///Martin Skrevet Mars 3, 2009 Forfatter Skrevet Mars 3, 2009 Lavmål å gå rundt å stjele altså, glad min bil står parkert i carport med lyskaster som har bevegelsessensor ;POm du får tak i noen nye så er det bare å feste dem skikkelig godt, slik at dem gir opp og stikker der i fra ;P Ja sykt at folk gidder. Når jeg får tak i nye skal de festes med sikaflex
erot73 Skrevet Mars 4, 2009 Skrevet Mars 4, 2009 Hei du! Hvis du har lyst på sort M5 skinn kan du få kjøpt ett komplett av meg med alt for 6k.
///Martin Skrevet Mars 4, 2009 Forfatter Skrevet Mars 4, 2009 Hei du! Hvis du har lyst på sort M5 skinn kan du få kjøpt ett komplett av meg med alt for 6k. Takk for tilbudet! Men hadde den hatt 70000km mindre på telleren skulle jeg ha seriøst vudert det. Fungerer bare som en A til B bil idag
rstruck Skrevet Mars 5, 2009 Skrevet Mars 5, 2009 Martin, 6k for fullt skinninteriør er billig ;P Jeg har selv sportstoler i delskinn i min bil, og det er gode seter og god sidestøtte! kjør på
///Martin Skrevet Mars 5, 2009 Forfatter Skrevet Mars 5, 2009 Martin, 6k for fullt skinninteriør er billig ;PJeg har selv sportstoler i delskinn i min bil, og det er gode seter og god sidestøtte! kjør på Er FULLT klar over det Men prioriterer heller M3`n foran 5`ern når det gjelder modifikasjoner.
///Martin Skrevet Mars 6, 2009 Forfatter Skrevet Mars 6, 2009 Igår fikk jeg skifta oljen, oljefilteret og satt på det "nye" grøftlyset. Skal prøve å få lagt ut noen bilder seinere!
///Martin Skrevet Mars 13, 2009 Forfatter Skrevet Mars 13, 2009 Leter nå etter en ny bakpotte! Mulig det bli påmontert K&N-filter på søndag
rstruck Skrevet Mars 14, 2009 Skrevet Mars 14, 2009 Dem har Simons bakpotte med dobbel utblås på bilextra =)
///Martin Skrevet Mars 14, 2009 Forfatter Skrevet Mars 14, 2009 Dem har Simons bakpotte med dobbel utblås på bilextra =) Pris på den da?? Har sjekke ut den på Mekonomen allerede. flott bil Takk for det Funker fett som vinterkjerre!
rstruck Skrevet Mars 14, 2009 Skrevet Mars 14, 2009 Vet ikke pris på den, la bare merke til at det lå ei slik ei når jeg var nedom å kikka etter noe småtterier en dag. Den koster forøvrig rundt 1000lappen på nettet, så den ligger vel rundt deromkring...
///Martin Skrevet Mars 15, 2009 Forfatter Skrevet Mars 15, 2009 Ja skal sjekke den ut. Men tror det blir universal-potte fra Mekonomen
rstruck Skrevet Mars 15, 2009 Skrevet Mars 15, 2009 Forøvrig er det noen som har stjålet ene dekselet framme hos meg også ;P At folk ikke klarer å finansiere sine egne deler altså, hehe.. Jaja. bruksbil læll, don't care egentlig ;P
///Martin Skrevet Mars 16, 2009 Forfatter Skrevet Mars 16, 2009 Forøvrig er det noen som har stjålet ene dekselet framme hos meg også ;PAt folk ikke klarer å finansiere sine egne deler altså, hehe.. Jaja. bruksbil læll, don't care egentlig ;P Tragisk ting å stjele med tanke på at de koster ca 50,- hos koed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå