Armanic Skrevet August 7, 2009 Share Skrevet August 7, 2009 Fin bil detta :- ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.Wenaas Skrevet August 7, 2009 Share Skrevet August 7, 2009 Er det denne jeg ser titt og ofte på Råholt i Eidsvoll? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 7, 2009 Share Skrevet August 7, 2009 Det er nesten utrolig at jeg har kjørt et par mil i den bilen der. Synd jeg ikke har bilde av hvor jævli stygg den var da, i forhold... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dolla87 Skrevet August 8, 2009 Forfatter Share Skrevet August 8, 2009 Er det denne jeg ser titt og ofte på Råholt i Eidsvoll? Stemmer det vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buchern456 Skrevet August 9, 2009 Share Skrevet August 9, 2009 nydelig bil du har;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dolla87 Skrevet August 17, 2009 Forfatter Share Skrevet August 17, 2009 Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dolla87 Skrevet September 1, 2009 Forfatter Share Skrevet September 1, 2009 Er jo ikke lenge igjen til hovedtreffet på Vålerbanen, noe som jeg da ser veldig frem til egentlig Bortsett ifra at biltilsynet sikkert skal være idioter og stå absolutt i alle kanter for å være JÆVLIGE.. Uansett, så jeg det skulle være et såkalt dameheat disse dagene. Og der har jeg jo lyst utpå Kan godt kjøre med gutta å jeg for det driter jeg i,men greit å kanskje finne sin likemann blant jentene også Så lurer på om det er fler snupper som skal utpå bana den helgen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet September 1, 2009 Share Skrevet September 1, 2009 Det burde du lage en egen tråd om : D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dolla87 Skrevet September 5, 2009 Forfatter Share Skrevet September 5, 2009 Nei, det burde jeg ikke he he.. Jeg ville være litt mer anonym og legge det inn her jeg ;-D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dolla87 Skrevet September 15, 2009 Forfatter Share Skrevet September 15, 2009 Jada, så har jeg nok en gang vært utpå selveste Vålerbanen med bilen min Og fyy søren så moro det var! Gleder meg til neste år allerede! Men planen er å komme litt sterkere tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 Hehe, var artig og se dere kjøre bilen! Hva er planene for bilen ? : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dolla87 Skrevet September 16, 2009 Forfatter Share Skrevet September 16, 2009 Time will show Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet September 16, 2009 Share Skrevet September 16, 2009 Turbo ? M20b25 ? Tell me! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dolla87 Skrevet September 16, 2009 Forfatter Share Skrevet September 16, 2009 nææh.. det ække no morsomt vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 16, 2009 Share Skrevet September 16, 2009 V12 kompressor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå