635csi Skrevet Desember 1, 2008 Share Skrevet Desember 1, 2008 Den er grei Har ikke noen bråhast med å selge den, så jeg har ikke lagt den ut for salg ennå heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet Desember 1, 2008 Share Skrevet Desember 1, 2008 Din er vell lachsilber som min. jeg liker fargen veldig godt. Her er min med Rieger infinity leppa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bingo Skrevet Desember 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2008 jeg går nok for den leppa der når den tid kommer, ser veldig bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bingo Skrevet Desember 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2008 fikk hjulbuene idag ca 1uke forseint,men bedre seint en aldri. har tatt meg fri fra jobb på fredag så da håper jeg vi får sveist ene kanalen å hjulbuen. fikk av den #&!¤%&/ støtfangeren bak idag også, viste seg jo at noen hadde prøvd på det før, med dårlig resultat, to runde muttere. så det endte med att jeg måtte slipe dem av,trangt å ekkelt. men godt med alt som er gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 Din er vell lachsilber som min. jeg liker fargen veldig godt.Her er min med Rieger infinity leppa. hvem i norge selger infinity leppa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 All fremgang er god fremgang, Bingo ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bingo Skrevet Desember 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2008 he he ja helt sant det du, tror jeg har vurdert salg 3 ganger allerede ja jeg har veldig dårlig tålmodighet, med sånne ting som burde hvert veldig enkelt å få til,men som ikke er det men går fort over heldigvis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 Ta deg god tid, slikt er viktig : ) Salg er lov å vurdere til tider kanskje, men å utføre, nei det er en annen sak ; ) Forbudt ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Desember 3, 2008 Share Skrevet Desember 3, 2008 he he ja helt sant det du, tror jeg har vurdert salg 3 ganger allerede ja jeg har veldig dårlig tålmodighet, med sånne ting som burde hvert veldig enkelt å få til,men som ikke er det men går fort over heldigvis. Ja du har det, men då e det godt du har meg på msn så kan få deg på andre tanker. nei du må kje finna på å selga, har sagt det før og seie det igjen, så gira så du va på å få tak i denna bilen så hadde du angra om du solgte an nå når du faktisk har begynt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bingo Skrevet Desember 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2008 nei må nok beholde denne ja, har savna e30 siden jeg solgte den andre jeg hadde, er liksom noe med e30! å så er det ikke så mange touringer på veiene rundt her heller, å det gjør det jo ekstra gøy. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bingo Skrevet Desember 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2008 sitter fremdeles med en følelse for å selge denne bilen. men problemet nå er vel å få noe for den sånn den står. jeg skulle hatt en bil på veien til mars/april noe som jeg har sett kan bli vanskelig med denne, da jeg kun har ett par timer å skru på om kvelden, men kommer vel kanskje på positive tanker igjen. men va kan jeg forlange for denne sånn den står? jeg har jo kjøpt inn 2 nye kanaler, hjulbuerbak , senkesett , bremserør , bremseskiver fremme og bak osv. mangler liksom å få montert dette. vet ikke hva jeg tenkte på når jeg trodde jeg hadde tid til å få fullført dette her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Desember 14, 2008 Share Skrevet Desember 14, 2008 Det var ett kort prosjekt ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bingo Skrevet Desember 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2008 det er nå ikke helt over ennå ser ut som att jeg kommer til å få god hjelp av en kamerat litt fremover nå, å det hjelper en god del. alt blir litt lettere med litt hjelp å ikke minst så blir det kjekkere å holde på med bilen,jeg er av den typen som hater å stå alene med ting gjorde forresten ett bytte med 635csi sist uke, så nå har jeg rieger infinity lippe liggende, kjøpte også et frontpanel av the stig, panser av jarls , å så fikk jeg bakluke å 2 bakdører av en kamerat. trenger bare 2 skjermer nå så har jeg vel nesten alt jeg trenger for att det skal ligne på en bil igjen. blir mye frem og tilbake med meg her, blir nesten lei av meg selv. så hva folk rundt meg tenker, tør jeg ikke å tenke på trenger et kraftig spark bak ganske ofte. men følg med, skal nok bli bil av denne her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Desember 15, 2008 Share Skrevet Desember 15, 2008 Gir du opp en E30 Touring, så er det det siste du angrer på ; ) Gjør ikke den feilen igjen : ) Godt du er på bedre tanker. Man kan ofte slite med motivasjon. (heldigvis har ikke jeg vært der, arbeidslyst har trengt seg på for å bli ; ) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bingo Skrevet Desember 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2008 ja jeg vet jeg hadde angret som en hund! det er meg di kaller vinglepetter så nå skal jeg bare sende inn en fin søknad til samboeren min å søke om litt mer garasje tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå