jcvold Posted October 14, 2008 Share Posted October 14, 2008 nå har G.S åpnet butikk på kokstad i Bergen.noen som har hvert innom å handlet? er det bra greier? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Øystein E30 M3 Posted October 14, 2008 Share Posted October 14, 2008 Har vært innom ja, grei butikk Men det jeg skulle ha hadde de ikke på lager..men de skaffer det meste på 2-3dager snakket de om. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vidigal Posted October 14, 2008 Share Posted October 14, 2008 Har vært innom ja, grei butikk Men det jeg skulle ha hadde de ikke på lager..men de skaffer det meste på 2-3dager snakket de om. Var der for over to uker siden og fikk samme svar, hehe... Venter fortsatt. Men varene kommer vel til slutt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rayen Posted October 14, 2008 Share Posted October 14, 2008 Var der for over to uker siden og fikk samme svar, hehe... Venter fortsatt. Men varene kommer vel til slutt Høres ut som det er GS du snakker om her ja..kjent stil.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
E28 TURBO Posted October 14, 2008 Share Posted October 14, 2008 Ja. Hilsen nybakt koed kunde. Men GS i trondheim her jeg veldig god erfaring med! På verkstedet anyway Link to comment Share on other sites More sharing options...
ingard Posted October 14, 2008 Share Posted October 14, 2008 Har vært innom ja, grei butikk Men det jeg skulle ha hadde de ikke på lager..men de skaffer det meste på 2-3dager snakket de om. Da høres gsbildeler.no enklere ut Link to comment Share on other sites More sharing options...
Superbeetle Posted October 14, 2008 Share Posted October 14, 2008 Har vært der et par ganger. Hyggelige folk Selv om jeg syntes at rette ansatte for en slik jobb burde være en skikkelig entusiast, en som gjerne visste litt om de ulike modellene og kunne svare på enkle ting uten å måtte ha bilnummer og sjekke datamaskinen. Hva som er raskest av å bestille på nett og i butikken kan vel diskuteres, men jeg syntes det er kjekt å ha et sted å forholde seg til.. Denne koed vs gs debatten blir vel ikke noe svar på, men at Jæger sentrum som ligger noen hundre meter borti veien har fått en konkurrent er iallefall sikkert. (i tillegg til at Gs har rekruttert delelagersjefen til jæger samt en av de andre fra lageret) Link to comment Share on other sites More sharing options...
estorilskreppa Posted October 15, 2008 Share Posted October 15, 2008 Har vært der et par ganger. Hyggelige folk Selv om jeg syntes at rette ansatte for en slik jobb burde være en skikkelig entusiast, en som gjerne visste litt om de ulike modellene og kunne svare på enkle ting uten å måtte ha bilnummer og sjekke datamaskinen. Hva som er raskest av å bestille på nett og i butikken kan vel diskuteres, men jeg syntes det er kjekt å ha et sted å forholde seg til.. Denne koed vs gs debatten blir vel ikke noe svar på, men at Jæger sentrum som ligger noen hundre meter borti veien har fått en konkurrent er iallefall sikkert. (i tillegg til at Gs har rekruttert delelagersjefen til jæger samt en av de andre fra lageret) De som har gått fra Jæger til GS er kompetente mennesker med god kunnskap på bmw..ang konkuransen så er det ikke noe som blir sett på som særlig skummelt...altid noe konkuranse uansett men vi har også en ny delesjef her som har jobbet på deler i Jæger i mange år og som er kjempeflink Link to comment Share on other sites More sharing options...
-Marius- Posted October 15, 2008 Share Posted October 15, 2008 Bare gode erfaringer fra Gs Bergen. Får altid god hjelp. Link to comment Share on other sites More sharing options...
estorilskreppa Posted October 15, 2008 Share Posted October 15, 2008 Bare gode erfaringer fra Gs Bergen. Får altid god hjelp. jepp,gode erfaringer med både Jæger og GS..Koed har jeg aldri handlet hos... Link to comment Share on other sites More sharing options...
DJ RS2 Matrix Posted October 15, 2008 Share Posted October 15, 2008 eg vurderer å ta ein tur innom til dei, men etter som eg har sett så har dei kun opent i vekedagene og ikkje lørdag ifølge gsbildeler.no stemmer det? Link to comment Share on other sites More sharing options...
estorilskreppa Posted October 15, 2008 Share Posted October 15, 2008 eg vurderer å ta ein tur innom til dei, men etter som eg har sett så har dei kun opent i vekedagene og ikkje lørdag ifølge gsbildeler.no stemmer det?de er stengt lørdager ja,men vi har åpent fra 10-15 hehe.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frode D Posted October 15, 2008 Share Posted October 15, 2008 Men delelageret til Jæger er vel ikke åpent på lørdagen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Der Barockengel Posted October 15, 2008 Share Posted October 15, 2008 Joda. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morgan GS Posted October 15, 2008 Share Posted October 15, 2008 hei Det er åpent til 1900 på torsdag Hilsen Morgan GS bildeler Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts