Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, er klar over at dette er et gammelt og vel brukt emne.

Allikevel skyter jeg til og spør om noen har erfaringer med supersport rustfritt effektanlegg. Skal eventuelt til en 520 e39...

Er egentlig på jakt etter et effektanlegg som ikke høres så godt inne i kupeen ved vanlig kjøring. Er klar over at her er både supersprint og eisenmann bra. Problemet er bare at supersprint kun har en potte, mens jeg ønsker to. Eisenmann anlegget koster 12k til e39, nå har jo gs bildeler kampanje på supersport duplex til omtrent halvparten. 4rør...Noen erfaringer?

Skrevet

Hei

hvis det er e-39 sedan du har så er det nok ikke så mange som har prøvd dette enda ,siden det er en ganske ny vare.

har du derimot en touring så er det mange som har det montert , det har vi solgt i 2 år.

Alle duplex anlegg enten det er eisenmann eller supersport vil kreve en hvis tilpassing/just siden det ikke er et anlegg som normalt står på bilen.

Så just av høyde og avstand mellom rørene er normalt, og det kommer også an på hvilken type fanger du har. :D

hilsen Morgan

Skrevet

Er ikke alltid jeg liker duplex potter altså, må passe inn i fangeren og bilen generelt..

Ellers kan jeg bare si at supersport er bra det.. Fin lyd, uten å være for mye.. Er fornøyd med mine..

Skrevet

Må si jeg synes fire rør ser ganske pent ut da... Er snakk om en E39 sedan ja.

Quote fra GS:

Info:

Effektanlegg i polert rustfritt som bilde viser ,laget for å passe i M5/M-tech bakfanger men kan også monteres i andre typer bakfangere , men må da påberegnes noe mere justering/tilpassing av anlegget. Passer IKKE bil med krok.

Er M-tech bakfanger det er snakk om, står jo ingenting her om tilpassning til den....? Må naturligvis skjære hull i diffusoren, men det har jeg jo regnet med uansett.

Men altså ikke for mye lyd og brumming fra supersport?

Skrevet

Hvoedan blir dette med reservehjuls brønnen da? ligger det bakom den? på M5 er det jo fire blås men regner med det er en litt annen løsning på reservehjuls brønnen der.

Skrevet

Hei

det bilde som ligger ute på nettbutikken våres er bilde av anlegget slik det ser ut .

Røret fra venstre til høyre ligger utenpå bakplata, derfor så går det ikke med krok.

men selv om du har en M-bakfanger så må du gjøre noen just ,som tidl nevt så er det ingen duplex anlegg som "detter" rett på plass.

Har selv monter på mange forskjelige bmw og andre merker. :D:)

Men med litt lyst å vilje så går det godt ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...