IreneL Skrevet August 12, 2009 Forfatter Share Skrevet August 12, 2009 rett i dass... hehe.. neida! den kommer vel etterhvert. lakkereren har hatt den i rundt 10 måneder nå, altså lenger enn et svangerskap. kan ikke påstå at han er den kjappeste i jobben sin, men jaja.. PÅ skal den hvertfall etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet August 12, 2009 Share Skrevet August 12, 2009 ....enda en litt dårlig nyhet er at jeg eller samboeren har truffet en stein på innsida på ene framfelgen, så den har fått seg en sprikk og blitt litt oval har levert den inn til retting og sveising idag, og håper de klarer å fikse den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet August 12, 2009 Share Skrevet August 12, 2009 jauda, når først en u-ting skjer. så lurer neste rundt hjørnet.. da løsnet vindus-senkeren på bakruta også ikveld men den falt ikke av heldigvis, fikk demontert den med en Standley-kniv. tengte jeg skulle benytte anledningen til å sjekke hva de skal ha på Riis for å tone bakruta (pleier å ta ut ruta for å gjøre det fant jeg ut etter jeg monterte senkeren) og lime på senkeren med skikkelig lim håper ikke det skjer så mye mer nå *bank i bordet* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 da var det på tide å bytte bremsene bak fant jeg ut hadde jo liggende alt, så var bare å sette igang noe rust lite rust så et bilde jeg knipsa utenfor jobben etter å ha bytta bremsene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 Hva slags skiver er det du har satt på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 Zimmerman tror jeg de heter... selges på koed mener jeg å huske. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet September 5, 2009 Share Skrevet September 5, 2009 Coilovers, erstatter det vanlige senkesett ?har sånn ca null peiling på akkurat det der:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet September 5, 2009 Share Skrevet September 5, 2009 Filmplakaten til den nye Karate Kid? \:D/ Synes det bildet var veldig artig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet September 5, 2009 Share Skrevet September 5, 2009 neinei.. ingen m-list på bagasjelokket.. har jo CSL bagasjeluke inne til lakk om bare lakkereren får fingen ut.. har hatt den i 9 mndr nå :-/ uten å få den ferdig.. Og dette betaler dere for? Seriøst hvor lang tid KAN det ta! jeg hadde bedt om å få den tilbake uten å betale og funnet en erstatter ;S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet September 5, 2009 Share Skrevet September 5, 2009 Vel, uansett. har lest hele tråden nå, og må si det er utrolig mye moro dere har fått gjort med bilen ( for det meste selv? ) med tanke på årsmodell og original "forpakning".. men jeg venter i spenning på de siste detaljene.. og da spesielt CSL bakluka.. som burde ha vært på for ca 8 mnder siden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet September 5, 2009 Share Skrevet September 5, 2009 coilovers`ene erstatter de orginale demperene ja.. du må bare flytte over topp-lageret. CSL-luka er sparklet og sprayet med fyller. henta den igår og har ingen planer om å betale ei krone.. skal levere den til en annen lakkerer på mandag. så kansje jeg får den tilbake iløpet av uka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet September 5, 2009 Share Skrevet September 5, 2009 coilovers`ene erstatter de orginale demperene ja.. du må bare flytte over topp-lageret.CSL-luka er sparklet og sprayet med fyller. henta den igår og har ingen planer om å betale ei krone.. skal levere den til en annen lakkerer på mandag. så kansje jeg får den tilbake iløpet av uka Okey--. Ja vi får krysse fingrene for det da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luffi88 Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 kjedli de der:/ offtopic Men har du montert senkeskåler fremme eller var de bare noen planer? Hvor mye lavere blir den med senkeskåler:p? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 har bytta til coilovers (justerbart)... senkeskåler senker vell ca 1-1.5 cm vil jeg tro. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå