///Kristian Skrevet Mars 15, 2010 Share Skrevet Mars 15, 2010 Denne var ordentlig rå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Mars 15, 2010 Share Skrevet Mars 15, 2010 Veldig bra resultat Har du coilovers på eller? Hvordan føler du 215/35 er framme? subber det ? Vurderer selv om jeg skal ha 215/35 eller 205/35 framme. Veldig usikker da jeg har lyst å senke mest mulig framme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Mars 16, 2010 Share Skrevet Mars 16, 2010 Veldig bra resultat Har du coilovers på eller? Hvordan føler du 215/35 er framme? subber det ? Vurderer selv om jeg skal ha 215/35 eller 205/35 framme. Veldig usikker da jeg har lyst å senke mest mulig framme. jeg hadde 8,5x18 et 13 med 215/35, det subba minimalt, så tviler veldig på at detta her subber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Mars 16, 2010 Share Skrevet Mars 16, 2010 nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfuzz Skrevet Mars 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2010 Bilen din ble utrolig fin og fet! Likte fargen veldig godt, og felga! Nydelig resultat, gratulerer så mye! Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfuzz Skrevet Mars 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2010 Veldig bra resultat Har du coilovers på eller? Hvordan føler du 215/35 er framme? subber det ? Vurderer selv om jeg skal ha 215/35 eller 205/35 framme. Veldig usikker da jeg har lyst å senke mest mulig framme. Ja jeg har k-sport coilovers. jeg er meget fornøyd me 215 fremme:) Nå har jeg justert hardhet på midten så det subber i utrolig skarpe humper i vegen:P jeg har senket mest mulig nå men skal kjøpe valse me _Spike_ nå for å bare ta innerskjermene tok nemlig begge bak felgene på vi fra Haugesund til etne på lørdasg. så må ta å valse innerskjermen:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfuzz Skrevet Mars 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2010 Denne var ordentlig rå tusen takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfuzz Skrevet Mars 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2010 Måtte du valse for og få på de felga? Er det 18"? Dette er 18" ja:D nai ikje for og få dem på men for at det ikje skal subbe så må jeg ta innerskjermen og valse den:S men det er me 5mm spacer:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Mars 16, 2010 Share Skrevet Mars 16, 2010 Veldig bra resultat Har du coilovers på eller? Hvordan føler du 215/35 er framme? subber det ? Vurderer selv om jeg skal ha 215/35 eller 205/35 framme. Veldig usikker da jeg har lyst å senke mest mulig framme. Ja jeg har k-sport coilovers. jeg er meget fornøyd me 215 fremme:) Nå har jeg justert hardhet på midten så det subber i utrolig skarpe humper i vegen:P jeg har senket mest mulig nå men skal kjøpe valse me _Spike_ nå for å bare ta innerskjermene tok nemlig begge bak felgene på vi fra Haugesund til etne på lørdasg. så må ta å valse innerskjermen:p Føler du det hadde gått bedre med 205 dekk da eller? hva impress har du på felgene og hvor mye spacer kjører du ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet Mars 16, 2010 Share Skrevet Mars 16, 2010 Her er bilde av ringene og lakerte nåler Ser utrolig bra ut. Hvordan ser de lakerte nålene ut i bilen med lys på? Og hvordan lakk brukte du? Fikk lyst til å gjøre det selv Vanskelig å ta ut nålene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe_e36 Skrevet Mars 16, 2010 Share Skrevet Mars 16, 2010 denna var jaggu i mæ najs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mars 17, 2010 Share Skrevet Mars 17, 2010 Ser jo ufornektelig bra ut denne her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mars 17, 2010 Share Skrevet Mars 17, 2010 Fy F..som jeg digger den coupe,n din. Knallpen.. Så har du slike felger som jeg vurderer til min E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet Mars 17, 2010 Share Skrevet Mars 17, 2010 Syykt fet bil sier jeg bare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Mars 17, 2010 Share Skrevet Mars 17, 2010 Wow! Er ikke ofte jeg kommenterer E36, men denne var knalltøff! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå