Sir Hofstad Skrevet Oktober 13, 2008 Skrevet Oktober 13, 2008 KRAV TIL DÅRLIGE BETALERE , her på forumet. Ca 8.000. Intereserte bees kontakte Dirtydicky,Zeeks-racing,Longfellowdeeds,Niki25...
336mik Skrevet Oktober 13, 2008 Skrevet Oktober 13, 2008 Hmm.Kan faktisk se ut som du søker en torpedo.
Sir Hofstad Skrevet Oktober 13, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2008 Egentlig at jeg er dritlei av å purre. OG at Moderatorer ikke lar meg informere andre brukere av forumet om dårlige betalere. Trenger IKKE noe "Torpedo"... Men hvis noen kjenner dem kan de få det de skylder feks.?
Dirty Skrevet Oktober 13, 2008 Skrevet Oktober 13, 2008 SOM jeg har skrevet i alle andre tråder du har Laget har jeg sendt deg pakken fått den i retur og sendt den igjen. og at du ikke har fått den nå er jo helt på trynet. men hva dette har med annet selges skjønner jeg ikke men. og begynner å bli smålig irritert over at jeg blir hengt ut overalt. da jeg faktisk har sendt deg delene. SELV om Ja jeg brukte lang tid, skal ikke si noe på det. du kjenner meg såpass at jeg er litt træg på sendingene.
Sir Hofstad Skrevet Oktober 13, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2008 Sporingsnr? Fikk det på alle pakkene fra meg eller?
Dirty Skrevet Oktober 13, 2008 Skrevet Oktober 13, 2008 kan se om jeg finner Sporingsnummeret i bilen. ble usikker på om jeg sendte det som norgespakke. sendte det. det som var billigs iallefall. nei fikk ikke på alle. men pakkene kom fram da.
Sir Hofstad Skrevet Oktober 13, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2008 Jeg har alle sporingsnr, osv. Men kan egentlig drite i det. Skjønner at det ikke skjer noen ting. Var takk for hjelpa antagelig.
Dirty Skrevet Oktober 13, 2008 Skrevet Oktober 13, 2008 Nei vil ordne opp. men på alle pakkene jeg har sendt har jeg ikke skrevet noe navn. har ikke fått noe navn av deg. bare adressen ikke vet jeg. men kan ha noe med det å gjøre? vis ikke pakken kommer fram nå snart. må jeg vel punge ut. men da vil jeg ha PC og utstyret tilbake fra posten først
Azeton Skrevet Oktober 14, 2008 Skrevet Oktober 14, 2008 Du vil ha ditt utstyr tilbake fra posten før du betaler han du skylder penger? Du gir skylda til posten for at du ikke kan betale penger? Ring posten og be de ordne opp så fort som mulig. Da løser deg seg for alle sammen.. Sporingsnret burde du gitt med en gang. Siden kjøper som er regel er litt mer intressert i og vite hvor pakken ligger.. Å merkelig at en pakke blir sendt i retur flere ganger. Aldri skjedd meg før. Har opplevd at en pakke ble sendt i retur en gang fordi merkelappen hadde blitt revet av. Men etter at posten var kontaktet tok det 2 dager så var den på mitt lokale post kontor..
Nytern Skrevet Oktober 14, 2008 Skrevet Oktober 14, 2008 Jeg ser bare en haug av dårlige unnskyldninger... Håper dette ordner seg!
Sir Hofstad Skrevet Oktober 14, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2008 Nei vil ordne opp. men på alle pakkene jeg har sendt har jeg ikke skrevet noe navn. har ikke fått noe navn av deg. bare adressen ikke vet jeg. men kan ha noe med det å gjøre?vis ikke pakken kommer fram nå snart. må jeg vel punge ut. men da vil jeg ha PC og utstyret tilbake fra posten først Navnet er J. Hofstad... Burde ikke være så vanskelig å finne på dette forumet? Omtrent 5200 innlegg å se navnet mit, står rett over her også...
Sir Hofstad Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2008 Bumper denne da DD har sluttet å svare PM (sikkert fordi han har handlet ny bil med kameraten...).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå