dolla87 Skrevet Desember 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2009 GROM bil det her da =D Thanks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Desember 29, 2009 Share Skrevet Desember 29, 2009 Går bra denne kjerra her da Trodde det var en 325 jeg kjørte bak! Rull inn du a påsan Skal ikke mye til for å få en iS til å gå som en 325 vettu Du bytter ikke motor vel Har iS turbomotor stående jeg, kan montere i bilen for deg å Var forresten jeg som tok teknisk på bilen din på lørdagen på våler Har du det altså? B-) hehe.. Skulle hatt noe deler jeg gitt..må få ut fingra snart å skal det skje noe med bilen..hehe Har det vettu, har vel egentlig alt av deler til iS motor Bare skrik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dolla87 Skrevet Desember 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2009 Hva skal du ha for komplett turbo motor a? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsH Skrevet Januar 1, 2010 Share Skrevet Januar 1, 2010 Kjempe flott bil du har skaffet deg. Likte felgene dine godt også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsH Skrevet Januar 1, 2010 Share Skrevet Januar 1, 2010 Kjempe flott bil du har skaffet deg. Likte felgene dine godt også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Januar 1, 2010 Share Skrevet Januar 1, 2010 Kjempe flott E30 du har der. Ikke fått med meg denne jeg heller gitt.. Og, måtte jo ta ett raskt søk.. Så, flotte bilder i Onlinemagasinet også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dolla87 Skrevet Januar 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2010 Kjempe flott bil du har skaffet deg. Likte felgene dine godt også Takk vurderer nye felger nå i år men..hehe..spørs om penga går til noe helt annet i stedet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dolla87 Skrevet Januar 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2010 Kjempe flott E30 du har der. Ikke fått med meg denne jeg heller gitt..Og, måtte jo ta ett raskt søk.. Så, flotte bilder i Onlinemagasinet også. Den er ikke noe som gjør den så spesielt skrikende etter oppmerksomhet enda da vel..hehe..ikke alle som blir som eieren vet du ;-D Synes ikke om de bildene lenger jeg,ser uprofft ut ;-p I fra min side, må si jeg har tatt bedre bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dolla87 Skrevet Februar 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2010 No har det begynt å kløø i fingra gitt... Hvis noen har liggende en komplett 318is turbo motor, eller 325 turbo så skrik?! Om det tar aldri så lang tid så skal bilen min få massevis av gromdeler etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dolla87 Skrevet April 7, 2010 Forfatter Share Skrevet April 7, 2010 Da var sommerskoa satt på Også skal den få en ordentlig runde med polish og masse stell til helgen! Gleder meg! Ønsker Mats all lykke til med den jobben..hehe.. men tenker den skinner innen helgen er omme jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dolla87 Skrevet April 12, 2010 Forfatter Share Skrevet April 12, 2010 Da var xenon montert! ) Så håper jeg på at penga veks på trær slik at det ikke blir så altfor lenge til nye spredere ;-D http://lenacharlottewestby.blogg.no/127 ... e_you.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet April 13, 2010 Share Skrevet April 13, 2010 Husker jeg havna bak denne her i Elverum en gang, tror jeg. Brei og fin var den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet April 13, 2010 Share Skrevet April 13, 2010 fin bil dette, dame med bilinteresse er ikke verst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dolla87 Skrevet April 13, 2010 Forfatter Share Skrevet April 13, 2010 Må da være kurant at det finnes noen eksemplarer av de også vet du For å si det slik, jeg er av de som har mer glede av noe nytt "stæsj" til bilen enn en hel haug med nye klær o.l.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dolla87 Skrevet April 15, 2010 Forfatter Share Skrevet April 15, 2010 Hentet ut en liten pakke i dag ) Skal snart lakkeres og på bilen Er skjørter/kanal lister ifra touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå