Gå til innhold

Min BMW 320 Coupe : Ferdig lakkert og monter nesten:D

rolfuzz
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 164
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Veldig bra resultat :D

Har du coilovers på eller?

Hvordan føler du 215/35 er framme? subber det ? Vurderer selv om jeg skal ha 215/35 eller 205/35 framme. Veldig usikker da jeg har lyst å senke mest mulig framme.

jeg hadde 8,5x18 et 13 med 215/35, det subba minimalt, så tviler veldig på at detta her subber

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan føler du 215/35 er framme? subber det ? Vurderer selv om jeg skal ha 215/35 eller 205/35 framme. Veldig usikker da jeg har lyst å senke mest mulig framme.

Ja jeg har k-sport coilovers. jeg er meget fornøyd me 215 fremme:) Nå har jeg justert hardhet på midten så det subber i utrolig skarpe humper i vegen:P jeg har senket mest mulig nå men skal kjøpe valse me _Spike_ nå for å bare ta innerskjermene tok nemlig begge bak felgene på vi fra Haugesund til etne på lørdasg. så må ta å valse innerskjermen:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg har k-sport coilovers. jeg er meget fornøyd me 215 fremme:) Nå har jeg justert hardhet på midten så det subber i utrolig skarpe humper i vegen:P jeg har senket mest mulig nå men skal kjøpe valse me _Spike_ nå for å bare ta innerskjermene tok nemlig begge bak felgene på vi fra Haugesund til etne på lørdasg. så må ta å valse innerskjermen:p

Føler du det hadde gått bedre med 205 dekk da eller? hva impress har du på felgene og hvor mye spacer kjører du ? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...