Ta2 Skrevet Oktober 16, 2008 Share Skrevet Oktober 16, 2008 Solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Oktober 16, 2008 Share Skrevet Oktober 16, 2008 f### at jeg ikke har verkstedsplass, hadde kjøpt denne på flekken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brekke Skrevet Oktober 16, 2008 Share Skrevet Oktober 16, 2008 sett på denne litt tidligere, men synd jeg ikke har henger :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Oktober 16, 2008 Share Skrevet Oktober 16, 2008 Ligger nok en del deler i den som man lett kan selge og tjene litt på det.. Synn jeg heller ikke har plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larslol Skrevet Oktober 17, 2008 Share Skrevet Oktober 17, 2008 Hmmmm, jeg har vel kanskje plass til denne. Fått noen bud på denne enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ta2 Skrevet Oktober 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2008 Hmmmm, jeg har vel kanskje plass til denne. Fått noen bud på denne enda? Ja, det har vært noen interesserte, og en har kommet med bud på 2000. Reiser bort i helgen, så jeg får ikke vist den frem eller kommentert noe før til uka. Det er selvfølgelig bare å spørre i vei, men svarene kommer altså ikke før jeg er tilbake fra tur... Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg