Fliid Skrevet Desember 15, 2008 Share Skrevet Desember 15, 2008 hehe, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Desember 15, 2008 Share Skrevet Desember 15, 2008 Du må ikke gi opp nå nei! Du er da så godt i gang her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bingo Skrevet Desember 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2008 ja det hadde blitt for dumt å gitt seg nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Desember 15, 2008 Share Skrevet Desember 15, 2008 Samle en kompisgjeng og ta en dugnad ei helg. Som du sier her så er det triveligere å være flere når man mekker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Desember 15, 2008 Share Skrevet Desember 15, 2008 Du får ikkje lov å gi opp Bingo... Du får heller pusha litt på an Kjelli så an kan vær med deg å hjelpa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bingo Skrevet Desember 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2008 det er han som har sagt han skal hjelpe å det med en kompis gjeng kunne ha funket bra, men di måtte ha venta på tur, er ikke store garasjen dette her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Desember 15, 2008 Share Skrevet Desember 15, 2008 Få gjort litt på bilen å last opp noen oppdateringer, så skal jeg laste opp noen foto i min tråd. Kanskje motivasjonen øker ; ) hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bingo Skrevet Desember 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2008 bilder er gøy vet du skal prøve å få tatt noen bilder underveis ja. gøy å se tilbake på alt som er gjort også, når bilen er ferdig. greit å bli minnet på att du aldri skal gjøre det igjen liksom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Desember 15, 2008 Share Skrevet Desember 15, 2008 hehe : ) Blir ikke min siste fra bunn ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bingo Skrevet Desember 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2008 har ikke skjedd så veldig mye her, men legger nå ut noen bilder av det lille som har blitt gjort. nye kanalen festet, kom ikke lengre før det ble tomt for gass fjerna rusten som var under pakningen på bakluken ett bilde av det nye panseret og sommer hobbyen fjerna rust å tectyler på ny her mangler det fremdeles noe tatt rusta som var på fronten skulle egentilg få gjort mye igår, men selvfølgelig fikk ikke han som sveiser for meg barnevakt, men men blir vel gjort en dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bingo Skrevet Desember 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2008 måtte bare prøve den nye leppa på bilen idag, å den bygger jo greit ned den skal bli gøy å få bilen på hjula igjen å se hvor lavt det blir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Desember 26, 2008 Share Skrevet Desember 26, 2008 Ser bra ut dette Gir meg arbeidslyst å se på bildene dine! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bingo Skrevet Desember 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2008 jo takker for det det går sånn sakte men sikkert fremover, kan ikke sveise selv så jeg går å venter på en kompis,men er ikke så ofte det passer. så ting tar tid.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Desember 26, 2008 Share Skrevet Desember 26, 2008 Går sakte her også, har kjøpt sveiseapparat men aldri sveiset før så skal få en kompis til å stille det inn for meg å gi meg et lite "kurs" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bingo Skrevet Desember 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2008 tenkte jeg skulle prøve meg på 2 småhull i gulvet, gidder ikke å hoppe rett på kanaler og hjulbuer, greit at det ser litt bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå