Gå til innhold

Bingo's E-30 320i Touring.. Ferdig sveiset!

bingo
 Share

Anbefalte innlegg

takk for det :) jeg skal ikke ta æren for sveise jobben da.det var det en grei kar som heter olaf som fiksa for meg, han stilte opp med eget sveiseapparat å satte igang, 3-4 timer etterpå så var den ferdig gitt, så er ganske fornøyd nå ja, har liksom gått å ventet en stund på å få gjort dette her, han som egentlig skulle gjøre det, sliter med for få timer i døgnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 160
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ja da har bilen fått seg en liten luftetur idag, flytta den til han som skal sparkle å lakke den, han har en garasje med varme 8) litt bedre å stå der en å fryse nøttene av oss i min :lol:

venter på transporten.

2-1.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

inn i varmen

6.jpg

7.jpg

8.jpg

13.jpg

14.jpg

17.jpg

16.jpg

18.jpg

21.jpg

10.jpg

11.jpg

ikke spør :lol:

15.jpg

20.jpg

12.jpg

22.jpg

ja det var det vi fikk gjort i kveld, forsetter imorgen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God fremgang, blir utvilsomt bra! Tror nå du er på god vei ihvertfall ; ) Nå venter jeg bare spent på de første bildene av en Touring ferdig lakket og delvis montert. Må si jeg har sansen for bilder av Touring under bygging, særlig uten bakluke og kun forskjermer samt panser og dører montert. Er noe eget ved det.. : ) Noen planer for sluttprosessen? Standard hjul f.eks? Touring skjørter? M-tech II ? osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når det gjelder sluttprosessen så har jeg faktisk ikke blitt enig med meg selv om hva det blir, har ikke så veldig lyst å sette på touring skjørta igjen, rustfelle nr. 1. men får se hva det blir til. hmm felger, det får jeg nesten se når den tid kommer, har lyst på felger med kant det er det jeg vet.

hva ser egentlig best ut 16" eller 17"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, syntes 16 ser bra ut. Som sommerhjul er begge helt flotte, 17 er det også mange som kjører. Men jeg heller som regel mot 16 på E30, kun Alpinaene mine jeg har i 18. Har ikke tenkt flere i 18 til E30.

Jeg har 16 på den ene, og 18 på den andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...