bernhell Skrevet Oktober 29, 2008 Share Skrevet Oktober 29, 2008 faen asså...får ikke opp bildene her på jobb...altfor strengt aker-system... kjøpte sota/røde baklykter m/LED hos GS, og det blei meget bra på min... så du trenger jo strengt tatt ikke Hella... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Oktober 29, 2008 Share Skrevet Oktober 29, 2008 Denne har jeg sett tror jeg. Stått på beninstasjonen ved rundkjøringene der og hengt? Ser fin ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ralph Skrevet Oktober 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2008 Denne har jeg sett tror jeg.Stått på beninstasjonen ved rundkjøringene der og hengt? Ser fin ut Det kan stemme det.. ofte lite å gjøre på fredag og lørdags kvelder vettu :\ Hvem er du da? Vinter skoa er på ush... samme bilen? :\ Tenkte å kjøpe vinterdekk til disse i løpet av vintern. fatterns 540 (1997mod med 78'000 km) oss imellom har vi nok av dekk og felger til e39 =)) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Oktober 31, 2008 Share Skrevet Oktober 31, 2008 Ble jo ikke så ille med vintersko da, som også er en nødvendighet på denne årstida . Men skjønner godt at du ønsker å skaffe dekk til ACS'ene, passer som hånd i hanske på E39. Ser jo også nydelig ut den 540'n faren din. Post gjerne flere bilder av den, innvendig & utvendig . PS: Er forresten pussetreff på Kepler bilpleie til Lørdag. Kommer du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ralph Skrevet Oktober 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2008 Ble jo ikke så ille med vintersko da, som også er en nødvendighet på denne årstida .Men skjønner godt at du ønsker å skaffe dekk til ACS'ene, passer som hånd i hanske på E39. Ser jo også nydelig ut den 540'n faren din. Post gjerne flere bilder av den, innvendig & utvendig . PS: Er forresten pussetreff på Kepler bilpleie til Lørdag. Kommer du? Hadde vært morro det.. Hva vil pussetreff si ? =) kan poste flere bilder av 540'n når faren min kommer hjem, han bor i England.. kommer nok noen bilder til neste helg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 1, 2008 Share Skrevet November 1, 2008 Meget pen og riktig E39! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet November 1, 2008 Share Skrevet November 1, 2008 Jeg likte nå øyelokkene jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nygata Skrevet November 1, 2008 Share Skrevet November 1, 2008 Jævlig kjipt da fangern ble reparert og lakka for 6 uker siden :\ Må vel ha brukt opp din del på "bad luck" kontoen for i år nå vel? Ja, får håpe jeg har det.. Men kjipt året snart er over Da er speiler og nye bilstein dempere / fjører med 35mm senk på plass ! Før hadde jeg orginal dempere med 60mm senk.. synes det var greit helt til jeg fikk satt på det jeg har nå. Har blitt en del stivere og det føles mye mer riktig, slipper å kjøre rundt uten å være bekymra om jeg skal slå neddi overalt. Fine felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 19, 2008 Share Skrevet November 19, 2008 Og snart kommer det BMWCCN skiltplater på denne Synes du bør vurdere facelift bak og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ralph Skrevet November 20, 2008 Forfatter Share Skrevet November 20, 2008 Det er på handlelista ! Kommer på i løpet av desember. Noen bilder med nye skiltplater og har fått vinterdekk på AC felgene. Tokk de bildene akkurat, aner ikke hva jeg driver med men er morro å leke med speilrefleks Kommer nok noen bilder til i morra, skal leke litt mer =)) DR-S, vi må leke sammen en dag ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 20, 2008 Share Skrevet November 20, 2008 Nudelig Ralph, felger gjør så sykt mye på utseende . Hvilke type dekk er på de? Forøvrig har jeg satt på mine ACS kopier igjen også, greit å få brukt opp Icebear skiten . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 21, 2008 Share Skrevet November 21, 2008 Ralph, så fort det daler ned litt snø nå, så skal vi nok få lekt oss litt Kanskje vi får lurt med Steffan og? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet November 24, 2008 Share Skrevet November 24, 2008 Meg med!! Ble nydelig med acs vinterhjul! skjønner jeg ligger litt etter med 16":P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ralph Skrevet Desember 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2008 16" er jo greit det også.. du har jo 3 serie så er jo litt bedre enn med 16" på 5 serie. Vi må ta noen bilder sammen en dag, nå som jeg har fått meg stativ å greier Noen flere random bilder : Må si jeg ble veldig fornøyd med de gamle felgene =) liker rondellene bedre men disse er konge til vinter felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 1, 2008 Share Skrevet Desember 1, 2008 Hva er hvitt og ligger på bakken nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå