Gå til innhold

Min E46 323 99mod Facelift, Solgt.

IreneL
 Share

Anbefalte innlegg

stemmer det morteym.... bilen er bygget om fra pre-facelift til facelift med kun m-tech fangere. :)

men om vi får svar på hva (om) vi får tilbake på skatten, så kan det hende vi skaffer oss m-tech skjørter også..

men i første omgang må vi ha nye dempere, de er ubruklige :) så det er muligt vi kjøper coilovers..

så kommer det nye bremser etter det. kansje det blir borret og slisset siden felgene er så åpne og ser rett inn til bremsene :)

og etter det så kommer nye speil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 205
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

oppe på bygnes industriområdet. mellom kopervik karosseri og vassbakk & stol, på hjørnet der i svingen opp til Hydro Tools eller hva det heter..

mulig at porten pleier å være stengt, men var åpent og ingen folk der da vi sneik oss inn :P

driiiitkul plass, du bør ta turen dit med din bil å dine foto-kunster :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oppe på bygnes industriområdet. mellom kopervik karosseri og vassbakk & stol, på hjørnet der i svingen opp til Hydro Tools eller hva det heter..

mulig at porten pleier å være stengt, men var åpent og ingen folk der da vi sneik oss inn :P

driiiitkul plass, du bør ta turen dit med din bil å dine foto-kunster :D

Ok, de med steinmuren er vel derfra også. Må kanskje ta en tur å sjekke ut den plassen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp.. samme plass de med mursteinene :) stor tjangs for at det kansje er åpent idag, da det var åpent igår ettermiddag.

sjekk om der er stengt, om der er åpent så vask bilen på shell. så kjører du veeeeeldig sakte ned å koser deg med kamera og stativ (vi hadde ikke stativ da) :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken dimensjon har du på dekkene?

Prøvde 225/40ZR18 foran og 265/35ZR18 bak på min i helgen og det ble litt for bredt med 265 bak p.g.a. felgene hadde ET35, så skal vel akkurat gå med 255 som er bestilt og hentes på lørdag :) Men det var ikke så veldig mye plass til å senke på bak, men var litt foran ;)

Hva slags coilovers har du bestilt da? Hvorfra og pris?

Funnet ut hva dere gjør med bremser?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg hatt 265 eler 255 kunne jeg ikke ha kjørt. Felgene er 8,5" breie og dimmen er 235/35 foran og bak. ET35.

Subber litt bak på v sida, men mest på grunn av at det er bytta bakskerm/hjulbue pga skade kombinert med defekt demper og litt for mye senk.

Valset ut hjulbuen litt i forje uke, men turde ikke mer i fare for at lakken skulle sprikke.

Men neste dimensjon jeg skal bruke er 225 om den fortsetter og subbe. Liker dekkstrekk jeg da.. Men 235 er en ganske kurant dimmensjon på 8,5" felg.

Blir supersport coilovers fra GS.. Får en del rabatt der, husker ikke eksakt pris.

Blir slissa og borret skiver foran og bak, så det blir litt finere gjennom de "åpne" felgene.

Kommer til å rengjøre alle kalipterene også å lakke dem svarte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Da er Supersport coilovers kjøpt inn og monter bak i første omgang for å slippe subbing..

Har bare kjørt en liten tur, men er svært fornøyd.

Monterer foran på Torsdag som kommer :)

Demperene bak var modne for bytte, begge to lekket olje :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er coilovers montert, og er driiitfornøyd med supersport sitt sett.

DSC01785.jpg

Satt seg litt fort :).. slik var det da jeg kom hjem, og det kuleste var at den ikke subbet da den var slik.

Men har justert den opp ca 1.5 cm på gjengene idag :)

DSC01788.jpg

Har også vurdert å lakke den nederste plata i midten ved eksos samme farge som bilen (bilde lenger oppe),

samt list over skilt som skiltlys og bagasjelukeåpner sitter i.

Har også bestilt noe lignende ACS bakrutesenker, lita list :)

Så da blir list på bakrute, csl-luka, lista til skiltlys, plata ved eksos og bakplata lakka.

bakplata må lakkes pga rustflekk, da bakfanger har gnagd hull i lakken. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er coilovers montert, og er driiitfornøyd med supersport sitt sett.

DSC01785.jpg

Satt seg litt fort :).. slik var det da jeg kom hjem, og det kuleste var at den ikke subbet da den var slik.

Men har justert den opp ca 1.5 cm på gjengene idag :)

DSC01788.jpg

Har også vurdert å lakke den nederste plata i midten ved eksos samme farge som bilen (bilde lenger oppe),

samt list over skilt som skiltlys og bagasjelukeåpner sitter i.

Har også bestilt noe lignende ACS bakrutesenker, lita list :)

Så da blir list på bakrute, csl-luka, lista til skiltlys, plata ved eksos og bakplata lakka.

bakplata må lakkes pga rustflekk, da bakfanger har gnagd hull i lakken. :(

Det gjorde seg virkelig! :) Utrolig hvor mye senking har å si..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...