Sirup-Racing Skrevet Desember 10, 2010 Share Skrevet Desember 10, 2010 blir nok bra detta her Lena:) hvordan gikk det med motor`n i den svenske bilen:)? hehe, har du ikke trua på lillesøster altså hehe, nei er vel best å ikke la noen andre få røre gullet:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dolla87 Skrevet Januar 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2011 Den har forhåpentligvis klart seg Er på god vei ut av svenske skyssen i dag.. og hittil ser det bra ut..men trengs noe nytt småtteri her og der.. Dukker vel ratt fort opp mer etterhvert også..men ikke ta sorgene på forskudd ve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dolla87 Skrevet Februar 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2011 Da har leken startet Begynte så vidt det var å demontere litt i motorrommet i går, og skal fortsette i dag Selv om ombygginga helt sikkert byr på en og annen overraskelse så går det bare i gleden for min del.. Dårlige bilder nå men regner med at det kommer til å dukke opp vesentlige fler her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dolla87 Skrevet April 26, 2011 Forfatter Share Skrevet April 26, 2011 Får legge ut noen enkle bilder tatt nå nylig av gullet mitt da HH Har faktisk blitt en god del forandringer i vinter både inn- og utvendig av bilen! Og jeg ser vel godt frem til en mer fartsfyllt og spennende sommer i år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet April 28, 2011 Share Skrevet April 28, 2011 Eh... Veit ikke om du har lagt merke til det, men det er et digert hull i panseret ditt:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dolla87 Skrevet April 28, 2011 Forfatter Share Skrevet April 28, 2011 Faen å... Må jo få puste denna stakkars bilen vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sirup-Racing Skrevet Mai 4, 2011 Share Skrevet Mai 4, 2011 fet med hull i panseret:) fått i go motor`n enda:)? du smilte så bra når du kom med den på henger sist så spørs om ikke ting begynner å komme på stell:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dolla87 Skrevet Mai 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2011 Klart jeg har fått det i orden! Kjørte da me den på elverum forrige fredag..planen er å kjøre på street legal nå på lørdag da ;-p Bilen skulle absolutt vært på mapping først, men jeg får ta det litt forsiktig også får jeg se hvordan den fungerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sirup-Racing Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 nei faen sier du det:) bra ting er på stell:D kjører du med bredbåndslambda så du ser at ting er som det skal? kjett om den skulle gå for magert:) kjører du med datasprut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 Nå kan du vel fortelle hva du har klemt inn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///ben Skrevet Oktober 2, 2011 Share Skrevet Oktober 2, 2011 Den ble kul i svart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwnissen99 Skrevet Oktober 3, 2011 Share Skrevet Oktober 3, 2011 Den ble kul i svart Det gjorde den så den selv på BB i går fin bil http://www.tv2.no/bigbrother/bbeksosryp ... 00405.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dolla87 Skrevet Januar 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2012 Det er en opplevelse jeg aldri kommer til å glemme!! :-DD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tynes944 Skrevet Februar 1, 2012 Share Skrevet Februar 1, 2012 Må få lagt inn noen flere bilder nå! Dritfet bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå