Bmw mann Skrevet Oktober 23, 2008 Skrevet Oktober 23, 2008 Selges til 300,- eller høyeste bud. Ligger klar til å sendes!PS: Er vell noen her som kan se ut ifra bildene om adapterplatene passer E30 eller E36???? Jeg kan si at de ikke er til e36. Mine adapter plater ser ihvertfall slik ut : img]http://images.bimmers.no/files/xyqo3gr52jdbigf9n05h.jpg
///Martin Skrevet Oktober 24, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 24, 2008 Selges til 300,- eller høyeste bud. Ligger klar til å sendes!PS: Er vell noen her som kan se ut ifra bildene om adapterplatene passer E30 eller E36???? Jeg kan si at de ikke er til e36. Mine adapter plater ser ihvertfall slik ut : Sånn da skal bilde funke.. SOM SAGT: Jeg vet ikke hvilken bil disse passer, men det ble sagt at disse adapterene skulle passe E36. Mer vet ikke jeg desverre.
Håkon318is Skrevet Oktober 25, 2008 Skrevet Oktober 25, 2008 Hehe. Den adapterplaten du viser til er jo helt identisk med de han selger, bare at det er To hull istedenfor Et. Dvs at de passer til E30 og E36. (tror jeg) Men uansett, dette er en latterlig billig pris. Glass til disse koster deg ingenting på Koed f.eks. Kjøp de, ta et ordentlig bilde av speilet og be om å få et tilsvarende glass. Hadde kjøpt de glatt dersom jeg ikke hadde hatt slike speil fra før.
Bmw mann Skrevet Oktober 25, 2008 Skrevet Oktober 25, 2008 Hehe.Den adapterplaten du viser til er jo helt identisk med de han selger, bare at det er To hull istedenfor Et. Dvs at de passer til E30 og E36. (tror jeg) Men uansett, dette er en latterlig billig pris. Glass til disse koster deg ingenting på Koed f.eks. Kjøp de, ta et ordentlig bilde av speilet og be om å få et tilsvarende glass. Hadde kjøpt de glatt dersom jeg ikke hadde hatt slike speil fra før. "Helt identiske med de han selger, bare at ....." Tok du den hehe. Jeg måtte bare Men ja, prisen er veldig fin den. Ikke noe å si på den. De som ikke har disse speila burde kjøpt. Gjør seg utrolig mye bedre på bilen enn de orginale speilene, så dette er en billig oppgradering på utseene på bilen
Håkon318is Skrevet Oktober 25, 2008 Skrevet Oktober 25, 2008 Hehe, skulle egentlig sagt det der selv ja Helt identisk RAMME!!! Happy now? Veldig rart at disse ikke er solgt enda..hmm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå