Fliid Skrevet Oktober 19, 2008 Share Skrevet Oktober 19, 2008 Passer da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bingo Skrevet Oktober 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2008 ok, men pris da? kunne tenkt meg 60/40,men er det billig nok så kan det vel gå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Oktober 19, 2008 Share Skrevet Oktober 19, 2008 ok, men pris da? kunne tenkt meg 60/40,men er det billig nok så kan det vel gå. Jeg betalte 2,864kr for 2 månder siden ca. så 1800/bud? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Oktober 19, 2008 Share Skrevet Oktober 19, 2008 Jaaa!!! SENK SENK SENK!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Oktober 20, 2008 Share Skrevet Oktober 20, 2008 Hehe..Elsker topic-linjen din! "Bingo gjør ting han ikke kan" Positivt overraska over hva du har gjort så langt hvertfall hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bingo Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2008 he he jo takk for det du. det blir andre boller når den skal sammen igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Oktober 20, 2008 Share Skrevet Oktober 20, 2008 hva var du intisert i? senkesett? calippere med klosser forran? bremseskiver foran? skiver bak? klosser bak? noe mer også? Jeg skal ta bilde av det jeg har i morgen og sende deg siden jeg skal på jobb en tur etter skolen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bingo Skrevet Oktober 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2008 bare se ka kjekt du har, så kan me se. trenge vel egentlig alt du ramsa opp der ja, pluss framskjermer, panser, hjulbuer bak, bakre del av kanalene+++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bingo Skrevet Oktober 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2008 er taktrekket limt fast i ei plate eller noe på disse bilene? mitt henger ned som ei gravid pungrotte. så er det mulig å lime det på nytt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Oktober 24, 2008 Share Skrevet Oktober 24, 2008 Ikke limet nei. Håndtak i tak, solskjermer, pakninger rundt dørene, låselistene i takluken. osv. Alt dette er med å bidra til at taktrekket siter på plass. Taktrekket er belagst på en "papp plate" så det er ikke limet i bilen på noen måte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bingo Skrevet Oktober 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2008 ok, takk for svar. får prøve å stramme det opp litt da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Oktober 24, 2008 Share Skrevet Oktober 24, 2008 Dy får barra testa deg fram, og om du ikkje sku få det te så kan du jo laga deg svart taktrekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bingo Skrevet Oktober 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2008 ja kan ikke du lage til meg da? bestilte meg senkesett idag fra gs bildeler 60/40. får håpe den blir passe lav med det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Oktober 24, 2008 Share Skrevet Oktober 24, 2008 ja kan ikke du lage til meg da? bestilte meg senkesett idag fra gs bildeler 60/40. får håpe den blir passe lav med det. Eg? Trur du eg kan sy? Hahahahahahah, nei beklager gutt, det får du få madammen din til å gjøre. Kan hjelpe deg å skru på senkesettet eg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 24, 2008 Share Skrevet Oktober 24, 2008 Kan bli bra denne her! Mtech II front neste? Sorte DE lykter og noen flotte felger + senk så blir det bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå