Glenn-Andre Skrevet Februar 8, 2009 Share Skrevet Februar 8, 2009 skjedd noe her i det siste da ? blir lakkering på min til våren/sommeren. har ikke veldig lyst til å legge ut det bilde her men, noe sånt her blir min tenker jeg: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bingo Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2009 heisann, har det hvert folk innom denne tråden også det har ikke skjedd så veldig mye her nei, var vel en periode på 2 mnd jeg ikke var i garasjen men idag kom solen frem å jeg tror faktisk tempraturen snek seg opp til 7 grader så jeg kjørte bilen ut av garasjen å begynte å sandblåse gulvet å grunnet å lakket, så fikk jeg inn teppet, midtkonsoll å setene. Mangler ett sete da,men det blir henta i morgen hos han jeg kjøpte bilen av. avsluttet faktisk dagen med å vaske bilen inni, naboene lurte sikkert på om jeg var syk, bilen står der ribbet som en høne og jeg støvsuger å vasker dette "vraket" inni Men bilen var ikke fornøyd med det, skulle kjøre den inn i garasjen igjen så gikk den såvidt, har vært litt for mye start og stopp sikkert. men motoren må jo ha en liten service uansett så ser ikke så svart på det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bingo Skrevet Mars 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2009 legger bare inn ett bilde av teppe å midtkonsollen, fint ikke sant? er det mulig å få bort di oljeflekkene som er på teppet? fikk forresten 24531 kr i restskatt idag så nå blir det jo enda mer penger til å fikse bil for Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsiPan Skrevet Mars 20, 2009 Share Skrevet Mars 20, 2009 Kult prosjekt! Ser veldig bra gjennomført ut Keep up the good wørk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richirich Skrevet Mars 20, 2009 Share Skrevet Mars 20, 2009 skjedd noe her i det siste da ? blir lakkering på min til våren/sommeren. har ikke veldig lyst til å legge ut det bilde her men, noe sånt her blir min tenker jeg: fin farge, gå for den min bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richirich Skrevet Mars 20, 2009 Share Skrevet Mars 20, 2009 skjedd noe her i det siste da ? blir lakkering på min til våren/sommeren. har ikke veldig lyst til å legge ut det bilde her men, noe sånt her blir min tenker jeg: fin farge, gå for den min bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bingo Skrevet Mars 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2009 fin farge det der ja å ikke minst biler men har vel nesten bestemt meg for denne fargen her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Mars 20, 2009 Share Skrevet Mars 20, 2009 An blei så fine inni atte! Du må kje mysta motet nå Bingo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bingo Skrevet Mars 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2009 nå igjen meine du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Mars 21, 2009 Share Skrevet Mars 21, 2009 nå igjen meine du hehe, ska prøva å støtta deg eg vet du:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bingo Skrevet Mars 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2009 det blir ikkje mer prosjekter på meg hvertfall, like bedre å kjøra bilane Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bingo Skrevet Mars 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2009 hallais, tenningslåsen er ødelagt på den bilen her, får vridd til tenningen kommer, men mangler liksom det siste hakket som starter bilen, så jeg lurer litt på å montere startknapp, helt uten mening men har liksom litt lyst på det er det noe hokus pokus greier å få til eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pål Skrevet Mars 24, 2009 Share Skrevet Mars 24, 2009 Flott sveising Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Mars 24, 2009 Share Skrevet Mars 24, 2009 Jeg hadde en skjult startknapp under rattstammen på gamlebilen min. Ikke noe hokus pokus annet enn at det var litt vanskelig å få loddinga til å sitte godt bak på tenningslåsen. Like morsomt hver gang jeg skulle låne bort bilen og folka ble stressa da de prøvde å få start på bilen med nøkkelen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bingo Skrevet Mars 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2009 ja di tenkte vel for en drittbil, starter ikke engang burde kanskje hatt en bryter på bensinpumpa også ok så det bør loddes der bak ja, var trangt bak der. noen som har tatt noen bilder av en sånn jobb eller? tenker på hvilken ledning som er hva osv, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå