dolla87 Skrevet April 17, 2010 Forfatter Share Skrevet April 17, 2010 Da blir det lakk på skjørtene mine allerede i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet April 17, 2010 Share Skrevet April 17, 2010 Deilig Samme som jeg har ja ? Touringskjørter? : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dolla87 Skrevet April 17, 2010 Forfatter Share Skrevet April 17, 2010 Jepp Har ønsket meg det leeeenge, men må spare jeg vet du og endelig blir det litt av hvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet April 18, 2010 Share Skrevet April 18, 2010 Det må vi jo alle, ting koster kronærser! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dolla87 Skrevet April 21, 2010 Forfatter Share Skrevet April 21, 2010 Da var de lakkert ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dolla87 Skrevet April 21, 2010 Forfatter Share Skrevet April 21, 2010 Noen bilder tatt nå i vår Foto: Ane G. Olstad. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet April 21, 2010 Share Skrevet April 21, 2010 få på sideskjørta... det blir en helt ny bil.. har like selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dolla87 Skrevet April 22, 2010 Forfatter Share Skrevet April 22, 2010 Er meninga det da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet April 22, 2010 Share Skrevet April 22, 2010 Fin bil du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 22, 2010 Share Skrevet April 22, 2010 Skulle hatt noen bilder av denne fra den tiden jeg og Martin ratta rundt i den, har skjed litt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dolla87 Skrevet April 27, 2010 Forfatter Share Skrevet April 27, 2010 Skulle hatt noen bilder av denne fra den tiden jeg og Martin ratta rundt i den, har skjed litt... Har det Men de er på vanlig foto, så litt vanskelig å få lagt de ut i bra kvalitet her ;-O Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dolla87 Skrevet April 27, 2010 Forfatter Share Skrevet April 27, 2010 Da er skjørtene på plass! Ble så mye bedre Va tycker ni? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet April 27, 2010 Share Skrevet April 27, 2010 GRYMT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dolla87 Skrevet April 28, 2010 Forfatter Share Skrevet April 28, 2010 Ja, ikke sant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dolla87 Skrevet Juni 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2010 Er dårlig til å oppdatere inne her jeg gitt..he he.. Men har så mye annet å tenke på om dagen i tillegg til bilen så sklir liksom litt ut.. Men siden da min kjære gode samboer klarte å knærte fronten min på et av de deilige veia i dala her så ble det jaggu meg til gode Nå har jeg endelig fått påmontert Mtech front, og må si leg liker den mye bedre! Mangler enda å bestille meg spredere, men det kommer med tida Har flere bedre bilder, men finner til all fortvilelse ikke igjen minnekort. leseren til kameraet mitt..så de må vente Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå