RoaldJ Skrevet Mars 10, 2009 Skrevet Mars 10, 2009 De tok seg veldig bra ut de biltemaringene. Men jeg holder fremdeles en knapp på gule tåkelys. prøver først med de hvite pærene jeg har bestilt.. tror det kommer til å kræsje litt med hvite ringer og gule tåkelykter Hvordan ligger det ann me bgasjeluka da, kan ikke vente til og se den montert tja.. har jeg leverte den inn til fikk jo aldri fingen ut, så jeg gikk å henta den. så kjørt jeg bort til Åge for å levere den til han, men der var det stengt (litt dårlig timing at han skulle "legge ned" nå) så får ringe han å spør om han kan fikse den på kveldstid
leif harald Skrevet Mars 10, 2009 Skrevet Mars 10, 2009 Aaa okda, ja skulle levere bilen på fredagen jeg, så la han ned på torsdagen. Men han har åpna igjenn for fult nå
RoaldJ Skrevet Mars 11, 2009 Skrevet Mars 11, 2009 Irene vaska bilen idag. Flink jente Så får vi se hvor lenge bilen er rein i dette været Ingen wet t-shirt bilder dessverre
IreneL Skrevet Mars 12, 2009 Forfatter Skrevet Mars 12, 2009 haha tullefrans Bilen er på en måte ren ennå, men varer nok ikke så lenge med tanke på at det i dag høljer ned igjen..
leif harald Skrevet Mars 12, 2009 Skrevet Mars 12, 2009 Jobbe du på kinaen irene? Ser bilen din står dr ofta nor vi er der, synes jeg hørte en norsk stemme fra kjøkkenet også her en dag
IreneL Skrevet Mars 12, 2009 Forfatter Skrevet Mars 12, 2009 Stemmer nok det ja Har jobba der i *teller på fingrene* 8 år nå faktisk... hehe
leif harald Skrevet Mars 12, 2009 Skrevet Mars 12, 2009 Stemmer nok det ja Har jobba der i *teller på fingrene* 8 år nå faktisk... hehe Wow, såpass. Sikkert løje å jobba for an Tommy
IreneL Skrevet Mars 12, 2009 Forfatter Skrevet Mars 12, 2009 Tommy er en fin fyr.. Faktisk en av de snilleste jeg kjenner Han oppfører seg bare ikke helt slik alltid..
IreneL Skrevet Mars 12, 2009 Forfatter Skrevet Mars 12, 2009 Roald.. les igjen EN av de snilleste.. Ingen er mer verdt enn du vetdu!
RoaldJ Skrevet Mars 18, 2009 Skrevet Mars 18, 2009 Fikk lagd ny subb kasse.. var ikke fornøyd med den lille 8" i ett tett bagasjerom. Lagde kassen til min gode "gamle" 12" Rockford Power, og slik at reflexhullet kom ut i skipose-hullet og inn i cupè'en. Ble myyyyye bedre lyd Skal montere forsterkeren under hattehylla senere, og strekke kablene finere.
RoaldJ Skrevet Mars 22, 2009 Skrevet Mars 22, 2009 Da fikk jeg endelig satt på sommerhjula. Så var JAL_535 på besøk for å pusse litt på "M3"n litt, og da ble det en liten photoshoot av Irene`s kunnskaper med speilreflexen
morteym Skrevet Mars 22, 2009 Skrevet Mars 22, 2009 Vet ikke om det har blitt nevnt, men du mangler m-tech sideskjørt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå