Gå til innhold

Anbefalte innlegg

  • Svar 75
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Er enkelte deler som er nesten dobbelt så dyrt på jæger som på gs. Vanskelig er det snakke seg til en god pris på jæger, gs får man altid god pris.
og hvilken deler dette ? bare gi meg et eksempel..og hva mener du med at på GS får man altid god pris??? enten så kjenner du noen som jobber i gs? at man ALTID får gode priser hos GS er litt av en påstand da :wink: men jeg har ingen problemer med at noen foretrekker gs..koed eller lignende,har handlet hos gs selv jeg,da jeg kjenner et par av de som jobber der.. men er altid greit å sjekke opp i hva som er dobbelt så dyrt hos oss,så kan jeg nå finne ut av hvorfor det er sånn.. :)

De jeg snakket med på jæger vet om det. Så utdyper ikke det mere.

Skrevet
Ok :) Får rabatt gjennom et verksted, det blir vel gjerne ikke så lett å få begge deler :? Men men, takk for avklaringen. Vurderer å melde meg inn uansett, så vi får se.
Det hadde vært kjekt om du gjorde vet du :wink: vi skal jo ha flere treff denne sesonge og så da håper jeg vi ser deg snart :)
Skrevet
Er enkelte deler som er nesten dobbelt så dyrt på jæger som på gs. Vanskelig er det snakke seg til en god pris på jæger, gs får man altid god pris.
og hvilken deler dette ? bare gi meg et eksempel..og hva mener du med at på GS får man altid god pris??? enten så kjenner du noen som jobber i gs? at man ALTID får gode priser hos GS er litt av en påstand da :wink: men jeg har ingen problemer med at noen foretrekker gs..koed eller lignende,har handlet hos gs selv jeg,da jeg kjenner et par av de som jobber der.. men er altid greit å sjekke opp i hva som er dobbelt så dyrt hos oss,så kan jeg nå finne ut av hvorfor det er sånn.. :)

De jeg snakket med på jæger vet om det. Så utdyper ikke det mere.

greit det :) virker som du har hatt negative opplevelser på Jæger og det er leit :( men skjønner og respekterer at det kan bli sånn av og til...

Skrevet
Er enkelte deler som er nesten dobbelt så dyrt på jæger som på gs. Vanskelig er det snakke seg til en god pris på jæger, gs får man altid god pris.
og hvilken deler dette ? bare gi meg et eksempel..og hva mener du med at på GS får man altid god pris??? enten så kjenner du noen som jobber i gs? at man ALTID får gode priser hos GS er litt av en påstand da :wink: men jeg har ingen problemer med at noen foretrekker gs..koed eller lignende,har handlet hos gs selv jeg,da jeg kjenner et par av de som jobber der.. men er altid greit å sjekke opp i hva som er dobbelt så dyrt hos oss,så kan jeg nå finne ut av hvorfor det er sånn.. :)

De jeg snakket med på jæger vet om det. Så utdyper ikke det mere.

greit det :) virker som du har hatt negative opplevelser på Jæger og det er leit :( men skjønner og respekterer at det kan bli sånn av og til...

Har nok det, men har også hat mange gode. Det har altid vært lett å spøre om ting, og altid fått svar. :D

Skrevet
Har vært der et par ganger. Hyggelige folk :)

Selv om jeg syntes at rette ansatte for en slik jobb burde være en skikkelig entusiast, en som gjerne visste litt om de ulike modellene og kunne svare på enkle ting uten å måtte ha bilnummer og sjekke datamaskinen.

Hva som er raskest av å bestille på nett og i butikken kan vel diskuteres, men jeg syntes det er kjekt å ha et sted å forholde seg til..

Denne koed vs gs debatten blir vel ikke noe svar på, men at Jæger sentrum som ligger noen hundre meter borti veien har fått en konkurrent er iallefall sikkert. (i tillegg til at Gs har rekruttert delelagersjefen til jæger samt en av de andre fra lageret) :lol:

De som har gått fra Jæger til GS er kompetente mennesker med god kunnskap på bmw..ang konkuransen så er det ikke noe som blir sett på som særlig skummelt...altid noe konkuranse uansett men vi har også en ny delesjef her som har jobbet på deler i Jæger i mange år og som er kjempeflink :wink:

Tok en bestilling hos jæger på tlf. Utav de delene var det en bolt jeg var litt usikker på om jeg trengte, så jeg spurte på tlf om det var greit å bestille den men at jeg lot være å kjøpe den hvis den ikke var nødvendig. Han jeg snakket med sa det var helt greit. \:D/

Når jeg skulle hente det jeg skulle ha utenom den bolten, spurte han som ekspederte sjefen sin om hva han skulle gjøre med bolten. Delelagesrsjefen kom bort til meg og sa at sånn gjorde de det ALDRI. Bestillte man noe MÅTTE man kjøpe det. Jeg refererte til tlf samtalen, men han nektet på at noen kunne der kunne ha gått med på det. Så jeg spurte han om han trodde jeg løy, fikk bare tilbake om jeg trodde han løy... og sa bare til karen som satt i kassen: :lecture: " fra no av skal HAN DER betale på forrhånd ved bestilling".

Pga dette kommer jeg ikke til å handle der mere . GSbildeler har og åpnet 200 meter lenger nedi veien, så jeg takket pent for meg og nei til alle delene og :weirdwalkingthing: ut. ALRDI mere inn på Jæger Sentrum. [-X

Litt av en delelagersjef :stupid: dere på jæger har som kan gå god for hva alle på delelager kan ha sagt og heller påstå at kunden lyger..

Skrevet
Har vært der et par ganger. Hyggelige folk :)

Selv om jeg syntes at rette ansatte for en slik jobb burde være en skikkelig entusiast, en som gjerne visste litt om de ulike modellene og kunne svare på enkle ting uten å måtte ha bilnummer og sjekke datamaskinen.

Hva som er raskest av å bestille på nett og i butikken kan vel diskuteres, men jeg syntes det er kjekt å ha et sted å forholde seg til..

Denne koed vs gs debatten blir vel ikke noe svar på, men at Jæger sentrum som ligger noen hundre meter borti veien har fått en konkurrent er iallefall sikkert. (i tillegg til at Gs har rekruttert delelagersjefen til jæger samt en av de andre fra lageret) :lol:

De som har gått fra Jæger til GS er kompetente mennesker med god kunnskap på bmw..ang konkuransen så er det ikke noe som blir sett på som særlig skummelt...altid noe konkuranse uansett men vi har også en ny delesjef her som har jobbet på deler i Jæger i mange år og som er kjempeflink :wink:

Tok en bestilling hos jæger på tlf. Utav de delene var det en bolt jeg var litt usikker på om jeg trengte, så jeg spurte på tlf om det var greit å bestille den men at jeg lot være å kjøpe den hvis den ikke var nødvendig. Han jeg snakket med sa det var helt greit. \:D/

Når jeg skulle hente det jeg skulle ha utenom den bolten, spurte han som ekspederte sjefen sin om hva han skulle gjøre med bolten. Delelagesrsjefen kom bort til meg og sa at sånn gjorde de det ALDRI. Bestillte man noe MÅTTE man kjøpe det. Jeg refererte til tlf samtalen, men han nektet på at noen kunne der kunne ha gått med på det. Så jeg spurte han om han trodde jeg løy, fikk bare tilbake om jeg trodde han løy... og sa bare til karen som satt i kassen: :lecture: " fra no av skal HAN DER betale på forrhånd ved bestilling".

Pga dette kommer jeg ikke til å handle der mere . GSbildeler har og åpnet 200 meter lenger nedi veien, så jeg takket pent for meg og nei til alle delene og :weirdwalkingthing: ut. ALRDI mere inn på Jæger Sentrum. [-X

Litt av en delelagersjef :stupid: dere på jæger har som kan gå god for hva alle på delelager kan ha sagt og heller påstå at kunden lyger..

:shock: IKKE BRA DETTE NEI.. er det lenge siden dette eller? skal for all del ikke være sånn nei :(

Skrevet
Her burde da jæger kunne bøye seg litt. De tenkte ikke på at de mister en kunde. Mange butikker bruker en regel om at kunden altid har rett:P
og akkurat dette har vi faktisk hengende på veggen i kantinen vår...kunden har rett...
Skrevet
Her burde da jæger kunne bøye seg litt. De tenkte ikke på at de mister en kunde. Mange butikker bruker en regel om at kunden altid har rett:P
og akkurat dette har vi faktisk hengende på veggen i kantinen vår...kunden har rett...

Snakk om ca en mnd siden... Er det du som jobber i skranken der de tar imot betaling..?

Skrevet
Her burde da jæger kunne bøye seg litt. De tenkte ikke på at de mister en kunde. Mange butikker bruker en regel om at kunden altid har rett:P
og akkurat dette har vi faktisk hengende på veggen i kantinen vår...kunden har rett...

Snakk om ca en mnd siden... Er det du som jobber i skranken der de tar imot betaling..?

kjedelig :? vet ikke hva som kan ha skjedd her,men sånn jeg både ser og kjenner delesjefen her så er han veldig hyggelig og veldig opptatt av dette med at kunden har rett..men jeg kan jo ikke svare for andre så sier diplomatisk at jeg forstår deg og beklager at du har hatt en kjip opplevelse..ja stemmer jeg jobber i resespsjonen.
Skrevet
Ok :) Får rabatt gjennom et verksted, det blir vel gjerne ikke så lett å få begge deler :? Men men, takk for avklaringen. Vurderer å melde meg inn uansett, så vi får se.

Jeg har planer om å registrere "oss" hos GS også, har fått sånt tilbud til firmaer i posten :wink:

Har alltid vært fornøyd med servicen hos jæger også. Har vært et par ganger hvor jeg har bestilt noe jeg ikke ville ha alikevel, det har gått helt fint. Fikk også rabatt gjennom bmwccn en gang, uten å være medlem. Han spurte bare om jeg var "medlem i bmwklubben" :) "uuhm, joda :whistle:

Ellers så tror jeg ikke jeg kommer til å velge gs foran jæger eller omvendt, tror det kommer litt an på hva jeg skal kjøpe. Gs selger jo masse uorginale deler, styling etc. Men også mye av disse "billig" delene er bare dritt! Siden jeg kjøpte bilen har jeg hatt 3 sett uorginale hvite blinklys som 1) har tvilsom passform og 2) knekker i festene når de blir demontert. Kjøpte så ett sett orginale hvite blinklys hos jæger. Disse var en del dyrere, men ikke så mye som jeg fryktet, og definitivt verdt det!

estorilskreppa: Når skal vi få bimmers-rabatt da? :mrgreen:

Kan jeg spørre om hva du jobber med på jæger og?

Skrevet
Her burde da jæger kunne bøye seg litt. De tenkte ikke på at de mister en kunde. Mange butikker bruker en regel om at kunden altid har rett:P
og akkurat dette har vi faktisk hengende på veggen i kantinen vår...kunden har rett...

Snakk om ca en mnd siden... Er det du som jobber i skranken der de tar imot betaling..?

kjedelig :? vet ikke hva som kan ha skjedd her,men sånn jeg både ser og kjenner delesjefen her så er han veldig hyggelig og veldig opptatt av dette med at kunden har rett..men jeg kan jo ikke svare for andre så sier diplomatisk at jeg forstår deg og beklager at du har hatt en kjip opplevelse..ja stemmer jeg jobber i resespsjonen.

Flott at du har en bedre service innstilling enn delesjefen.... Husker deg ja, du har no alltid virket hyggelig :klemme: så lenge jeg har handlet der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...