jon///M Skrevet Oktober 15, 2008 Share Skrevet Oktober 15, 2008 har en 87modell volvo 245 gle som jeg ikke skal ha mer, ikke vert skilt på siden jul 2007, rust i kanaler, bakluke og under bakluke, frieksos, gåent motorfeste (har nytt ligende), er di mangler jeg vet om. kjøpte den for ikke lenge siden for jeg skulle bruke den som vinterbil, men fant ut at jeg heller kjører bmwen. trekt opp kabler til stereo. eu godkjent ut februar 09, ingen vinter felg/dekk. den har sort nesten strøkent interiør, forgassermotor (b230k er det vel), hvit bil, 5trins manuell, bilen virker og vere i god stand foruten rusten selvsakt. den står i meråker pris 3000 kr, ellers selges interiør og bilen brukes opp for og bli levert på skroten. send pm vist du er interisert. mvh jon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Oktober 15, 2008 Share Skrevet Oktober 15, 2008 Send med bilder på PM eller mail. stenvangen at kristiansundgatebil.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Oktober 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2008 her desverre ingen bilder her nå, jeg bur på verdaln mens bilen står i meråker. skal få høre om far min kan ta noen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Oktober 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2008 prisen er foresten ikke diskutabel, enten 3k ellers så selges bra deler og bilen knuses. bilen er hvit foresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå