Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 122
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Da lurer jeg på hvem som er medlem i bmwccn her inne? et lite "bi" spm er ..er det mange Bergensere her inne? :roll:

Jeg er bergenser, ganske aktiv på bimmers og bmwccn medlem..

Har dessverre ikke fått vært på noen treff med ccn enda, av litt forskjellige grunner.

Både at jeg ikke har hatt bil i aktuelle tidspunkt, og har ikke fått klar bilen osv..

Skal innrømme at jeg har ikke vært så ivrig etter å komme på treffene heller fordi jeg rett og slett ikke kjenner noen der og de fleste skikkelige bilinterreserte kompisene mine er flest Opel og VAG fans :evil:

Skrevet
Da lurer jeg på hvem som er medlem i bmwccn her inne? et lite "bi" spm er ..er det mange Bergensere her inne? :roll:

Jeg er bergenser, ganske aktiv på bimmers og bmwccn medlem..

Har dessverre ikke fått vært på noen treff med ccn enda, av litt forskjellige grunner.

Både at jeg ikke har hatt bil i aktuelle tidspunkt, og har ikke fått klar bilen osv..

Skal innrømme at jeg har ikke vært så ivrig etter å komme på treffene heller fordi jeg rett og slett ikke kjenner noen der og de fleste skikkelige bilinterreserte kompisene mine er flest Opel og VAG fans :evil:

men duuuu,da har du nettop fått deg en ny venn..nemlig meg :D sjekk http://www.bmwccn.no/hordaland/

Skrevet

se der ja, det har jeg faktisk ikke sett før...

Den spalten må jo nettopp ha kommet opp der?

Men uansett, jeg vet jo hvem du er da selv om jeg ikke kjenner deg. Du har jo rimelig pen bil, bodde ikke langt fra meg da du bodde på hjelmås osv... :)

Skrevet
se der ja, det har jeg faktisk ikke sett før...

Den spalten må jo nettopp ha kommet opp der?

Men uansett, jeg vet jo hvem du er da selv om jeg ikke kjenner deg. Du har jo rimelig pen bil, bodde ikke langt fra meg da du bodde på hjelmås osv... :)

jepp kom opp i dag,nettop vedtatt dette.. men er viktig...folk skal ikke grue seg for å komme på treff selv om det er en del "gamle" medlemmer så er det FØRST og fremst en klubb for alle som er interesert i bmw ,med eller uten bil.. jeg er tytesjuk så da kan jeg liksegodt mase på nye som dukker opp :lol: ååå men bilen på bildet er ikke din da? vist du er den jeg tror..
Skrevet

Jo den bilen på bildet er min... Men jeg har byttet en del biler i det siste...

Når du bodde på hjelmås hadde jeg blant annet 328 coupe'en til H@kon i ccn! Ellers har jeg blant annet hatt en sølvgrå E30 325 mtechII turbo,(ligger bilde av den på ccn hordaland sine sider) og solgte nettopp en estorilblå e36 coupe til gamle naboen din :)

Skrevet
neh...du er ikke han jeg tenker på ,men du kjenner han sikkert...Espen..svart E46 sedan? har jeg møtt deg?preiket med deg noengang? såååå nyskjerrig nå ja :D

Ja, kjenner Espen... den sorte er en 320d!

Han er vel ikke aktiv i ccn han?

Skrevet

Hvor mange dager det tar husker jeg da ikke, men det tok ikke noe unormalt lang tid da jeg meldte meg inn... En uke kanskje? Kan tenkte meg det var noe sånt!

Skrevet
neh...du er ikke han jeg tenker på ,men du kjenner han sikkert...Espen..svart E46 sedan? har jeg møtt deg?preiket med deg noengang? såååå nyskjerrig nå ja :D

Ja, kjenner Espen... den sorte er en 320d!

Han er vel ikke aktiv i ccn han?

ja det stemmer det.. nei han er ikke med i klubben.. har bare hatt pittelitt kontakt med han etter jeg flyttet.. bilen din er drit kuul..håper du kommer på treff...følg med her inne en av dagene nå så kommer jeg til å lage en tråd om neste treffet vårt :wink:

Skrevet
Hvor lang tid tar det før man får medlemskapet og regning etter at man har meldt seg inn på bmwccn.no/hordaland?

skal ikke ta så lang tid nei..men det kan ta noen uker før du får,syns jeg husker at det tok litt tid når jeg meldte meg inn selv om det er noen år siden nå..

Skrevet

Er det ikke over med treff for i år da? Har jo nettopp fått innbydelse til avslutningsfest...

Men skal følge med jeg :wink:

Skrevet
Er det ikke over med treff for i år da? Har jo nettopp fått innbydelse til avslutningsfest...

Men skal følge med jeg :wink:

nope er 1 igjen før den avslutning festen..og noen cruisinger utover høst/vinter vil det nok altid bli..
  • 2 months later...
Skrevet
Hvis du melder deg inn nå, så er du medlem fram til oktober neste år. Altså det blir ikke noe billigere å vente til etter nyttår..

Jeg er forøvrig ikke medlem, men er fra Bergen da :D

Det er vel strengt tatt ikkje tilfelle..Eg meldte meg inn igjen i okt 08 å betalte 400 kr. på medlemskortet står det gyldig ut des 08.

Fekk ny faktura på 400kr og den gjelder frå 01.01.09 til 31.12.09 så det var på ingen måte ett sjakktrekk å melde seg inn i okt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...