bingo Skrevet Desember 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2008 Noen som har tips til farge på denne bilen eller? vanskelig å bestemme seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Desember 27, 2008 Share Skrevet Desember 27, 2008 Noen farger det står imellom, eller er du helt på vide vibber? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bingo Skrevet Desember 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2008 har tenkt en del på den delphin grey metallic og orginal fargen men sist nevnte føler jeg er litt for lys, men egentlig så er jeg vel over alt kunne tenkt meg en fin diskre lilla/svart farge også, er ikke lett dette her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Desember 28, 2008 Share Skrevet Desember 28, 2008 Hylle på forumet sin, den er vel Delphin grey. Nydelig farge! Så lenge den er rimelig fersk i lakken og blir stelt godt med. http://i228.photobucket.com/albums/ee20 ... C04228.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bingo Skrevet Desember 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2008 den fargen der ja, er det en farge som trenger mye stell for å holde seg fin? trodde grått var grått liksom vist du forstår ser jo fort dritten på grått da, men det er jo bare til å vaske igrunn, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Desember 28, 2008 Share Skrevet Desember 28, 2008 Trenger litt stell ja.. Blir litt fort "matt" i fargen, om jeg ikke husker feil. Men polering og vasking når det trengs holder jo fargen ved like lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Desember 29, 2008 Share Skrevet Desember 29, 2008 Va ke rosa med lilla hjerter forslaget mitt godt nok... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bingo Skrevet Desember 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2008 ble for mye jobb med hjertene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Desember 29, 2008 Share Skrevet Desember 29, 2008 Kan laga sjablong te deg eg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bingo Skrevet Januar 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2009 ja da var bilen ferdig sveiset bilde av kanalen, har ikke slipt ennå da, får kose meg med det ikveld tenker jeg, bytta bare den siden for det var kun ett lite hull på andre siden, blir litt for dumt å bytte hele kanalen pga det. bilde av hjulbuene, ferdig slipt å grunnet rusten som var i gulvet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Januar 10, 2009 Share Skrevet Januar 10, 2009 se her ja nermer seg lakk nå..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bingo Skrevet Januar 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2009 ja får ikke håpe det blir så lenge til ihvertfall. må bare grave frem noe penger først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Januar 10, 2009 Share Skrevet Januar 10, 2009 hvor graver du etter dem, skulle gjærne vist om den plassen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bingo Skrevet Januar 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2009 finn din egen plass å grav på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Januar 10, 2009 Share Skrevet Januar 10, 2009 Har gjort akkurat det samme som jeg kommer til å gjøre du Ser bra ut, det gjør det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå