rolfuzz Skrevet Januar 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2009 Her har me begynt å demontera. Då va alt nere klar te å skjære ut gamle fester Her va hullet som gjor driten Her blir det sveist ekstra forsterkninger på karosseri delene Her e det sveist inn igjen Her har eg sausa inn me chitt Samma hadde det nere så skifta eg bremserør Her e alt montert sammen me nye powerflex foringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Januar 26, 2009 Share Skrevet Januar 26, 2009 du kappet vel i gulvet inni og sveiset ? ellers gir de etter og ryker etter litt herjing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfuzz Skrevet Januar 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2009 nai det gjor eg ikje:S burde kansje gjøra det då før det går te helvete igjen:S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 27, 2009 Share Skrevet Januar 27, 2009 hmmmm... var liksom noe kjent med dne bilen lignet litt på en annen her på forumet bare den er sort... flott bil, men vingen likte jeg IKKE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Januar 27, 2009 Share Skrevet Januar 27, 2009 Fin denne bilen Bortsett fra vingen, baklyktene og bakpotta så var denne veldig pen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfuzz Skrevet Januar 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2009 hehe ja då e me flere som ikje liker vingen:D har planer om Infinity 2 bredding å bare M3 listen på bagsjeluken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfuzz Skrevet Januar 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2009 Skifta i dag fremre lenkearmsforing bak:D Skifta også bakrelenkearms foringer foran:D skifta til exentriske foringer her for å få litt mer caster og litt bedre selvoppretning:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brekke Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 Veldig fin bil! å ja ///Mysild den ligner på din! hehe Men få bytta bort den vinga å sett på no mørkere blinkers. Jeg vil foreslå bare en leppe på bagasjen eller m3gt vinge. Ellers veldig pent! syns ikke du trenger verkern bakrutesenker eller øvrelyktelister! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfuzz Skrevet Januar 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2009 takk takk bekke:D Ja har planer om å bare ha m3 list på bagasjelrommet, har også planer om mørke blinklys over helle bilen og engle eyes. kommer også bredding infinity 2 me tiden:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfuzz Skrevet September 29, 2009 Forfatter Share Skrevet September 29, 2009 Da har jeg gått i innkjøp av nye felger:D Jeg er ikje så flink til å ta bilder men jeg skal prøve å væra flinkere:) Det er lenge siden noen oppdateringer her så kan jo fortelle litt Har slått fra meg infinity bredding (mye arbeid.) Har lakka caliptere og skiver. Montert K-sport short-shif Bytte Hardiskive. Har skjørt vekk hjulbrønnen min fordi jeg hadde montert M3 E46 eksos på bilen men ble ikke fornøyd me lyd å kom ikke til rette me utsene. Har også måtte skiftet diff/klokke fordi den gikk til hel**** men ny monter uten sperr:( men fikk den så billig at jeg måtte bare. funker helt fint nå Felger prøve montert. har ikje kjøpt dekk ennå må vente til neste måne:( Her er etter jeg lakka caliptere og skiver klar til nye felger:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 29, 2009 Share Skrevet September 29, 2009 fine felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfuzz Skrevet September 29, 2009 Forfatter Share Skrevet September 29, 2009 fine felger Jo takk for det Lurte også på om du vett om det går ann og overføre tråden til prosjektert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet September 29, 2009 Share Skrevet September 29, 2009 Har trua på de felgene der. Heftig kant! Send PM til moderator ang. flytting av tråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfuzz Skrevet September 29, 2009 Forfatter Share Skrevet September 29, 2009 Har trua på de felgene der. Heftig kant! Send PM til moderator ang. flytting av tråd ja har tro på felgene jeg også gleder meg til å få dekk:D Må space ut 5mm foran pga k-sport coilovers tror da jeg må valse litt:) men det skal vel gå fint:D Takk for tilbake melding:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfuzz Skrevet September 29, 2009 Forfatter Share Skrevet September 29, 2009 noen som vett hvordan jeg får tak i moderator? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå