Jimbo Skrevet Oktober 16, 2008 Share Skrevet Oktober 16, 2008 Vindusspyleren har sluttet å virke. Kan ikke se at noen av sikringene er røket. Er det noen som har tips om hva jeg kan sjekke før jeg tar av framhjulet og innerskjerm for å komme til beholderen. (merkelig plasering av beholderen, forresten) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Oktober 16, 2008 Share Skrevet Oktober 16, 2008 Har du på spylervæske? Går motoren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimbo Skrevet Oktober 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2008 Ja, full tank med spyleveske, men motoren går ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CHS Skrevet Oktober 16, 2008 Share Skrevet Oktober 16, 2008 Hadde nettopp samme problem på min. Dro i spaken, men pumpa gikk ikke. Tok av innerskjermen på høyre side. Fant motoren, og det viste seg at en av stikkene mellom spylemotoren og kontakten var ødelagt. Riglet vi litt på den funket pumpa. Kjøpte ny og satte i, ingen problem siden det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimbo Skrevet Oktober 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2008 Ok, regner med at jeg har et lignende problem. Da er det vel bare å finne fram arbeidslysta.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet Oktober 16, 2008 Share Skrevet Oktober 16, 2008 Motor til spylevæske e39 koster en hundrelapp på biltema.Hvis det er den som er gåen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CHS Skrevet Oktober 16, 2008 Share Skrevet Oktober 16, 2008 Den på biltema passer kun til lyktespylerne! Been there done that. Jeg kjøpte brukt fra GS. Kostet meg ca 160 kroner. Ny koster ca det dobbelte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimbo Skrevet Oktober 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2008 Mange takk for info. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Desember 17, 2017 Share Skrevet Desember 17, 2017 Har også fått noe problemer med dette, men det rare er at Lyktespyling virker av og til, dvs at om jeg spyler lyktene så kan det gå en lang stund før det fungerer igjen, rutespyling fungerer også av og til, men når den virker så spyler det bare halveis opp på ruta, alle sikringer er hele. Noen som har noe formening før jeg begynner å skru? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå