///MPower Skrevet Oktober 15, 2008 Share Skrevet Oktober 15, 2008 skal kjøpe dekk på dekkonline i løpet av vinteren valget står på toyo proxes t1r og dunlop sp sport 9000 bak og dunlop sp sport 01 framme. dim er 235 foran og 265 bak. det er snakk om et par hundre lapper i prisforskjell. noen med erfaringer? tips hva er mest slitesterk og samtidig gir best grep på tørt og vått? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Oktober 15, 2008 Share Skrevet Oktober 15, 2008 Dårlige erfaringer med begge deler egentlig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Oktober 15, 2008 Share Skrevet Oktober 15, 2008 Har ikke du mista lappen da? Sorry OT, jeg bare syns det var litt rart. Min far har vel hatt Proxes en stund, og tror han er veldig fornøyd med dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet Oktober 15, 2008 Share Skrevet Oktober 15, 2008 Toyo er vel best av disse,men det er liten forskjell! skal du sjekke test av dekk han du gå inn her.. www.tyretest.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Oktober 15, 2008 Share Skrevet Oktober 15, 2008 Jeg har god erfaring med dunlop 9000 på vått føre de henger på som fytti rakkern ikke så værst på tørt heller Var mange med gateslicks som måtte bite i støvet på banekjøring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inline six Skrevet Oktober 15, 2008 Share Skrevet Oktober 15, 2008 Begge er jo anerkjente merker, velg det billigste. Personlig er jeg fornøyd med dunlop sp sport Funka bra på 328n i dim 225/45R17 og 245/40R17 iafall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Oktober 15, 2008 Share Skrevet Oktober 15, 2008 Har ikke du mista lappen da?Sorry OT, jeg bare syns det var litt rart. Min far har vel hatt Proxes en stund, og tror han er veldig fornøyd med dem JEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Oktober 15, 2008 Share Skrevet Oktober 15, 2008 har sp sport 9000 i 265 30 19 andre settet jeg har så er meget fornøyd me d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Oktober 15, 2008 Share Skrevet Oktober 15, 2008 hva er mest slitesterk og samtidig gir best grep på tørt og vått? T1-R har godt grep, spesielt på vått, men er du opptatt av slitestyrke velger du noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Oktober 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2008 Har ikke du mista lappen da?Sorry OT, jeg bare syns det var litt rart. Min far har vel hatt Proxes en stund, og tror han er veldig fornøyd med dem stemmer men har ikke mistet den for resten av livet da hehe. "bare" 4 mnd igjen no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Oktober 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2008 hva er mest slitesterk og samtidig gir best grep på tørt og vått? T1-R har godt grep, spesielt på vått, men er du opptatt av slitestyrke velger du noe annet. ja hadde dette på bakdekkene denne sesongen og syns de ble spist opp litt fort men de hadde jo bra grep. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Turbo Skrevet Oktober 16, 2008 Share Skrevet Oktober 16, 2008 toyo t1r har jeg dårlig erfaring med. selv med 4x4 så sliter jeg med hjulspinn. Har også drevet med G-måling og de kommer dårligere ut i sideveis enn Herqules ett eller annet. Tåler også dårlig temperatur, men det kan være at jeg er for godt vant til slicks også da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Turbo Skrevet Oktober 16, 2008 Share Skrevet Oktober 16, 2008 Dunlop SP 9000 var jeg fornøyd med, men da var det også mindre effekt ikke så mye aktiv kjøring. dekkvalg er vanskelig siden alle har forskjellig mening og kjørestil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Oktober 16, 2008 Share Skrevet Oktober 16, 2008 Jeg har Dunlop SP 9000 fremme og sport maxx bak, er såfall meget godt fornøyde med disse. Henger bra på våt & tørt. Du satt jo på med meg på Eikås Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Oktober 16, 2008 Share Skrevet Oktober 16, 2008 Det var Dunlop sp 9000 på grombilen når eg kjøpte den. Dekka har tredwear på 280, so har du ein helvetes sprek bil, blir dekka for harde. Men viss du skal ha dei på m5`n og den ikkje har overladning, skal dei fungera greit! Kjenner ikkje til toyo, men er ikkje dei mjukare? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå