Ta2 Posted October 16, 2008 Share Posted October 16, 2008 Solgt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
janerik171187 Posted October 16, 2008 Share Posted October 16, 2008 f### at jeg ikke har verkstedsplass, hadde kjøpt denne på flekken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brekke Posted October 16, 2008 Share Posted October 16, 2008 sett på denne litt tidligere, men synd jeg ikke har henger :S Link to comment Share on other sites More sharing options...
MortenK Posted October 16, 2008 Share Posted October 16, 2008 Ligger nok en del deler i den som man lett kan selge og tjene litt på det.. Synn jeg heller ikke har plass Link to comment Share on other sites More sharing options...
Larslol Posted October 17, 2008 Share Posted October 17, 2008 Hmmmm, jeg har vel kanskje plass til denne. Fått noen bud på denne enda? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ta2 Posted October 17, 2008 Author Share Posted October 17, 2008 Hmmmm, jeg har vel kanskje plass til denne. Fått noen bud på denne enda? Ja, det har vært noen interesserte, og en har kommet med bud på 2000. Reiser bort i helgen, så jeg får ikke vist den frem eller kommentert noe før til uka. Det er selvfølgelig bare å spørre i vei, men svarene kommer altså ikke før jeg er tilbake fra tur... Tony Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts