Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann, fikk senket bilen i helga, men nå har jeg litt problemer med trykkrøret som går fra tubo til intercooler...

Saken er slik Trykkrøret går under traversen, noen som har anen metode? kjører nemlig med T3 turbo så får ikke plass på oppsiden.

Her ser dere filteret på undersiden av høyre motorfeste som er ombygget.

8dtuk0c41lx1j025db1f.jpg

Det som forbinder turbo og ic er en 60mm oljetrykk slange beregnt for opptil 190bar, men holder ikke lenge når den slipes inntil asfalten :roll::P

ahueznxm2cnd8l2wbs6y.jpg

Inpakket grenrør :wink:

6j9jhk16p0b9ftsm60mo.jpg

Flere bilder kan taes ved ønske! :wink:

Skrevet

Var noe arbeid ja, men spørs bare på hva du vil :wink: Men begynte med 2l på 150hk orginalt :P fikk montert alt og benket den til rett over 240hk 8) Så dette funker viss du klarer å stille alt inn :twisted:

Mitt nye bygg er 2.5l :P

Skrevet
hehe har en 320 e36 har tenkt på turbo.

men tror det blir litt for dyrt og mye jobb ;P

men hadde vert kult med turbo

Dyrt er det, og kult er det :wink: Hehe, billigere å kjøpe en 325-M3 motor :lol: Men er noe spesielt med BMW turbo-biler :D

Skrevet

Om du snur ut-stussen på turboen slik at den står opp mot manifolden og so fram blir dette bra, ser at du har teipet manifolden og dette reduserer varmen på røret, og har du intercooler blir dette bra, kass trykk kjører du og tilleggsprut eller??

Skrevet

Kjører på 0,9 i trykk, med tileggsprut :wink: Har akkuratt kjøpt meg Haltech E6X som kommer på i løpet av helga 8)

Skal prøve å vri huset, samt. å sveise trykk rør :D Takker for tipset :!::D

Skrevet
Kjører på 0,9 i trykk, med tileggsprut :wink: Har akkuratt kjøpt meg Haltech E6X som kommer på i løpet av helga 8)

Skal prøve å vri huset, samt. å sveise trykk rør :D Takker for tipset :!::D

Ja, blir nukk bra det. Eg har kjøpt meg haltech E11 som e ett litt meir omfattande sprut, med muligheta til alt:) Det kjem ikkje på før eg finne meg ei garasje eg kan låne heile vinteren:)

Har du dekomprimert motoren forresten??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...