316 Skrevet Mai 22, 2009 Share Skrevet Mai 22, 2009 Hvem er det som lakker for deg? Kunne trengt litt lakk jeg også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dolla87 Skrevet Mai 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2009 Vet ikke hvem som skal gjøre det enda egentlig Men det kommer jeg tilbake til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dolla87 Skrevet Mai 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2009 Hva er det med bmw-folk å hastverk egentlig? Jeg skal være helt enig at det er kjett å ligge bak noen som kjører sakte på vanlig motorvei, MEN på en dårlig grusvei med masse høl og drit så kjører jeg sakte asså..av hensyn til felger og lav bil.. men ikke alle som tenker på det har jeg skjønt... Er bare å kjøre forbi liksom, men er ikke nødvendig å gi på å sprute grus på gjørs fordi man blir irritert.. Det synes jeg er unødvendig..mulig det bare er meg men, er nå min mening da, og er vel kanskje noen som er enig med meg der?.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dolla87 Skrevet Mai 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2009 Har sitti å triksa litt med et bilde av bilen min jeg nå, synes det her ble litt tøft jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dolla87 Skrevet Juni 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2009 Drevet å knotet litt på bilen i helga i solsteika jeg Først prøvde jeg fram skjermen som jeg hadde bestillt, den passet ganske greit, må tilpasses litt ved fram døra, men det klarer vi Og lakkeres da selvfølgelig Ellers var jo vaieren til panseråpneren LITT sliten, så bestillte meg ny istad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dolla87 Skrevet Juni 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2009 Nå har jeg sendt skjermen til lakk Håper på å få den tilbalke i løpet av uka her for da skal det snart skje noe kjempegøy som jeg gleder meg masse til men nok om det, bestillte meg ny vaier til panseråpneren min jeg og det så jo for lett ut til å være sant.. Kan hende det bare er jeg som tenker vanskelig også men, må man virkelig skru av så mye for å komme til den låsen foran under panseret der?? Den sitter jo gjemt den, kommer liksom ikke til, så da lurer jeg på på før jeg gjør noe dumt om det bare er å løsne de to muttera som sitter bak ene grillen der? Ell om det er noen anna enkel måte å gjøre det på..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dolla87 Skrevet August 5, 2009 Forfatter Share Skrevet August 5, 2009 Bestillte meg nye blinklys til å ha i fangern foran jeg Det ble en god del finere synes jeg! Har fikset så jeg har park i de også Harry som jeg er, mangler bare spredere nå Hva synes dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dolla87 Skrevet August 5, 2009 Forfatter Share Skrevet August 5, 2009 Sommeren her har ikke akkuratt vært preget av så mye finvær siste ukene deverre.. ;-( Men samme pokker så vasker jeg bilen! Hehe.. Disse bildene er fra tidligere i sommer hvor sola stekte..savn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 Dette blir bra vettu frøken Hvem påtok seg jobben med og lakkere fangeren ? : )) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dolla87 Skrevet August 5, 2009 Forfatter Share Skrevet August 5, 2009 Jepp Det var en på Ottestad veldig flink og nøye er han Kim Aron heter han.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 Hørtes bra ut, regner med at du gleder deg nå ? Forresten har det kommet en ganske så fin konkurent til kjæresten din sin bil her på, Koppang Sier vroom vroom VR6 Orginal bil ! DAMN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dolla87 Skrevet August 5, 2009 Forfatter Share Skrevet August 5, 2009 hehe..ingen finere enn ventoen til jan inge synes jeg, for den har helt sin egen sjarm For det var den Anders har kjøpt igjen du mente nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 Fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dolla87 Skrevet August 6, 2009 Forfatter Share Skrevet August 6, 2009 Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet August 6, 2009 Share Skrevet August 6, 2009 Nydelig pen bil.. Du er en jente med stil =) hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå