Dr_S Skrevet Mai 11, 2009 Share Skrevet Mai 11, 2009 Tasty! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ralph Skrevet Mai 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2009 Takk for det! din er meget Tasty din også Dr_S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ralph Skrevet Juni 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2009 Da var listene lakkert i bilens farge uten klarlakk =) før etter Hva synes folket ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 dette passet MYE bedre. nydelig bil du har også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 Ble ikke dumt det der nei, planer om å bytte ut rattet eller? Skal du på Rudskogen til helgen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ralph Skrevet Juni 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2009 Ble ikke dumt det der nei, planer om å bytte ut rattet eller? Skal du på Rudskogen til helgen da? Hva skjer der? Er ikke så god til å følge med Det hadde vært nice å bytte ut rattet, bare synd det er så dyrt. Bilen min er fra 1996 og da er det begrenset til m5 og mtech ratt produsert til biler før 1999, disse er da dyrere enn de etter 99. De etter 99 kan jo bruke e46 ratt osv, det kan ikke jeg:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 Ser bra ut mr! Hjalp fælt det der:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 Er jo BMWCCN treff på Rudskogen 6. og 7. juni Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 Interiøret ble mye friskere nå, ser meget bra ut i likhet med resten av bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 Ser jo bare utrolig mye bedre ut Ralph! Må få gjort noe lingnende på min E39 også, men vet bare ikke hvilken farge som skal velges... . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 Titan! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ralph Skrevet Juni 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2009 takk takk, ble veldig fornøyd selv=) Titan er tøff farge, men er jo mye billigere å få det lakkert enn å kjøpe nytt sett til 6000-7000kr i f.exp Titan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 rett og slett perfekt E39 når du får byttet det rattet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 Ble veldig pent med sølv lister! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ralph Skrevet Juni 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2009 Takk igjen=) Bytte rattet? Nei, jeg får jo sånn deilig buss følelse når jeg kjører mm, skulle gjerne bytta det men ikke for 5000kr. Dessuten er rattet jeg har nå gått bare 80'000km så det er som nytt. Pappa kjøpte Mtech til sin så da fikk jeg han sitt siden mitt gamle var slitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå