heineoen Skrevet Oktober 15, 2008 Skrevet Oktober 15, 2008 Hei! Lyst på nye baklytker, facelift med LED.. Også lurte jeg på om det er FK, DEPO eller Inpro som gjelder? Fått en bra pris på noen fra DEPO, men er det stor forskjell i kvalitet? Og ett spørsmål til.. Lyser det i den indre delen på kofferlokket på noen av dem? Kjenner en som har FK, og på hans gjør det ikke dette.. Er ikke LED der engang..
Lars89 Skrevet Oktober 15, 2008 Skrevet Oktober 15, 2008 Nå vet jeg ikke hvordan det er med LED-lykter, men indre hvite lyset er jo ryggelyset så det skal lyse, gjør det på mine DEPO facelift (ikke LED). Etter hva jeg har fått med meg er FK og DEPO det samme. Kan ikke si noe sikkert om kvaliteten, men mine DEPO lykter har ikke den beste passformen. Blir en liten glipe mellom lykt og karosseri..
heineoen Skrevet Oktober 15, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2008 Stemmer at det øverste hvite er ryggelyset, men jeg tenkte på det røde feltet Er det tåkelys eller kjøre og tåkelys? Har hørt flere sier FK har hatt mer problemer enn DEPO sine, men glippe? Gjelder dette på de nye med LED også tro?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå