Gå til innhold

///Martin`s E34 520 24v 18",senk,V8 front SOLGT

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja da ble det enda en Bmw i år igjen. M3`n har blitt satt i garasjen så da må man ha noe annet å farte med. Dette er min Bmw nr.5 men alikevell aller første rekkesekser og 5-serie.

Bilen: E34 91mod 520i 24v

Km: 265000

Interiør: Grått stoff

Tidligere eier har hatt den i over 10 år og skiftet deler på verksted regelmessig.

Pluss med den:

1. Meget hel i karrosseriet

2. Fint og helt interiør

3. God å kjøre

4. Nydlig fin sekserlyd

5. V8-front

6. Liten senk

7. EU-ok

8. God teknisk stand

Minus med den:

1. Fjusker litt på lavt turtall(coilene?)

2. Litt rust på dører osv

3. Gnikelyder fra ene bakdemper(sikkert gåen)

4. Gåent førersete

5. Mangler tåkelys forran

Disse "småfeilene" skal selvsagt utbedres fortløpende!

Ellers en meget god bruksbil! Slik så den ut når jeg hadde hentet den:

r8d0zy058kojnpfd3xfm.jpg

ankrtwzu3p4dycs01b4s.jpg

Sånn ble den med noen 18" jeg hadde liggende:

gfaroqiwbtqdg9j6nhkb.jpg

Og sånn ser den ut idag(22.05.2009):

7yeszqax2y171d9onpnd.jpg

• Svar 77
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Samme farge som min jo :) Hva er de neste punktene på listen av modifiseringene?

Ja er en "Diamantschwarz-metallic". Samme farge som på M3`n min også :)

Har jo alltids litt planer for modifisering men første prioritet er å få den opp imot 100% god stand. Så det innbærer at alle småfeilene utbedres.

Etter det blir det kanskje hviteblink bak, et effektanlegg, et konisk filter, bakrutegardin osv... Sånn en Bmw skal ha :) Samt den fæle reflex-plata rundt skiltet bak skal av fortest mulig!

• 2 weeks later...
Skrevet

Fikk meg noen timer i garasja i helga og det resulterte i litt stell av 520`n:

Skiftet coilene

2c19cpno5gtqs2egcolv.jpg

Ble litt lei av "trailer-rattet"

8l9j3bb9h8q61itfiasq.jpg

isuv9dtl5hanudokrqi1.jpg

Så jeg kjøpte meg et M-tech 1 ratt. Ble ganske bra!

aei8p64o91tbdpdf7li0.jpg

• 3 weeks later...
Skrevet

Arti å finne ut av saker å ting meg bilen etter jeg har hatt den en stund.. Fant ut at det står på senkefjører(jeg trodde den bare var segen), den er "shadowline" uten noe som helst chrome og det er et førstehjelpskit under passagersetet :D

Nå er planen sportsfilter og en potte. Vil ha mer lyd 8)

Skrevet
Hvorfor Mtech I? Du må jo ha Mtech II.

:D

Sant så sant. Skulle aller helst hatt M-tech 2 rattet. MEN dette er en arbeids/pendle bil, så budsjettet er der etter :D Skal i bunn og grunn ikke bruke penger på denne bilen da... Men er veldig vanskelig å la vær!:lol:

• 1 month later...
Skrevet

Ditta der e en bil du kommer til å bli jævlig glad i. Bedre kjørekomfort og sportslighet i en så "gammel" bil skal du leite lenge etter.

Har samme bil sjøl, bare med kromlister og ikkje shadowlineutgave. Så rimelig strøken ut, korsen det e med rust og sånt på bilen. Lite?

Skrevet
Ditta der e en bil du kommer til å bli jævlig glad i. Bedre kjørekomfort og sportslighet i en så "gammel" bil skal du leite lenge etter.

Har samme bil sjøl, bare med kromlister og ikkje shadowlineutgave. Så rimelig strøken ut, korsen det e med rust og sånt på bilen. Lite?

Kjørekomfort finnes jo, men sportslighet er vell gasnke så utelatt. et tips når du skifter coiler på disse motorene er og lage en ekstra jording på alle coilene. da holder de rett og slett lenger;)

Skrevet

Ja er ganske så fornøyd med den! Men bildene lyger litt selvfølgelig. Er rust nede på dører, litt på bakluke og i kanaler(det vanlige). Har kjøpt inn utstyr og diverse til å fikse på det, men det må bli litt mildere i været først:)

Skrevet

Kjørekomfort finnes jo, men sportslighet er vell gasnke så utelatt. et tips når du skifter coiler på disse motorene er og lage en ekstra jording på alle coilene. da holder de rett og slett lenger;)

Sant. Kjørekomforten er upåklagelig for en bil som snart har rulla 270000km! Er ikke noen rakett nei, men helt ok drag og ikke minst nydelig sekser lyd :)

Har forresten kjøpt konisk filter osså som skal på i nærmeste fremtid :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...