Gå til innhold

Bingo's E-30 320i Touring.. Ferdig sveiset!

bingo
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 160
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

koss va pansåre da? vist d va dårligt, så har eg ett ganske bra så står i veien her hima i garasjen så du kan få billikt.. :)

har ein 325 diff o vist du e intr... e vell 3:74 utveksling trur eg..

funka ganske bra på min.. e ikkje brems, men va absolutt ingen problem å sladda å leka me an ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

panseret har gjort sin jobb kan du si, har vel egentlig kjøpt meg ett panser,men jeg hørte aldri mer fra han.

må vel prioritere andre ting før diff tror jeg, men er det rette veien å gå med en 2.5 diff på en 2.0 liter ? trodde det var bedre andre veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 liter diffene (om du har den litle) tåle iiingenting, eg knuste Audun sin me 2 litermotor uten problem. hehe..

så då satte me på ein 2.5 liter diff så sto på Tore B sin.. funka bein d.. d va 3:63 utveksling trur eg..

trur ikkje 3.74 utveksling e nåke problem på 2 liter..

du får finna deg ein 2.5 masjin å hiva åppi.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En M20B25 er ikke rare utgiften, selv som f.eks student.. Du kan bruke girkasse osv som du alt har, trenger kun bytte motor. Bremser /fjørben/stabstag på en Touring, uansett motorstørrelse, er som en E30 325i.

Dvs, vanvittig lite du virkelig trenger for og putte i en B25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det er jo sant det da, men prioriterer heller det andre først, motoren som står i høres veldig bra ut, så blir på en måte litt dumt å bytte bare for å bytte. men det vil vise seg når jeg får skilt,hvor bra den er,å hvor fort jeg blir lei av å kjøre med en 2 liter :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

da har jeg begynt å bore ut sveisene i kanalene, kommer til å kjenne det i morgen tror jeg! fy for en kjedelig jobb :x men det må gjøres..

så blir det sveising av ny kanal å hjulbue i helga visst alt går etter planen.

har begynt å sandblåse rundt omkring også, så det skjer litt i garasjen :)

lebcu9stvg9gt1atct7o.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke så mye egentlig,har kappa av den ene kanalen + litt til :lol: fikk ikke hjulbuene til helga så nå blir det neste helg, vist det passer for han som skal sveise.så den står nå der som en ribbet høne..

z9fykwwuo56m02ttpghe.jpg

å ikke pokker om jeg får av fangeren bak, har prøvd med muttertrekker å alt som er, kunne trodd den var sveiset fast :roll: men får vel bare forsette å prøve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...