Gå til innhold

Min E46 323 99mod Facelift, Solgt.

IreneL
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 205
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...

Hadde photoshoot me min og JAL_535i sin bil på søndag :) Nyvasket og fine :) Vi prøvde oss på litt drive-by bilder, men pga for smal vei (og ikke minst min tendens til å bli uggen når jeg må sitte bak-fram, så ble det ikke så najs)

Here goes hvertfall:

IMG_9406.jpg

IMG_9412.jpg

IMG_9429.jpg

IMG_9432.jpg

IMG_9437.jpg

IMG_9444.jpg

IMG_9468.jpg

IMG_9472.jpg

IMG_9477.jpg

IMG_9489.jpg

IMG_9494.jpg

IMG_9511.jpg

IMG_9528.jpg

IMG_9542.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Da har vi fått fikset en del småting på bilen...

Fikk lakka opp bakplata (mellom bakfangeren og bagasjeluka) pga fangeren har gnissa borti og det var begynt å ruste litt...

Leverte samtidig inn CSL luka, acs taksenkeren og "defuseren" på bakfangeren ved eksosen til lakkering, men disse hadde han ikke tid til å lakke sammen med bakplata :roll:

Men rekner med å få dette tilbake iløpet av uka som kommer.

Har også fått fikset andre småting som dårlig ledning på airbag`en i pass.døra.

Men så kom det selvfølgelig feilkode på førerdøra etterpå :(

Tror jeg var borti noen ledninger da jeg hadde av dørtrekka foran for å montere MBQuart frontsettet.

Fikk montert frontsettet og delefiltrene og testet det, det resulterte i at jeg bytta til de orginale igjen.

MBQuart`ene krever tydligvis forsterker, for dem spilte CRAP med Sony spilleren :)

Forsterker gidder jeg ikke å montere da lyden er mer enn god nok i en "familiebil" med de orginale :)

La opp strømkabelen til GPS`en "under" dashbordet slik at den kommer ut av lomma rett over askebegeret. Mye ryddigere i dash`en nå, før lå bare ledningen i midtkonsollen. :)

Kodet bilen om slik at den blinker med blinklysa når jeg låser bilen, veldig greit å ha :)

Justerte fjørene opp litt bak slik at den ikke subber med folk i baksetet.. Var ikke mange millimeter som skulle til heldigvis :)

Og til slutt den beste oppgraderinga :) Kjøpte "nye" sports-stoler foran :D

Kjøpte komplett interiør, men skal kun montere stolene og bytte ene dørtrekket bak pga små skader. :)

Litt bilder av hva som er gjort :)

DSC01925Large.jpg

DSC01926.jpg

DSC01927Large.jpg

DSC01928.jpg

Stolene ble vasket og høyttrykkspylt, og satt i sola til tørking :)

DSC01924.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

ja, den ser litt teit ut nå.. har levert inn "defuseren" i bakfangeren til lakk, for å få den samme farge som bilen.

når defuseren er av, så ser det ut som eksosen stikker lengre ut enn men den montert...

planen var å kjøpe potte, men pga kjørekomfort og bråk så valgte jeg heller å kjøpe en cromma endestuss.

ser litt penere ut enn to rustne stusser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

har bare montert bremsene foran pga en del rust på stemplene i calipterene.

skal bytte alle 4 med det samme, siden det ikke finnes rep.sett m/ nye stempler...

får igjen bakrutesenkeren, defuseren i bakfangeren og bagasjeluka imorger fra lakk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...