635csi Skrevet Mars 24, 2009 Share Skrevet Mars 24, 2009 Prøv å legg et skrujern eller noe mellom di forskjellige polene der bak til du finner de to du skal lodde bryteren til. Jeg la opp en ekstra bryter til selve tenningen også siden hele tenningslåsen streiket en gang. Tenningen begynte plutselig å virke på nøkkelen igjen senere, men da hadde jeg hvertfall bryteren ferdig opplagt i tilfelle den skulle slutte å fungere igjen. Ble en skikkelig tyverisikring til slutt med alle disse skjulte bryterne, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 Hvordan går det med denne ?=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 hehe.. dø/solgt får mången år siden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 ååh, trist ( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bingo Skrevet Mars 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2011 Sånn går det når lysten er større en kunskapen og kontoen Men jeg solgte bilen, kastet den ikke, men om det har skjedd noe mer med den det vet jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Mars 13, 2011 Share Skrevet Mars 13, 2011 bilen ligger til salgs her med godkjent søknad. den har stått inne siden du solgte den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bingo Skrevet Mars 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2011 har han gitt opp han også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Mars 13, 2011 Share Skrevet Mars 13, 2011 har han gitt opp han også? gitt opp og gitt opp, har vel egentlig ikkje begynt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bingo Skrevet Mars 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2011 nei der hadde det ikke skjedd mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_alpine_ Skrevet Mars 13, 2011 Share Skrevet Mars 13, 2011 nei der hadde det ikke skjedd mye nei er nok ein vw som har fått all oppmerksomhet og presanger det siste året. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bingo Skrevet Mars 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2011 Ja er vel ikke gratis å holde på med den heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå