bingo Skrevet Oktober 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2008 når det gjelder farge valg, så har jeg tenkt litt på en mørkere gråfarge,men jeg tenker mye så det kan fort bli en annen farge recaro stolen blir nok beholdt, må prøve å få tak i en til,den er skikkelig god å sitte i ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bingo Skrevet Oktober 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2008 tok ut teppe nå ikveld og fant kun litt overflate rust, hadde sett for meg mye sveising. så denne bilen liker jeg mer å mer. gøy når det går den veien bilder kommer når kamera vil samarbeide igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Oktober 17, 2008 Share Skrevet Oktober 17, 2008 du har vel kamera på mobilen din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bingo Skrevet Oktober 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2008 da er det nesten bedre uten bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bingo Skrevet Oktober 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Oktober 17, 2008 Share Skrevet Oktober 17, 2008 Jøss, an såg jo bedre ut enn forventa. Hehe tippe det e ein aen lyd i pipå nå enn det va den kvelden du fekk an him. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bingo Skrevet Oktober 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2008 ser litt lysere på ting nå ja nå er det jo bare resten igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bingo Skrevet Oktober 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2008 litt bilder fra dagen idag, hvordan rust blir til tror jeg trenger nye dempere og fjører. nye skiver og litt overhaling av calipterene må også til tror jeg, er 4 år siden den var registrer, å det har satt sine spor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Oktober 19, 2008 Share Skrevet Oktober 19, 2008 jeg har splitternytt senkesett(dempere og fjører) om du er intrisrt, med tuv papirer. kan få med noen greie bremseskiver forran også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bingo Skrevet Oktober 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2008 prisen på det da? passer det på touring? eller er det likt kanskje? å ikke minst, hvor mye senker det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Oktober 19, 2008 Share Skrevet Oktober 19, 2008 prisen på det da? passer det på touring? eller er det likt kanskje? å ikke minst, hvor mye senker det.. senker 40/40. Usikker på om demperene framme passer, men fjørene passer hvertfall. bak er jeg ganske sikker på at dempere og fjører passer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Oktober 19, 2008 Share Skrevet Oktober 19, 2008 En Touring har 51 mm fjørben. Leif Harald. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Oktober 19, 2008 Share Skrevet Oktober 19, 2008 En Touring har 51 mm fjørben. Leif Harald. aa ok dvs at dem passer da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Oktober 19, 2008 Share Skrevet Oktober 19, 2008 Det vet jeg ikke. Du har jo ikke oppgitt annet enn senk og tüv papirer. Ingen dimensjoner eller hva settet er kjøpt for, firer/sekser . Ja, sånt no. Så foreløpig umulig å vite. Fjørene passes uansett. demperene bak passer, men er de for firer så vil de fort gå i stykker og ingen vits i å montere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Oktober 19, 2008 Share Skrevet Oktober 19, 2008 Det vet jeg ikke. Du har jo ikke oppgitt annet enn senk og tüv papirer. Ingen dimensjoner eller hva settet er kjøpt for, firer/sekser . Ja, sånt no. Så foreløpig umulig å vite.Fjørene passes uansett. demperene bak passer, men er de for firer så vil de fort gå i stykker og ingen vits i å montere. det er til 6er 325 med 51mm fjørbein. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå