P.I.B Skrevet April 24, 2009 Share Skrevet April 24, 2009 Perfekt senk!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet April 24, 2009 Share Skrevet April 24, 2009 takk.. er veldig, veldig fornøyd med høyden nå ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IreneL Skrevet Mai 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2009 Hadde photoshoot me min og JAL_535i sin bil på søndag Nyvasket og fine Vi prøvde oss på litt drive-by bilder, men pga for smal vei (og ikke minst min tendens til å bli uggen når jeg må sitte bak-fram, så ble det ikke så najs) Here goes hvertfall: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JAL_535i Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Mai 22, 2009 Share Skrevet Mai 22, 2009 Litt småoppdateringer Bytta tweeterene i dørene foran med noen "litt" bedre. Snakk om dag og natt!! Skal bytte ut mellomtonene og sette i MBQuart delefiltre også. Satser på litt finere og klarere lyd da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 23, 2009 Share Skrevet Mai 23, 2009 Filmplakaten til den nye Karate Kid? \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IreneL Skrevet Mai 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2009 hahah.. må nesten være noe slikt *May caaar better than you caaaar - I kicka you aaaaass* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Mai 23, 2009 Share Skrevet Mai 23, 2009 heeesay!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Juni 6, 2009 Share Skrevet Juni 6, 2009 Da har vi fått fikset en del småting på bilen... Fikk lakka opp bakplata (mellom bakfangeren og bagasjeluka) pga fangeren har gnissa borti og det var begynt å ruste litt... Leverte samtidig inn CSL luka, acs taksenkeren og "defuseren" på bakfangeren ved eksosen til lakkering, men disse hadde han ikke tid til å lakke sammen med bakplata Men rekner med å få dette tilbake iløpet av uka som kommer. Har også fått fikset andre småting som dårlig ledning på airbag`en i pass.døra. Men så kom det selvfølgelig feilkode på førerdøra etterpå Tror jeg var borti noen ledninger da jeg hadde av dørtrekka foran for å montere MBQuart frontsettet. Fikk montert frontsettet og delefiltrene og testet det, det resulterte i at jeg bytta til de orginale igjen. MBQuart`ene krever tydligvis forsterker, for dem spilte CRAP med Sony spilleren Forsterker gidder jeg ikke å montere da lyden er mer enn god nok i en "familiebil" med de orginale La opp strømkabelen til GPS`en "under" dashbordet slik at den kommer ut av lomma rett over askebegeret. Mye ryddigere i dash`en nå, før lå bare ledningen i midtkonsollen. Kodet bilen om slik at den blinker med blinklysa når jeg låser bilen, veldig greit å ha Justerte fjørene opp litt bak slik at den ikke subber med folk i baksetet.. Var ikke mange millimeter som skulle til heldigvis Og til slutt den beste oppgraderinga Kjøpte "nye" sports-stoler foran Kjøpte komplett interiør, men skal kun montere stolene og bytte ene dørtrekket bak pga små skader. Litt bilder av hva som er gjort Stolene ble vasket og høyttrykkspylt, og satt i sola til tørking Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Juni 21, 2009 Share Skrevet Juni 21, 2009 Kjøpt nye bremser.. Så før de blir montert lakka jeg senteren og enden. Kan ikke risikere at dem ruster så fort jeg har montert dem Maskering. Ett tykkt lag med lakk. Så ett lag med klarlakk. Done. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Juni 21, 2009 Share Skrevet Juni 21, 2009 Hva skjer med endestussen på e46en da? Tror det var deres jeg så utenfor Rimi på åkra her en dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Juni 21, 2009 Share Skrevet Juni 21, 2009 ja, den ser litt teit ut nå.. har levert inn "defuseren" i bakfangeren til lakk, for å få den samme farge som bilen. når defuseren er av, så ser det ut som eksosen stikker lengre ut enn men den montert... planen var å kjøpe potte, men pga kjørekomfort og bråk så valgte jeg heller å kjøpe en cromma endestuss. ser litt penere ut enn to rustne stusser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heineoen Skrevet Juni 30, 2009 Share Skrevet Juni 30, 2009 Blir bare bedre og bedre dette Tror jeg skal gjøre noe av det samme med min GPS.. Gleder meg til og se bilder med bakrutesenker, csl og nye bremser montert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Juli 1, 2009 Share Skrevet Juli 1, 2009 har bare montert bremsene foran pga en del rust på stemplene i calipterene. skal bytte alle 4 med det samme, siden det ikke finnes rep.sett m/ nye stempler... får igjen bakrutesenkeren, defuseren i bakfangeren og bagasjeluka imorger fra lakk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor e46 Skrevet Juli 1, 2009 Share Skrevet Juli 1, 2009 Nydelig bil! Hvor kjøpte du bremsene? Hva merke er det? Så kjempe fine ut, tenkte jeg skulle bytte på bilen min selv. Er det samme dimm som på original skivene? Mvh Torstein. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå