dolla87 Skrevet Mai 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2009 ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 21, 2009 Share Skrevet Mai 21, 2009 Koed har. Veng har også... www.veng.no 1030,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axor Skrevet Mai 21, 2009 Share Skrevet Mai 21, 2009 tor jeg har lest at veng sin passform ikke er til og skryte i taket av, men hvor blir bildene av det hjemmesnekra setet av ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hedfelt Skrevet Mai 21, 2009 Share Skrevet Mai 21, 2009 Jeg har Veng skjermer på den ene E36'en min. Ikke noe å utsette på de passform-messig hvertfall. De er dog ikke like fine i kantene inn mot motorrommet som orginal skjermene var, men dette synes ikke særlig godt uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dolla87 Skrevet Mai 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2009 Jeg vet at passformen ikke er til å skryte av men det er vel verdt ett forsøk kanskje Får vel kanskje legge ut et bilde av det flotte verket mitt da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Mai 21, 2009 Share Skrevet Mai 21, 2009 jeg kjøpte skjermer på Koed.. alle skruehullene passet 100% og hadde bra passform. eneste problemet jeg fikk var klaringer mellom panser og skjerm og skjerm og dør. men dette pga jeg har valset hjulbuene, og da dras skjermen ut fra panser og dør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dolla87 Skrevet Mai 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2009 Akkuratt Skal ringe å bestille i morgen, enten om det blir veng eller koed, må ihvertfall skje så fort som mulig! Rust er ingen toleranse når det gjelder meg gitt Men nå har jeg vært ute å tatt bilde av setet mitt da, sydd for hånd å greier Er kanskje ikke noe strøken løsning, men som sagt før bedre enn de som var Ser litt ut som en lappa jeans på en måte Ble et lite hjerte å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Mai 21, 2009 Share Skrevet Mai 21, 2009 .... kjøp slike setetrekk.. har det selv i min bil, og er stooorfornøyd!! husker ikke eksakt pris, men kom på ca 2500,- inkl frakt (fikk aldri rekning på moms faktisk) og det var for begge forseter og baksete. http://www.iggee.com/shop.cart?action=I ... _id=BMB005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axor Skrevet Mai 21, 2009 Share Skrevet Mai 21, 2009 vil heller si at du skal fikse det setet først, også på med setetrekket, slik at du kan ta det av om du vil og det er fremdeles like strøkent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Mai 21, 2009 Share Skrevet Mai 21, 2009 hvorfor ta det av igjen? får du trekket på skikkelig, så sitter det som støpt. har fått masse skryt av trekka og spørsmål ov hvor jeg har fått tak i så strøkne skinnstoler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dolla87 Skrevet Mai 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2009 Det var jo ganske bra setetrekk da! så ikke verst ut i det hele tatt Men jeg lurer faktsik på om jeg skal trekke de om slik på ordentlig, også må jeg skaffe meg baksetene av samme type Har bare fremstoler i Mtech jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Mai 21, 2009 Share Skrevet Mai 21, 2009 trekka er ganske så bra de ja. jeg har mtech foran og bak, men det fikk dem ikke med seg. (glemte å si ifra) så de laget til flat rygg bak, mtech sin rygg buer seg litt så det ble litt dårlig passform bak. men vist du bestiller til mtech bak til meg så kan vi bytte hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dolla87 Skrevet Mai 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2009 hehe Hvis det blir til at jeg bestiller det så skal jeg jaggu si ifra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dolla87 Skrevet Mai 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2009 Street meet på Gardemoen i kveld.. MEN selvfølgelig begynte det jo å regne..noe som det sikkert gjør i hele kveld... Typisk når det først skjer noe rundt her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dolla87 Skrevet Mai 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2009 Jeg har bestillt meg ny skjerm i dag! Må skrape sammen litt slanter til lakkering av den også da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå