username Skrevet Oktober 4, 2011 Share Skrevet Oktober 4, 2011 sko hatt max dybde på høytallerene +1 Og hvor bred magnet kan være. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
username Skrevet Oktober 4, 2011 Share Skrevet Oktober 4, 2011 For de som ikke vet det så er det plass til opptil 10" foran i kickpanel i en E34 Anbefaler 8" da det er litt mer plasseringsvennlig. JA, det må bygges litt for å få plass til et slikt element, men hva gjør man ikke for å få litt god lyd da? Vel ifølge han her, så er originalt best. Så trenger ikke gjøre noe som helst for å få god lyd orginalt er best, uten tvil. det spiller reint, bass så ballene rister osv. jeg jobber på hifi huset på Nesbru og vi anbefaler orginalt til bmw grunnet disse tingene. dette kommer fra meg som har peiling på sånt så det lønner seg å leseklem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
super_sala Skrevet Oktober 17, 2011 Share Skrevet Oktober 17, 2011 Min '08 E81 med standard (ikke utvidet) BMW Business CD lydsystem har totalt seks høyttalere med følgende størrelser: - 2 stk. 4" mellomtone i dørene. - 2 stk. 4" mellomtone bak, en på hver side av hattehylla. - 2 stk. 6,5" bass, ett under hvert sete og montert slik at de vender nedover. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwalert Skrevet Mars 20, 2012 Share Skrevet Mars 20, 2012 Størrelse på hatthylle høytalerne på en sedan E46? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeBarka Skrevet Mai 22, 2012 Share Skrevet Mai 22, 2012 Hei! Eg lure på ka størrelse eg kan trykka inni bak i taket på min e 36 touring? 6,5" ? Takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emilguten Skrevet Juni 4, 2012 Share Skrevet Juni 4, 2012 jeg har en 05 320d touring 33 editoin. uten hk. så jeg lurer på hvor mange høytalere det er i bilen? å hvor store de er forran i dørene å de høytalerene i bagasjerommet er ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juni 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2012 Hvor mange høyttalere du har kommer ann på pakken din. Så det er bare å telle. Diskanten din om du har er 1" i dørene dine er det 4" i bagasjen på touringen er jeg ikke sikker hva er, men er vel rart om det er noe annet enn 4" der også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Juli 12, 2012 Share Skrevet Juli 12, 2012 Er det nå enighet om at det er 5 1/4" foran i E39 og 6 1/2 i taket på touring? Antar da at de bak er coax? Er det noen begrensning i dybde e.l? Evt greie kit som kan passe i mellom-prisklasse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frelsaren Skrevet August 21, 2012 Share Skrevet August 21, 2012 Skal bygge anlegg i min e36 cabriolet. Hadde vært supert om noen kunne fortelle meg hvilke størrelser det er foran og bak? Er det samme som står på første siden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kbpE30 Skrevet September 9, 2012 Share Skrevet September 9, 2012 Hva med BMW e34 stasjonsvogn da? Bak alstå : p samme som front Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kbpE30 Skrevet September 9, 2012 Share Skrevet September 9, 2012 e61 06 mod hva passer i taket og dørene fremme,,, skal bygge ut litt..har jeg sub i min..har bare basic anlegge som kom fra bmw orginalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeedBMW Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 Er det noe forskjell på e30 Touring's oppsett og e30 Sedan/Coupe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kreastian Skrevet Oktober 22, 2012 Share Skrevet Oktober 22, 2012 Noen som kunne gitt meg mål/link til diskant som passer inn i en E36 Cabriolet fra -94? Alle mine er sprengt så jeg vil sette stor pris på hjelp siden jeg ikke har noe peiling på anlegg selv! På forhånd, tack <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yngve_bmw Skrevet November 11, 2012 Share Skrevet November 11, 2012 Var litt tvetydig det folk sa om e36'n her, så jeg gikk ut å skrudde av noen deksler og målte. På e36 sedan fra 1996, helt basic uten noe ekstrautsyr er det: 5.25" framme foran dørene, 1" diskant i hver av framdørene og 5.25 i hattehylla. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janthomas Skrevet Mars 18, 2013 Share Skrevet Mars 18, 2013 noen som har peil på om det er noe skjult delefilter originalt i e34? annet en den som sitter bakpå tweeteren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå