Gå til innhold

Bingo's E-30 320i Touring.. Ferdig sveiset!

bingo
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 160
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg slet også som f... på de store boltene til bakfangern på en opprusta touring jeg hadde. Ble så de ble runda til slutt.. Jeg sprøyta på rustløser av og til en hel dag og lot det stå over natta og banka inn enn torx. Da kom de overaskende lett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dropp og skru på den store torx bolten i første omgang, skru heller av støtdemperene som fangeren er festet i. totalt 4 , 13mm muttere på innsiden av bakplaten. Når dette er løst, sett den i skruestikken og prøv der. Går det ikke (som det sikkert ikke gjør) så bor av hodet, kjøp nye dempere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trenger litt arbeidslyst, så er det noen som kan fikse litt på dette bilde. kunne tenkt meg sorte de lykter, en fin lippe (rieger,is eller noe annet tøft) skifta farge til delphin grey metallic. eller kom med forslag til noe som er fint :D

008.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg googlet litt å fant ett bilde også,å det ser jo ikke feil ut, synd jeg har så mye utlegg på bilen før den kommer på veien, blir liksom feil ende å begyne i :) men kommer det plutselig mye penger på konto så sender jeg deg en pm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...