Gå til innhold

Bingo's E-30 320i Touring.. Ferdig sveiset!

bingo
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 160
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

fikk hjulbuene idag ca 1uke forseint,men bedre seint en aldri. har tatt meg fri fra jobb på fredag så da håper jeg vi får sveist ene kanalen å hjulbuen.

fikk av den #&!¤%&/ støtfangeren bak idag også, viste seg jo at noen hadde prøvd på det før, med dårlig resultat, to runde muttere. så det endte med att jeg måtte slipe dem av,trangt å ekkelt. men godt med alt som er gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he ja helt sant det du, tror jeg har vurdert salg 3 ganger allerede :lol: ja jeg har veldig dårlig tålmodighet, med sånne ting som burde hvert veldig enkelt å få til,men som ikke er det :) men går fort over heldigvis.

Ja du har det, men då e det godt du har meg på msn så kan få deg på andre tanker.;)

nei du må kje finna på å selga, har sagt det før og seie det igjen, så gira så du va på å få tak i denna bilen så hadde du angra om du solgte an nå når du faktisk har begynt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

sitter fremdeles med en følelse for å selge denne bilen. men problemet nå er vel å få noe for den sånn den står. jeg skulle hatt en bil på veien til mars/april noe som jeg har sett kan bli vanskelig med denne, da jeg kun har ett par timer å skru på om kvelden, men kommer vel kanskje på positive tanker igjen. men va kan jeg forlange for denne sånn den står?

jeg har jo kjøpt inn 2 nye kanaler, hjulbuerbak , senkesett , bremserør , bremseskiver fremme og bak osv. mangler liksom å få montert dette. vet ikke hva jeg tenkte på når jeg trodde jeg hadde tid til å få fullført dette her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er nå ikke helt over ennå :) ser ut som att jeg kommer til å få god hjelp av en kamerat litt fremover nå, å det hjelper en god del. alt blir litt lettere med litt hjelp å ikke minst så blir det kjekkere å holde på med bilen,jeg er av den typen som hater å stå alene med ting :)

gjorde forresten ett bytte med 635csi sist uke, så nå har jeg rieger infinity lippe liggende, kjøpte også et frontpanel av the stig, panser av jarls , å så fikk jeg bakluke å 2 bakdører av en kamerat. trenger bare 2 skjermer nå så har jeg vel nesten alt jeg trenger for att det skal ligne på en bil igjen.

blir mye frem og tilbake med meg her, blir nesten lei av meg selv. så hva folk rundt meg tenker, tør jeg ikke å tenke på :lol: trenger et kraftig spark bak ganske ofte. men følg med, skal nok bli bil av denne her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...