter min mening kun på showbiler fra Automote o.l. er ikke spesielt fint på de heller. Koed.no har mange fine lykter. Bare gå på E36, nye deler, diverse utvendig utstyr og gå til side 2. Kunne kanskje passa med helhvite? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Titansilber Skrevet Oktober 12, 2008 Share Skrevet Oktober 12, 2008 syns de lyktene der var direkte fæle. jeg ville vel kjøpt orginale lykter med hvite blinklys. det kan lissom ikke bli feil. Helt enig, mest mulig originalt spør du meg. Hvite blink selvfølgelig. Kan ikke forstå hvorfor så mange vil se ut som en status-toyota. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Oktober 12, 2008 Share Skrevet Oktober 12, 2008 kan skaffe crystal rød/hvite, helhvite og mørke/sota baklykter hvis du ønsker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HansV Skrevet Oktober 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2008 Takker for svar. Det blir vel ett sett med vanlige røde/hvite etter vært, tenker jeg. De helhvite lyktene var litt stilige, men de var alt for dyre til Compacten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå