Jump to content

G.S Bildeler i Bergen

jcvold
 Share

Recommended Posts

• Replies 75
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Har vært innom ja, grei butikk :D Men det jeg skulle ha hadde de ikke på lager..men de skaffer det meste på 2-3dager snakket de om.

Var der for over to uker siden og fikk samme svar, hehe... Venter fortsatt. Men varene kommer vel til slutt :-)

Har vært der et par ganger. Hyggelige folk :)

Selv om jeg syntes at rette ansatte for en slik jobb burde være en skikkelig entusiast, en som gjerne visste litt om de ulike modellene og kunne svare på enkle ting uten å måtte ha bilnummer og sjekke datamaskinen.

Hva som er raskest av å bestille på nett og i butikken kan vel diskuteres, men jeg syntes det er kjekt å ha et sted å forholde seg til..

Denne koed vs gs debatten blir vel ikke noe svar på, men at Jæger sentrum som ligger noen hundre meter borti veien har fått en konkurrent er iallefall sikkert. (i tillegg til at Gs har rekruttert delelagersjefen til jæger samt en av de andre fra lageret) :lol:

Har vært der et par ganger. Hyggelige folk :)

Selv om jeg syntes at rette ansatte for en slik jobb burde være en skikkelig entusiast, en som gjerne visste litt om de ulike modellene og kunne svare på enkle ting uten å måtte ha bilnummer og sjekke datamaskinen.

Hva som er raskest av å bestille på nett og i butikken kan vel diskuteres, men jeg syntes det er kjekt å ha et sted å forholde seg til..

Denne koed vs gs debatten blir vel ikke noe svar på, men at Jæger sentrum som ligger noen hundre meter borti veien har fått en konkurrent er iallefall sikkert. (i tillegg til at Gs har rekruttert delelagersjefen til jæger samt en av de andre fra lageret) :lol:

De som har gått fra Jæger til GS er kompetente mennesker med god kunnskap på bmw..ang konkuransen så er det ikke noe som blir sett på som særlig skummelt...altid noe konkuranse uansett men vi har også en ny delesjef her som har jobbet på deler i Jæger i mange år og som er kjempeflink :wink: