Astri Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 av ¨å te må du vel være litt hardhente og sjokka an... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bingo Skrevet November 30, 2008 Forfatter Share Skrevet November 30, 2008 har prøvd å skremt livdriten ut av den, men sitter fremdeles, men den må jo gi seg til slutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 Makt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bingo Skrevet November 30, 2008 Forfatter Share Skrevet November 30, 2008 tør ikke å gjøre alt for mye ut av det heller, runder jeg den bolten der så blir det fort mer jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 Å jobb lika du vet du- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bingo Skrevet November 30, 2008 Forfatter Share Skrevet November 30, 2008 he he ja den var god Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 Jeg slet også som f... på de store boltene til bakfangern på en opprusta touring jeg hadde. Ble så de ble runda til slutt.. Jeg sprøyta på rustløser av og til en hel dag og lot det stå over natta og banka inn enn torx. Da kom de overaskende lett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bingo Skrevet November 30, 2008 Forfatter Share Skrevet November 30, 2008 ok, får håpe det virker på min også da, sprøyta en del wd-40 før jeg ga opp den kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 Dropp og skru på den store torx bolten i første omgang, skru heller av støtdemperene som fangeren er festet i. totalt 4 , 13mm muttere på innsiden av bakplaten. Når dette er løst, sett den i skruestikken og prøv der. Går det ikke (som det sikkert ikke gjør) så bor av hodet, kjøp nye dempere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bingo Skrevet November 30, 2008 Forfatter Share Skrevet November 30, 2008 di er vel like rustne å fæle, men får vel heller prøve på det.. av må den hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bingo Skrevet Desember 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2008 trenger litt arbeidslyst, så er det noen som kan fikse litt på dette bilde. kunne tenkt meg sorte de lykter, en fin lippe (rieger,is eller noe annet tøft) skifta farge til delphin grey metallic. eller kom med forslag til noe som er fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Desember 1, 2008 Share Skrevet Desember 1, 2008 Jeg har en helt ny og ubrukt Rieger Infinity-leppe m/catkiller liggende dersom du skulle få bruk for Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bingo Skrevet Desember 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2008 hva koster noe sånt da? har du ett bilde av den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Desember 1, 2008 Share Skrevet Desember 1, 2008 Har et bilde av leppa før støvtørking: Disse koster rett i underkant av 2000,- inkl. catkiller på de billigste plassene ser jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bingo Skrevet Desember 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2008 jeg googlet litt å fant ett bilde også,å det ser jo ikke feil ut, synd jeg har så mye utlegg på bilen før den kommer på veien, blir liksom feil ende å begyne i men kommer det plutselig mye penger på konto så sender jeg deg en pm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå