///Martin Skrevet Oktober 13, 2008 Skrevet Oktober 13, 2008 Ja da ble det enda en Bmw i år igjen. M3`n har blitt satt i garasjen så da må man ha noe annet å farte med. Dette er min Bmw nr.5 men alikevell aller første rekkesekser og 5-serie. Bilen: E34 91mod 520i 24v Km: 265000 Interiør: Grått stoff Tidligere eier har hatt den i over 10 år og skiftet deler på verksted regelmessig. Pluss med den: 1. Meget hel i karrosseriet 2. Fint og helt interiør 3. God å kjøre 4. Nydlig fin sekserlyd 5. V8-front 6. Liten senk 7. EU-ok 8. God teknisk stand Minus med den: 1. Fjusker litt på lavt turtall(coilene?) 2. Litt rust på dører osv 3. Gnikelyder fra ene bakdemper(sikkert gåen) 4. Gåent førersete 5. Mangler tåkelys forran Disse "småfeilene" skal selvsagt utbedres fortløpende! Ellers en meget god bruksbil! Slik så den ut når jeg hadde hentet den: Sånn ble den med noen 18" jeg hadde liggende: Og sånn ser den ut idag(22.05.2009):
camxer Skrevet Oktober 13, 2008 Skrevet Oktober 13, 2008 Samme farge som min jo Hva er de neste punktene på listen av modifiseringene?
///Martin Skrevet Oktober 14, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2008 Samme farge som min jo Hva er de neste punktene på listen av modifiseringene? Ja er en "Diamantschwarz-metallic". Samme farge som på M3`n min også Har jo alltids litt planer for modifisering men første prioritet er å få den opp imot 100% god stand. Så det innbærer at alle småfeilene utbedres. Etter det blir det kanskje hviteblink bak, et effektanlegg, et konisk filter, bakrutegardin osv... Sånn en Bmw skal ha Samt den fæle reflex-plata rundt skiltet bak skal av fortest mulig!
camxer Skrevet Oktober 14, 2008 Skrevet Oktober 14, 2008 Oi, det første bildet så litt ut som atlantisblau (fargen på bilen min) da den er polert og fin. Så der bommet jeg litt gitt
///Martin Skrevet Oktober 19, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 19, 2008 Håper nå på å få skiftet coilene da den fjusker litt på lavt turtall. Spesielt når den er kald!
///Martin Skrevet Oktober 29, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 29, 2008 Har nå gått til innkjøp av følgende: - M-tech 1 ratt - Coiler - Nytt grøftlys - Bakrutegardin Bilder av disse påmontert kommer snart!
///Martin Skrevet November 2, 2008 Forfatter Skrevet November 2, 2008 Fikk meg noen timer i garasja i helga og det resulterte i litt stell av 520`n: Skiftet coilene Ble litt lei av "trailer-rattet" Så jeg kjøpte meg et M-tech 1 ratt. Ble ganske bra!
///Martin Skrevet November 18, 2008 Forfatter Skrevet November 18, 2008 Arti å finne ut av saker å ting meg bilen etter jeg har hatt den en stund.. Fant ut at det står på senkefjører(jeg trodde den bare var segen), den er "shadowline" uten noe som helst chrome og det er et førstehjelpskit under passagersetet Nå er planen sportsfilter og en potte. Vil ha mer lyd
///FredriK.S Skrevet November 22, 2008 Skrevet November 22, 2008 Hvorfor Mtech I? Du må jo ha Mtech II.
///Martin Skrevet November 23, 2008 Forfatter Skrevet November 23, 2008 Hvorfor Mtech I? Du må jo ha Mtech II. Sant så sant. Skulle aller helst hatt M-tech 2 rattet. MEN dette er en arbeids/pendle bil, så budsjettet er der etter Skal i bunn og grunn ikke bruke penger på denne bilen da... Men er veldig vanskelig å la vær!
Aambakk Skrevet November 29, 2008 Skrevet November 29, 2008 Går ikke and og kjøpe en bmw uten og bruke penger på den! Kjekk bil
rstruck Skrevet Januar 22, 2009 Skrevet Januar 22, 2009 Ditta der e en bil du kommer til å bli jævlig glad i. Bedre kjørekomfort og sportslighet i en så "gammel" bil skal du leite lenge etter. Har samme bil sjøl, bare med kromlister og ikkje shadowlineutgave. Så rimelig strøken ut, korsen det e med rust og sånt på bilen. Lite?
325ti Skrevet Januar 22, 2009 Skrevet Januar 22, 2009 Ditta der e en bil du kommer til å bli jævlig glad i. Bedre kjørekomfort og sportslighet i en så "gammel" bil skal du leite lenge etter. Har samme bil sjøl, bare med kromlister og ikkje shadowlineutgave. Så rimelig strøken ut, korsen det e med rust og sånt på bilen. Lite? Kjørekomfort finnes jo, men sportslighet er vell gasnke så utelatt. et tips når du skifter coiler på disse motorene er og lage en ekstra jording på alle coilene. da holder de rett og slett lenger;)
///Martin Skrevet Januar 27, 2009 Forfatter Skrevet Januar 27, 2009 Ditta der e en bil du kommer til å bli jævlig glad i. Bedre kjørekomfort og sportslighet i en så "gammel" bil skal du leite lenge etter. Har samme bil sjøl, bare med kromlister og ikkje shadowlineutgave. Så rimelig strøken ut, korsen det e med rust og sånt på bilen. Lite? Ja er ganske så fornøyd med den! Men bildene lyger litt selvfølgelig. Er rust nede på dører, litt på bakluke og i kanaler(det vanlige). Har kjøpt inn utstyr og diverse til å fikse på det, men det må bli litt mildere i været først:)
///Martin Skrevet Januar 27, 2009 Forfatter Skrevet Januar 27, 2009 Ditta der e en bil du kommer til å bli jævlig glad i. Bedre kjørekomfort og sportslighet i en så "gammel" bil skal du leite lenge etter. Har samme bil sjøl, bare med kromlister og ikkje shadowlineutgave. Så rimelig strøken ut, korsen det e med rust og sånt på bilen. Lite? Kjørekomfort finnes jo, men sportslighet er vell gasnke så utelatt. et tips når du skifter coiler på disse motorene er og lage en ekstra jording på alle coilene. da holder de rett og slett lenger;) Sant. Kjørekomforten er upåklagelig for en bil som snart har rulla 270000km! Er ikke noen rakett nei, men helt ok drag og ikke minst nydelig sekser lyd Har forresten kjøpt konisk filter osså som skal på i nærmeste fremtid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå