viplash Skrevet Mars 9, 2009 Share Skrevet Mars 9, 2009 Hva med E32 da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gladsild Skrevet Mars 20, 2009 Share Skrevet Mars 20, 2009 Er det mulig å bytte høyttalerne i taket bak på en E36 stasjonsvogn? hvilken str på man evt ha for å ikke måtte skjære i taket osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Mars 20, 2009 Share Skrevet Mars 20, 2009 Er det mulig å bytte høyttalerne i taket bak på en E36 stasjonsvogn? hvilken str på man evt ha for å ikke måtte skjære i taket osv? er ikke de 10 cm da? mener jeg kjøpte 10 cm til min de var putt i og stram skruene bare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handsome Skrevet Mars 20, 2009 Share Skrevet Mars 20, 2009 http://www.pioneer.no/no/products/car_accessories/BMW.html Mulige høytalere som passer i biler:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gladsild Skrevet Mars 20, 2009 Share Skrevet Mars 20, 2009 Er det mulig å bytte høyttalerne i taket bak på en E36 stasjonsvogn? hvilken str på man evt ha for å ikke måtte skjære i taket osv? er ikke de 10 cm da? mener jeg kjøpte 10 cm til min de var putt i og stram skruene bare Takker så mye! da skal jeg snuse på anlegg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bussdriver Skrevet April 4, 2009 Share Skrevet April 4, 2009 Har to stk pioneer TS-A1711 liggende, men dere sier det er 5,25" som står der orginalt, mine er på 17 cm vill disse få plass? http://www.pioneer.eu/eur/products/arch ... index.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Neonz Skrevet April 8, 2009 Share Skrevet April 8, 2009 i taket bak på e34 stasjonsvogn så er det det samme som står der? i min så er det og ein liten diskant i forklant og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet April 21, 2009 Share Skrevet April 21, 2009 Hvor dyp kan høytalerne være i E90 (Foran og bak) - Og er det samme størrelse fremme som bak? Finnes det erstatninger for basshøytalerne under baksetene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 Min E28 har 4x6 både framme og bak... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 Høytalerne i døran på E36 Coupe er ikke flate, men er "buet" etter dør trekket. korsn gjør dere det der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Neonz Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 sko hatt max dybde på høytallerene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonicx66 Skrevet Mai 11, 2009 Share Skrevet Mai 11, 2009 For dem som ikkje har fått det med seg så er det 5.25'' coaxial som er originalt i e34 touring (Stasjonsvogn) altså i taket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mai 26, 2009 Share Skrevet Mai 26, 2009 går det an å bytte til e60 å da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opticus Skrevet Juni 23, 2009 Share Skrevet Juni 23, 2009 E91 standard 6 høyttalersystem(regner med det er det samme i E90) 4" forran(dører) byttet disse i DLS R4 selv 4" bak(dører) 6,5" under setene i adapter(earthquake sws-8 er directfit replacement) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dexter86 Skrevet Juni 24, 2009 Share Skrevet Juni 24, 2009 Hei folks Jeg har en 95 mod E36 sedan. Der sitter høtalerne veldig langt fram, ikke i dørene men enda lenger fram. Lurte på hva slags tommer det er på disse og om det er noen som har vært borti dette og byttet disse... Takker for alle svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå