Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Det går jo fint en 3-4" i dashen på E34 da :P

Fint å fint du, en 4" på venstre side må du nok modde litt for å få dit gitt ;)

• 1 month later...
Skrevet

Jeg justerte litt lyden i min E39 og skrudde opp og det skurra og låt så dårlig at det ikke var morro engang.

Dette er standardspiller uten forsterker osv, så basisanlegget er i hvert fall veldig stusselig.

• 4 weeks later...
Skrevet
orginalt er best, uten tvil. det spiller reint, bass så ballene rister osv. jeg jobber på hifi huset på Nesbru og vi anbefaler orginalt til bmw grunnet disse tingene. dette kommer fra meg som har peiling på sånt så det lønner seg å lese

klem

lol!

• 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
Skrevet
Prøvde med 5.25 høytalere i taket i min E39 Touring idag, men de var for små... 6.5 passet derimot bra;)

Hvilke høytalere da, kunne du lagt litt info om de her.

Har Polk Audio MM651 i taket på min e39 touring..

Skrevet
Prøvde med 5.25 høytalere i taket i min E39 Touring idag, men de var for små... 6.5 passet derimot bra;)

Hvilke høytalere da, kunne du lagt litt info om de her.

Har noen Boss Exxtreme Series 5.25 høytalere ( http://www.bossaudio.com/main/638 ) som eg prøvde i taket bak, men dei passet som sagt ikkje. Så eg handlet nåken billige 6.5" høytalere for å teste... Marquant eller nåke sånt..

• 5 weeks later...
Skrevet

Jeg har en 99mod e39, og som det står her så er det 1" og 5.25" i bakdør, jeg har ingen ting i min bakdør, jeg har 5.25 i hattehylle og ikke noe diskant som jeg har funnet enda :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...