bmw_327i_turbo Posted October 15, 2008 Share Posted October 15, 2008 Er det noen som vet om k-sport bremsene til e30 går når man bruker brock b1 17x8,5. og er de tuv godkjente? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Reset Posted October 15, 2008 Share Posted October 15, 2008 Etter så jeg har hørt, så er dem ikke tuv godkjente nei. Link to comment Share on other sites More sharing options...
patricko Posted October 15, 2008 Share Posted October 15, 2008 disse bremsene får du ikke på med brock felger nei du må nåkk til med compomotive eller noe i den stilen Link to comment Share on other sites More sharing options...
bmw_327i_turbo Posted October 16, 2008 Author Share Posted October 16, 2008 går det ikke pga inpress elr? er det ikke mulig å space ut heller? Link to comment Share on other sites More sharing options...
bmw_327i_turbo Posted October 17, 2008 Author Share Posted October 17, 2008 bump Link to comment Share on other sites More sharing options...
hagenisse Posted October 17, 2008 Share Posted October 17, 2008 Vet ikke om det er saken her, men ofte er ikke innpresset som er problemet, men designet på felgen. Orginalfelgene mine og OZ-ene jeg har nå har samme innpress, men det er over 3 cm bedre plass til bremser på OZ-ene. Det kan selvsagt løses med spacer, men i mitt tilfelle f.eks ville det bety en spacer på 2,5cm, som er litt drøyt foran.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
patricko Posted October 17, 2008 Share Posted October 17, 2008 stemmer er som hagenisse sier her. problemet er designet på felgen ikke innpress, du kan bare glemme å bruke de brock felgene Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morgan GS Posted October 17, 2008 Share Posted October 17, 2008 Thats right Du kan ikke bruke kantfelg. Ang Tuv så er det ikke noe på vei enda på E-30. Morgan GS Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kentan-racing.com Posted October 17, 2008 Share Posted October 17, 2008 Hey Morgan.. slappfisk.. du her må e korrigere de! husk på at jeg kjører kant felger på m3n min da! Kant felger kan brukes men med spesiellt design.. så er du som meg og absolutt skal ha kantfelger må du vurdere for eksemple zito zeuz som jeg kjører på! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morgan GS Posted October 18, 2008 Share Posted October 18, 2008 Hey Morgan.. slappfisk.. du her må e korrigere de! husk på at jeg kjører kant felger på m3n min da! Kant felger kan brukes men med spesiellt design.. så er du som meg og absolutt skal ha kantfelger må du vurdere for eksemple zito zeuz som jeg kjører på! kjører ikke du E-36 da ..... På e-30 4x100 så går det ikke med kantfelg Det er litt bedre bak enn fram fordi at br,kaliptere bygger ikke like langt ut. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bmw_327i_turbo Posted October 23, 2008 Author Share Posted October 23, 2008 hva med keskin kt1 da menner å ha lest at det skal gå? vil ha kant felg og store bremser på e30`n. men d går vell kansje ikke da. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morgan GS Posted October 24, 2008 Share Posted October 24, 2008 hva med keskin kt1 da menner å ha lest at det skal gå? vil ha kant felg og store bremser på e30`n. men d går vell kansje ikke da. Nei det blir ikke så lett på e-30 4x100. Hvis du ikke bredder bilen litt å spacer ut , men da blir det mye jobb!! Racing bremser = racing hjul Link to comment Share on other sites More sharing options...
bmw_327i_turbo Posted October 24, 2008 Author Share Posted October 24, 2008 Da er nye skjermer,k-sport bremser og keskin kt1 bestilt spacer blir bestil når det blir målt ut hva jeg må ha Kant felg ska jeg ha. ska alltids få varma skjermene med skjærbrenner å få valsa de nye skjermene så det holder:twisted: Link to comment Share on other sites More sharing options...
bmw_327i_turbo Posted October 24, 2008 Author Share Posted October 24, 2008 Da er nye skjermer,k-sport bremser og keskin kt1 bestilt spacer blir bestil når det blir målt ut hva jeg må ha Kant felg ska jeg ha. ska alltids få varma skjermene med skjærbrenner å få valsa de nye skjermene så det holder:twisted: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spiritus Sancti Posted October 25, 2008 Share Posted October 25, 2008 Thats right Du kan ikke bruke kantfelg. Ang Tuv så er det ikke noe på vei enda på E-30. Morgan GS Så de tuv papirene på mine bremser foran (330mm til e30 m3) Er ikke gyldige da eller? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts