bingo Skrevet Januar 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2009 takk for det jeg skal ikke ta æren for sveise jobben da.det var det en grei kar som heter olaf som fiksa for meg, han stilte opp med eget sveiseapparat å satte igang, 3-4 timer etterpå så var den ferdig gitt, så er ganske fornøyd nå ja, har liksom gått å ventet en stund på å få gjort dette her, han som egentlig skulle gjøre det, sliter med for få timer i døgnet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bingo Skrevet Januar 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2009 ja da har bilen fått seg en liten luftetur idag, flytta den til han som skal sparkle å lakke den, han har en garasje med varme litt bedre å stå der en å fryse nøttene av oss i min venter på transporten. inn i varmen ikke spør ja det var det vi fikk gjort i kveld, forsetter imorgen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Januar 16, 2009 Share Skrevet Januar 16, 2009 ikke noe nytt at lui sniffer sparkel dette blir bra gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bingo Skrevet Januar 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2009 ikke noe nytt at lui sniffer sparkel dette blir bra gitt. må ha noen laster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Januar 16, 2009 Share Skrevet Januar 16, 2009 Roy som er transport mannen ser jeg Sjokk! Hehe. Han er jo over ALT med LTèn sin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bingo Skrevet Januar 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2009 det er sånn, du ringer han bringer ja tror ikke han har angret på att han kjøpte den bilen, har kjøpt sånn tur-retur billett jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Januar 17, 2009 Share Skrevet Januar 17, 2009 God fremgang, blir utvilsomt bra! Tror nå du er på god vei ihvertfall ; ) Nå venter jeg bare spent på de første bildene av en Touring ferdig lakket og delvis montert. Må si jeg har sansen for bilder av Touring under bygging, særlig uten bakluke og kun forskjermer samt panser og dører montert. Er noe eget ved det.. : ) Noen planer for sluttprosessen? Standard hjul f.eks? Touring skjørter? M-tech II ? osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bingo Skrevet Januar 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2009 når det gjelder sluttprosessen så har jeg faktisk ikke blitt enig med meg selv om hva det blir, har ikke så veldig lyst å sette på touring skjørta igjen, rustfelle nr. 1. men får se hva det blir til. hmm felger, det får jeg nesten se når den tid kommer, har lyst på felger med kant det er det jeg vet. hva ser egentlig best ut 16" eller 17"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Januar 18, 2009 Share Skrevet Januar 18, 2009 Tja, syntes 16 ser bra ut. Som sommerhjul er begge helt flotte, 17 er det også mange som kjører. Men jeg heller som regel mot 16 på E30, kun Alpinaene mine jeg har i 18. Har ikke tenkt flere i 18 til E30. Jeg har 16 på den ene, og 18 på den andre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Januar 18, 2009 Share Skrevet Januar 18, 2009 Jøss, ska sei det e fortgang her. Hehe. Å sånne bilder av Lui e intet nytt. LT'n te Roy frakta vel mer bilar her på Haugalandet enn Viking og Falken te sammens:P Ska bli gøy detta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bingo Skrevet Januar 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bingo Skrevet Januar 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2009 da tror jeg att jeg har bestemt meg for farge til bilen, er en lysgrå med en god del metallic i kommer ikke så god frem på bilde men jeg tror det kan bli bra! noen meninger om fargen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bingo Skrevet Januar 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2009 ikke ta helt av med meninger osv her nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even_e30 Skrevet Januar 24, 2009 Share Skrevet Januar 24, 2009 Tror dette kan bli bra jeg..Alltid hatt sansen for grå e30er Gleder meg vertfall til å se resultatet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hesleskaug Skrevet Januar 24, 2009 Share Skrevet Januar 24, 2009 Tøft prosjekt! Og tøff farge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå