Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Egentlig at jeg er dritlei av å purre.

OG at Moderatorer ikke lar meg informere andre brukere av forumet om dårlige betalere.

Trenger IKKE noe "Torpedo"...

Men hvis noen kjenner dem kan de få det de skylder feks.?

Skrevet

SOM jeg har skrevet i alle andre tråder du har Laget har jeg sendt deg pakken fått den i retur og sendt den igjen. og at du ikke har fått den nå er jo helt på trynet. men hva dette har med annet selges skjønner jeg ikke men. og begynner å bli smålig irritert over at jeg blir hengt ut overalt. da jeg faktisk har sendt deg delene. SELV om Ja jeg brukte lang tid, skal ikke si noe på det. du kjenner meg såpass at jeg er litt træg på sendingene.

Skrevet

kan se om jeg finner Sporingsnummeret i bilen. ble usikker på om jeg sendte det som norgespakke. sendte det. det som var billigs iallefall.

nei fikk ikke på alle. men pakkene kom fram da.

Skrevet

Nei vil ordne opp. men på alle pakkene jeg har sendt har jeg ikke skrevet noe navn. har ikke fått noe navn av deg. bare adressen ikke vet jeg. men kan ha noe med det å gjøre?

vis ikke pakken kommer fram nå snart. må jeg vel punge ut. men da vil jeg ha PC og utstyret tilbake fra posten først

Skrevet

Du vil ha ditt utstyr tilbake fra posten før du betaler han du skylder penger? Du gir skylda til posten for at du ikke kan betale penger? :lol:

Ring posten og be de ordne opp så fort som mulig. Da løser deg seg for alle sammen..

Sporingsnret burde du gitt med en gang. Siden kjøper som er regel er litt mer intressert i og vite hvor pakken ligger.. Å merkelig at en pakke blir sendt i retur flere ganger. Aldri skjedd meg før. Har opplevd at en pakke ble sendt i retur en gang fordi merkelappen hadde blitt revet av. Men etter at posten var kontaktet tok det 2 dager så var den på mitt lokale post kontor..

Skrevet
Nei vil ordne opp. men på alle pakkene jeg har sendt har jeg ikke skrevet noe navn. har ikke fått noe navn av deg. bare adressen ikke vet jeg. men kan ha noe med det å gjøre?

vis ikke pakken kommer fram nå snart. må jeg vel punge ut. men da vil jeg ha PC og utstyret tilbake fra posten først

Navnet er J. Hofstad...

Burde ikke være så vanskelig å finne på dette forumet?

Omtrent 5200 innlegg å se navnet mit, står rett over her også...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...