Ralph Skrevet Oktober 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2008 Enig i det, Satt de på forrige uke. Drar de nok av igjen snart også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Oktober 14, 2008 Share Skrevet Oktober 14, 2008 litt OT: men når er det pussetreff hos Kepler? Ikke noe fastsatt dato enda, men skal prøve å få til det så fort som mulig. GeirA maser også veldig, så håper det ikke er lenge til . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Oktober 15, 2008 Share Skrevet Oktober 15, 2008 litt OT: men når er det pussetreff hos Kepler? Ikke noe fastsatt dato enda, men skal prøve å få til det så fort som mulig. GeirA maser også veldig, så håper det ikke er lenge til . Jepp, jeg kommer nok å sparker dekk;) hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ralph Skrevet Oktober 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2008 En lite update, kjørte på en katt Den løp ut av veien igjen så tror den overlevde. Men her er resultatet: Jævlig kjipt da fangern ble reparert og lakka for 6 uker siden :\ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Oktober 24, 2008 Share Skrevet Oktober 24, 2008 Nok med katter her i verden, men synd med fronten din! Rått med sort bakrutesenker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Oktober 24, 2008 Share Skrevet Oktober 24, 2008 Nok med katter her i verden, men synd med fronten din!Rått med sort bakrutesenker! For den finnes det jo ikke flere av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Oktober 24, 2008 Share Skrevet Oktober 24, 2008 I allefall ikke like mange! Og de pisser, klorer og griser ikke på bilen eller trappa di! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ralph Skrevet Oktober 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2008 Liker katter jeg Men som mangt har de sine ulemper. La oss ikke starte noen diskusjon hvorvidt min front fanger er verdt mer enn en katt. Ville aldri bytta min egen katt mot ny front fanger ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FEDNO Skrevet Oktober 24, 2008 Share Skrevet Oktober 24, 2008 du har en av de penere bmwene jeg har sett. stilren med linjer. ikke noe sånn ekkle hjemmelakka rosa med plysj interiør. FYSJ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Oktober 25, 2008 Share Skrevet Oktober 25, 2008 Jævlig kjipt da fangern ble reparert og lakka for 6 uker siden :\ Må vel ha brukt opp din del på "bad luck" kontoen for i år nå vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ralph Skrevet Oktober 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2008 Jævlig kjipt da fangern ble reparert og lakka for 6 uker siden :\ Må vel ha brukt opp din del på "bad luck" kontoen for i år nå vel? Ja, får håpe jeg har det.. Men kjipt året snart er over Da er speiler og nye bilstein dempere / fjører med 35mm senk på plass ! Før hadde jeg orginal dempere med 60mm senk.. synes det var greit helt til jeg fikk satt på det jeg har nå. Har blitt en del stivere og det føles mye mer riktig, slipper å kjøre rundt uten å være bekymra om jeg skal slå neddi overalt. Hva synes dere ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet Oktober 25, 2008 Share Skrevet Oktober 25, 2008 bØØØØØØØØØØst!!!! :::: ))))))))) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Oktober 25, 2008 Share Skrevet Oktober 25, 2008 bøøøøøøøøøøst? wtf? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ralph Skrevet Oktober 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2008 bØØØØØØØØØØst!!!! :::: ))))))))) Takk, tar det som ett kompliment =) Er usikker angående baklykter.. Vil kjøpe baklykter for å se hvordan det blir, men spørsmålet er da om Hella er ett must ? er så sinnsykt dyre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet Oktober 27, 2008 Share Skrevet Oktober 27, 2008 bøøøøøøøøøøst? wtf? er jo en bøs bil for faen ? :P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå