Snake____1 Skrevet Oktober 14, 2008 Skrevet Oktober 14, 2008 Heisann, fikk senket bilen i helga, men nå har jeg litt problemer med trykkrøret som går fra tubo til intercooler... Saken er slik Trykkrøret går under traversen, noen som har anen metode? kjører nemlig med T3 turbo så får ikke plass på oppsiden. Her ser dere filteret på undersiden av høyre motorfeste som er ombygget. Det som forbinder turbo og ic er en 60mm oljetrykk slange beregnt for opptil 190bar, men holder ikke lenge når den slipes inntil asfalten Inpakket grenrør Flere bilder kan taes ved ønske!
Snake____1 Skrevet Oktober 14, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2008 Har det Hehe noe hjemmemekk, men som sagt... DETTE ER ET PRØVEPROSJEKT!
SpiXi Skrevet Oktober 14, 2008 Skrevet Oktober 14, 2008 hehe går vel en del bedre med turbo en uten var det mye jobb og bygge om eller =?
Snake____1 Skrevet Oktober 14, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2008 Var noe arbeid ja, men spørs bare på hva du vil Men begynte med 2l på 150hk orginalt fikk montert alt og benket den til rett over 240hk Så dette funker viss du klarer å stille alt inn Mitt nye bygg er 2.5l
SpiXi Skrevet Oktober 14, 2008 Skrevet Oktober 14, 2008 hehe har en 320 e36 har tenkt på turbo. men tror det blir litt for dyrt og mye jobb ;P men hadde vert kult med turbo
Snake____1 Skrevet Oktober 14, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2008 hehe har en 320 e36 har tenkt på turbo.men tror det blir litt for dyrt og mye jobb ;P men hadde vert kult med turbo Dyrt er det, og kult er det Hehe, billigere å kjøpe en 325-M3 motor Men er noe spesielt med BMW turbo-biler
Rolfbhag Skrevet Oktober 16, 2008 Skrevet Oktober 16, 2008 Om du snur ut-stussen på turboen slik at den står opp mot manifolden og so fram blir dette bra, ser at du har teipet manifolden og dette reduserer varmen på røret, og har du intercooler blir dette bra, kass trykk kjører du og tilleggsprut eller??
Snake____1 Skrevet Oktober 16, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 16, 2008 Kjører på 0,9 i trykk, med tileggsprut Har akkuratt kjøpt meg Haltech E6X som kommer på i løpet av helga Skal prøve å vri huset, samt. å sveise trykk rør Takker for tipset
Rolfbhag Skrevet Oktober 16, 2008 Skrevet Oktober 16, 2008 Kjører på 0,9 i trykk, med tileggsprut Har akkuratt kjøpt meg Haltech E6X som kommer på i løpet av helga Skal prøve å vri huset, samt. å sveise trykk rør Takker for tipset Ja, blir nukk bra det. Eg har kjøpt meg haltech E11 som e ett litt meir omfattande sprut, med muligheta til alt:) Det kjem ikkje på før eg finne meg ei garasje eg kan låne heile vinteren:) Har du dekomprimert motoren forresten??
Snake____1 Skrevet Oktober 16, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 16, 2008 Hehe, såpass blir bra Ja, nedkomprimert med 2,5mm kobber\grafitt-pakning på bestilling
Rolfbhag Skrevet Oktober 16, 2008 Skrevet Oktober 16, 2008 hehe, ja da so. eg har dekomprimert med arp si pakning. Litt usikker på kor tjukk den e...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå