Gå til innhold

Bingo's E-30 320i Touring.. Ferdig sveiset!

Anbefalte innlegg

• Svar 160
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

det er han som har sagt han skal hjelpe :wink: å det med en kompis gjeng kunne ha funket bra, men di måtte ha venta på tur, er ikke store garasjen dette her :lol:

Skrevet

bilder er gøy vet du :) skal prøve å få tatt noen bilder underveis ja. gøy å se tilbake på alt som er gjort også, når bilen er ferdig. greit å bli minnet på att du aldri skal gjøre det igjen liksom :lol:

Skrevet

har ikke skjedd så veldig mye her, men legger nå ut noen bilder av det lille som har blitt gjort.

nye kanalen festet, kom ikke lengre før det ble tomt for gass :?

hrn5dtjtnyjal16t6ata.jpg

fjerna rusten som var under pakningen på bakluken

a3u718vbqisxrxc9y68w.jpg

ett bilde av det nye panseret og sommer hobbyen :)

ytai4wbmlevc3hm0v2t1.jpg

fjerna rust å tectyler på ny

hprgxswqbtnvfvzqrmrq.jpg

her mangler det fremdeles noe

o5gtnf1rempefqoz59o8.jpg

tatt rusta som var på fronten

8xdln9ln3e9y71jqv6ta.jpg

skulle egentilg få gjort mye igår, men selvfølgelig fikk ikke han som sveiser for meg barnevakt, men men blir vel gjort en dag.

Skrevet

måtte bare prøve den nye leppa på bilen idag, å den bygger jo greit ned den :) skal bli gøy å få bilen på hjula igjen å se hvor lavt det blir

xj35zq7190op9cybedqb.jpg

Skrevet

jo takker for det :) det går sånn sakte men sikkert fremover, kan ikke sveise selv så jeg går å venter på en kompis,men er ikke så ofte det passer. så ting tar tid..

Skrevet

tenkte jeg skulle prøve meg på 2 småhull i gulvet, gidder ikke å hoppe rett på kanaler og hjulbuer, greit at det ser litt bra ut :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...