Jump to content

///Martin`s E34 520 24v 18",senk,V8 front SOLGT


///Martin
 Share

Recommended Posts

Ja da ble det enda en Bmw i år igjen. M3`n har blitt satt i garasjen så da må man ha noe annet å farte med. Dette er min Bmw nr.5 men alikevell aller første rekkesekser og 5-serie.

Bilen: E34 91mod 520i 24v

Km: 265000

Interiør: Grått stoff

Tidligere eier har hatt den i over 10 år og skiftet deler på verksted regelmessig.

Pluss med den:

1. Meget hel i karrosseriet

2. Fint og helt interiør

3. God å kjøre

4. Nydlig fin sekserlyd

5. V8-front

6. Liten senk

7. EU-ok

8. God teknisk stand

Minus med den:

1. Fjusker litt på lavt turtall(coilene?)

2. Litt rust på dører osv

3. Gnikelyder fra ene bakdemper(sikkert gåen)

4. Gåent førersete

5. Mangler tåkelys forran

Disse "småfeilene" skal selvsagt utbedres fortløpende!

Ellers en meget god bruksbil! Slik så den ut når jeg hadde hentet den:

r8d0zy058kojnpfd3xfm.jpg

ankrtwzu3p4dycs01b4s.jpg

Sånn ble den med noen 18" jeg hadde liggende:

gfaroqiwbtqdg9j6nhkb.jpg

Og sånn ser den ut idag(22.05.2009):

7yeszqax2y171d9onpnd.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 77
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Samme farge som min jo :) Hva er de neste punktene på listen av modifiseringene?

Ja er en "Diamantschwarz-metallic". Samme farge som på M3`n min også :)

Har jo alltids litt planer for modifisering men første prioritet er å få den opp imot 100% god stand. Så det innbærer at alle småfeilene utbedres.

Etter det blir det kanskje hviteblink bak, et effektanlegg, et konisk filter, bakrutegardin osv... Sånn en Bmw skal ha :) Samt den fæle reflex-plata rundt skiltet bak skal av fortest mulig!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Arti å finne ut av saker å ting meg bilen etter jeg har hatt den en stund.. Fant ut at det står på senkefjører(jeg trodde den bare var segen), den er "shadowline" uten noe som helst chrome og det er et førstehjelpskit under passagersetet :D

Nå er planen sportsfilter og en potte. Vil ha mer lyd 8)

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor Mtech I? Du må jo ha Mtech II.

:D

Sant så sant. Skulle aller helst hatt M-tech 2 rattet. MEN dette er en arbeids/pendle bil, så budsjettet er der etter :D Skal i bunn og grunn ikke bruke penger på denne bilen da... Men er veldig vanskelig å la vær!:lol:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ditta der e en bil du kommer til å bli jævlig glad i. Bedre kjørekomfort og sportslighet i en så "gammel" bil skal du leite lenge etter.

Har samme bil sjøl, bare med kromlister og ikkje shadowlineutgave. Så rimelig strøken ut, korsen det e med rust og sånt på bilen. Lite?

Link to comment
Share on other sites

Ditta der e en bil du kommer til å bli jævlig glad i. Bedre kjørekomfort og sportslighet i en så "gammel" bil skal du leite lenge etter.

Har samme bil sjøl, bare med kromlister og ikkje shadowlineutgave. Så rimelig strøken ut, korsen det e med rust og sånt på bilen. Lite?

Kjørekomfort finnes jo, men sportslighet er vell gasnke så utelatt. et tips når du skifter coiler på disse motorene er og lage en ekstra jording på alle coilene. da holder de rett og slett lenger;)

Link to comment
Share on other sites

Ditta der e en bil du kommer til å bli jævlig glad i. Bedre kjørekomfort og sportslighet i en så "gammel" bil skal du leite lenge etter.

Har samme bil sjøl, bare med kromlister og ikkje shadowlineutgave. Så rimelig strøken ut, korsen det e med rust og sånt på bilen. Lite?

Ja er ganske så fornøyd med den! Men bildene lyger litt selvfølgelig. Er rust nede på dører, litt på bakluke og i kanaler(det vanlige). Har kjøpt inn utstyr og diverse til å fikse på det, men det må bli litt mildere i været først:)

Link to comment
Share on other sites

Ditta der e en bil du kommer til å bli jævlig glad i. Bedre kjørekomfort og sportslighet i en så "gammel" bil skal du leite lenge etter.

Har samme bil sjøl, bare med kromlister og ikkje shadowlineutgave. Så rimelig strøken ut, korsen det e med rust og sånt på bilen. Lite?

Kjørekomfort finnes jo, men sportslighet er vell gasnke så utelatt. et tips når du skifter coiler på disse motorene er og lage en ekstra jording på alle coilene. da holder de rett og slett lenger;)

Sant. Kjørekomforten er upåklagelig for en bil som snart har rulla 270000km! Er ikke noen rakett nei, men helt ok drag og ikke minst nydelig sekser lyd :)

Har forresten kjøpt konisk filter osså som skal på i nærmeste fremtid :P

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...