Gå til innhold

¤ Bayer`n ¤ Nye bilder! :))

dolla87
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 238
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hva er det med bmw-folk å hastverk egentlig? :?

Jeg skal være helt enig at det er kjett å ligge bak noen som kjører sakte på vanlig motorvei, MEN på en dårlig grusvei med masse høl og drit så kjører jeg sakte asså..av hensyn til felger og lav bil.. men ikke alle som

tenker på det har jeg skjønt... Er bare å kjøre forbi liksom, men er ikke nødvendig å gi på å sprute grus på gjørs fordi man blir irritert..

Det synes jeg er unødvendig..mulig det bare er meg men, er nå min mening da, og er vel kanskje noen som er enig med meg der?.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Drevet å knotet litt på bilen i helga i solsteika jeg :)

Først prøvde jeg fram skjermen som jeg hadde bestillt, den passet ganske greit, må tilpasses litt ved fram døra, men det klarer vi :)

Og lakkeres da selvfølgelig ;)

Ellers var jo vaieren til panseråpneren LITT sliten, så bestillte meg ny istad :)

3g8glf50ht974l7iaebm.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg sendt skjermen til lakk :) Håper på å få den tilbalke i løpet av uka her for da skal det snart skje noe kjempegøy som jeg gleder meg masse til ;)

men nok om det, bestillte meg ny vaier til panseråpneren min jeg og det så jo for lett ut til å være sant.. :x

Kan hende det bare er jeg som tenker vanskelig også men, må man virkelig skru av så mye for å komme til den låsen foran under panseret der?? Den sitter jo gjemt den, kommer liksom ikke til, så da lurer jeg på på før jeg gjør noe dumt om det bare er å løsne de to muttera som sitter bak ene grillen der? Ell om det er noen anna enkel måte å gjøre det på..?

:?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...