dolla87 Skrevet Oktober 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2008 på de der sitter det 215/40 ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dolla87 Skrevet November 4, 2008 Forfatter Share Skrevet November 4, 2008 Noen her som har noen ideer rundt det å få best mulig power ut av en 1,8is motor eller? Hva som blir best og hvordan man kan gjøre det? Behøver ikke nødvendigvis være noe turbo opplegg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet November 4, 2008 Share Skrevet November 4, 2008 Turbo er jo i grunn enkleste vei å gå, sjekk ut tråden til A-dekk http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=6 ... 18is+turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dolla87 Skrevet November 9, 2008 Forfatter Share Skrevet November 9, 2008 okej tenkte kanskje noen kunne komme med noen innvendinger da vet du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dolla87 Skrevet Desember 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2008 Gjett om jeg er glad nå aa Fikk igjen på forsikringa jeg, så til sammars blir bayern strøken att Gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnmfr Skrevet Desember 14, 2008 Share Skrevet Desember 14, 2008 sjekk eventuelt linken i avataren min;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dolla87 Skrevet Desember 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2008 Right Jævli pen bil da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dolla87 Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2009 Får legge inn ett innlegg her for frøkna jeg da Bilen står nå på oppretting/lakkering, så ho frøkna sjøl går bare å gleder seg til den er ferdig der Planen etter oppretting og ny lakk så blir det å få den eu godkjent og justert, så den ikke går å hoster og harker mer Ting som vil bli gjort i løpet av våren: - nye nyrer (originalt svart ligger bare å venter på å bli montert) - nye spredere med mørke glass - xenon i hovedlys og spredere - nye bremser rundt hele bilen (slissa/borra skiver og nye klosser) - få lagt ordentlig solfilm på bakrute (5%) - lakkere div interiør - montere short shift Er vel mer også men det er det jeg kommer på akkurat nå Så har litt å henge fingra i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dolla87 Skrevet Mars 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2009 Endelig er bayern godt plassert hjemme igjen Det ble bra så nå er bilen nesten 100 % igjen Står ikke ute lenger heller, fått garasjeplassen hjemme hos mamma, så bilene dem har må stå ute ;p Heldig denna bilen asså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Mars 3, 2009 Share Skrevet Mars 3, 2009 peeent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dolla87 Skrevet Mars 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2009 Takk Blir penere med de nye hjula mine tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dolla87 Skrevet April 28, 2009 Forfatter Share Skrevet April 28, 2009 Lenge mellom oppdateringa mi inne her asså Men nå tok jeg en tur igjen For å nevne at jeg endelig har fått sota bakruta og satt inn det nye taktrekket! Så nå er da bilen snart helsvart inni, alt unntatt stoler.. Skulle også montere de nye ventilerte bremseskivene, men fikk ikke satt på foran for må ha nye calipere ;/ Men det har vi fiksa, så blir vel ordnings til helga Har også endelig fått tak i spredere som ser greie ut, så slipper å bruke tusenvis av kroner på nye Siden glassa er hele så får det jaggu duge:) Blir vel noe alla film på de å, så de får den litt mørke looken. Må vel bli bra til slutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dolla87 Skrevet April 28, 2009 Forfatter Share Skrevet April 28, 2009 Også lurere jeg på en ting folkens Hva synes dere jeg burde gjøre? Fjerne bad looken eller beholde den?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet April 28, 2009 Share Skrevet April 28, 2009 knalltøff bil du har jeg synes den blir finere uten badlook lista. og lakkerte støtfangere og speil hadde jo også gjort seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dolla87 Skrevet Mai 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2009 Takker men nej, lakkerer nok aldri støtfangera og speila gitt..dt står jeg fast ved at det blir ikke pent ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå