estorilskreppa Skrevet Oktober 16, 2008 Skrevet Oktober 16, 2008 Kunden har alltid rett, og gud hvor irriterende det er Er noen kunder man bare vil gi en skikkelig "overhøvling" og kaste ut, men det er det bare sjefen som kan gjøre ja men sånn er det altid,det VIL skje feil i alle bedrifter ..mennesker gjør av og til feil som kan virke helt idiotisk på kunden(og vi er alle kunder uansett i forskjellige sammenhenger) men det har også mye å gjøre med hvordan en oppfører seg som kunde når noe har sviktet,om man snakker rolig og saklig vil man ALTID få best mulig service fra dem som jobber med saken,jeg jobber jo som sekretær/resepsjonist/sentralbord og det vil altid være kunder som opplever negative ting ,jeg vet ialefall at det lønner seg altid å høre på kunden uansett om det skulle være helt usaklig og "bak mål" de fleste roer seg ned når de har hatt sin utblåsning..
estorilskreppa Skrevet Oktober 16, 2008 Skrevet Oktober 16, 2008 Her burde da jæger kunne bøye seg litt. De tenkte ikke på at de mister en kunde. Mange butikker bruker en regel om at kunden altid har rett:P og akkurat dette har vi faktisk hengende på veggen i kantinen vår...kunden har rett... Snakk om ca en mnd siden... Er det du som jobber i skranken der de tar imot betaling..? kjedelig vet ikke hva som kan ha skjedd her,men sånn jeg både ser og kjenner delesjefen her så er han veldig hyggelig og veldig opptatt av dette med at kunden har rett..men jeg kan jo ikke svare for andre så sier diplomatisk at jeg forstår deg og beklager at du har hatt en kjip opplevelse..ja stemmer jeg jobber i resespsjonen. Flott at du har en bedre service innstilling enn delesjefen.... Husker deg ja, du har no alltid virket hyggelig så lenge jeg har handlet der. takk for det du
estorilskreppa Skrevet Oktober 16, 2008 Skrevet Oktober 16, 2008 og SEF.i noen tilfeller er det bare dem som jobber et sted som er helt bak mål,hadde senest en sånn opplevelse i går på treningsenteret jeg trener(vil ikke si hvor) så
Ceylon Skrevet Oktober 16, 2008 Skrevet Oktober 16, 2008 Kunden har alltid rett, og gud hvor irriterende det er Er noen kunder man bare vil gi en skikkelig "overhøvling" og kaste ut, men det er det bare sjefen som kan gjøre ja men sånn er det altid,det VIL skje feil i alle bedrifter ..mennesker gjør av og til feil som kan virke helt idiotisk på kunden(og vi er alle kunder uansett i forskjellige sammenhenger) men det har også mye å gjøre med hvordan en oppfører seg som kunde når noe har sviktet,om man snakker rolig og saklig vil man ALTID få best mulig service fra dem som jobber med saken,jeg jobber jo som sekretær/resepsjonist/sentralbord og det vil altid være kunder som opplever negative ting ,jeg vet ialefall at det lønner seg altid å høre på kunden uansett om det skulle være helt usaklig og "bak mål" de fleste roer seg ned når de har hatt sin utblåsning.. Vel jeg er ikke typen som hisser meg opp eller hever stemmen. Men står heller ikke å tar imot hvis folk snakker til meg p en nedlatende måte. I mitt tilfelle holdt jeg meg saklig og refererte til nettop den tlf samtalen og fikk svar at NEI sånn gjør vi det ALDRI her. Så jeg spurte hel rolig, om han trodde jeg løy.... Kan ikke bli mere saklig eller roligere enn jeg var.... hadde sikkert sovnet da....
estorilskreppa Skrevet Oktober 16, 2008 Skrevet Oktober 16, 2008 Kunden har alltid rett, og gud hvor irriterende det er Er noen kunder man bare vil gi en skikkelig "overhøvling" og kaste ut, men det er det bare sjefen som kan gjøre ja men sånn er det altid,det VIL skje feil i alle bedrifter ..mennesker gjør av og til feil som kan virke helt idiotisk på kunden(og vi er alle kunder uansett i forskjellige sammenhenger) men det har også mye å gjøre med hvordan en oppfører seg som kunde når noe har sviktet,om man snakker rolig og saklig vil man ALTID få best mulig service fra dem som jobber med saken,jeg jobber jo som sekretær/resepsjonist/sentralbord og det vil altid være kunder som opplever negative ting ,jeg vet ialefall at det lønner seg altid å høre på kunden uansett om det skulle være helt usaklig og "bak mål" de fleste roer seg ned når de har hatt sin utblåsning.. Vel jeg er ikke typen som hisser meg opp eller hever stemmen. Men står heller ikke å tar imot hvis folk snakker til meg p en nedlatende måte. I mitt tilfelle holdt jeg meg saklig og refererte til nettop den tlf samtalen og fikk svar at NEI sånn gjør vi det ALDRI her. Så jeg spurte hel rolig, om han trodde jeg løy.... Kan ikke bli mere saklig eller roligere enn jeg var.... hadde sikkert sovnet da.... NEEEEIII..var ikke deg jeg tenkte på når jeg skreiv det,bare svarte han/hun andre på dette med at noen kunder kan være vanskelige inimellom så ikke tro at jeg tenkte på deg!!!
estorilskreppa Skrevet Oktober 16, 2008 Skrevet Oktober 16, 2008 Ok Får rabatt gjennom et verksted, det blir vel gjerne ikke så lett å få begge deler Men men, takk for avklaringen. Vurderer å melde meg inn uansett, så vi får se. Jeg har planer om å registrere "oss" hos GS også, har fått sånt tilbud til firmaer i posten Har alltid vært fornøyd med servicen hos jæger også. Har vært et par ganger hvor jeg har bestilt noe jeg ikke ville ha alikevel, det har gått helt fint. Fikk også rabatt gjennom bmwccn en gang, uten å være medlem. Han spurte bare om jeg var "medlem i bmwklubben" "uuhm, joda Ellers så tror jeg ikke jeg kommer til å velge gs foran jæger eller omvendt, tror det kommer litt an på hva jeg skal kjøpe. Gs selger jo masse uorginale deler, styling etc. Men også mye av disse "billig" delene er bare dritt! Siden jeg kjøpte bilen har jeg hatt 3 sett uorginale hvite blinklys som 1) har tvilsom passform og 2) knekker i festene når de blir demontert. Kjøpte så ett sett orginale hvite blinklys hos jæger. Disse var en del dyrere, men ikke så mye som jeg fryktet, og definitivt verdt det! estorilskreppa: Når skal vi få bimmers-rabatt da? Kan jeg spørre om hva du jobber med på jæger og? lol.. ja men det er jo lov vel jeg jobber som sekretær/sentral/resepsjonist på Jæger! ang rabattene så er det pgr av at jeg sitter i styret i bmwccn hordaland at jeg preiker om dette
estorilskreppa Skrevet Oktober 16, 2008 Skrevet Oktober 16, 2008 nå har G.S åpnet butikk på kokstad i Bergen.noen som har hvert innom å handlet? er det bra greier? beklager foresten for noe avsporing i tråden din
Ceylon Skrevet Oktober 16, 2008 Skrevet Oktober 16, 2008 nå har G.S åpnet butikk på kokstad i Bergen.noen som har hvert innom å handlet? er det bra greier? beklager foresten for noe avsporing i tråden din +1 GSbildeler har veldig god service etter min erfaring. Får dele ganke raskt når jeg har besilt hos de i bergen hvis de ikke har det inne. Har og fått rabatt ved noen anledninger ved bestilling.. og det uten å spørre:D Syns GSbildeler er kanon på kundeservice og leveringstid, og helt grei på priser.
fre Skrevet Oktober 16, 2008 Skrevet Oktober 16, 2008 Mange er alt for opptatt av rabatten. Det viktigste må da være PRISEN. De som kan gi 40% rabatt, er gjerne de som er dyrest. GS har jo vokst seg store og feite, og er under Bavarias vinger. Ergo er nok ikke prisforskjellen så altfor stor kontra Jæger og andre forhandlere. Derfor har man jo _ _ _ _
estorilskreppa Skrevet Oktober 16, 2008 Skrevet Oktober 16, 2008 Mange er alt for opptatt av rabatten. Det viktigste må da være PRISEN. De som kan gi 40% rabatt, er gjerne de som er dyrest. GS har jo vokst seg store og feite, og er under Bavarias vinger. Ergo er nok ikke prisforskjellen så altfor stor kontra Jæger og andre forhandlere. Derfor har man jo _ _ _ _ nå er dette heelt off topic men der var du med den PERFEKTE bilen igjen
fre Skrevet Oktober 16, 2008 Skrevet Oktober 16, 2008 Mange er alt for opptatt av rabatten. Det viktigste må da være PRISEN. De som kan gi 40% rabatt, er gjerne de som er dyrest. GS har jo vokst seg store og feite, og er under Bavarias vinger. Ergo er nok ikke prisforskjellen så altfor stor kontra Jæger og andre forhandlere. Derfor har man jo _ _ _ _ nå er dette heelt off topic men der var du med den PERFEKTE bilen igjen har hatt 2 slike, men nå har begge seilt en annen vei.. men dukker nok opp noe slikt igjen ja har et stort savn om dagen kan du si..
estorilskreppa Skrevet Oktober 16, 2008 Skrevet Oktober 16, 2008 Mange er alt for opptatt av rabatten. Det viktigste må da være PRISEN. De som kan gi 40% rabatt, er gjerne de som er dyrest. GS har jo vokst seg store og feite, og er under Bavarias vinger. Ergo er nok ikke prisforskjellen så altfor stor kontra Jæger og andre forhandlere. Derfor har man jo _ _ _ _ nå er dette heelt off topic men der var du med den PERFEKTE bilen igjen har hatt 2 slike, men nå har begge seilt en annen vei.. men dukker nok opp noe slikt igjen ja har et stort savn om dagen kan du si.. skjønner jeg godt ja,tror alt av biler(bmw) jeg kommer til å ha i løpet av livet skal være Estoril blå..
fre Skrevet Oktober 16, 2008 Skrevet Oktober 16, 2008 ja, er fineste fargen det! god smak du fin bil og!
Snake Oil Skrevet Oktober 16, 2008 Skrevet Oktober 16, 2008 Jæger er blitt for stor og kjepphøy.De fortjener all konkurranse de kan få.
Larsegutt Skrevet Oktober 16, 2008 Skrevet Oktober 16, 2008 Ja flott med GS i Bergen. Har 6 timer og slå ihel på flyplassen når jeg kommer hjem fra offshore om knappe 2 uker, så da vet jeg hvor jeg skal tilbringe vertfall noen av dem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå