EirikL Skrevet September 29, 2009 Share Skrevet September 29, 2009 Flotte felger! Hvilket merke er det snakk om? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfuzz Skrevet September 29, 2009 Forfatter Share Skrevet September 29, 2009 Flotte felger! Hvilket merke er det snakk om? Takk Det er bare noe billig fra GS Bildeler fikk den så billigt gjennom jobb:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 30, 2009 Share Skrevet September 30, 2009 Dette er vel BBS RS GT replica felgene ? Meget lekre må jeg si til å være kopi!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfuzz Skrevet September 30, 2009 Forfatter Share Skrevet September 30, 2009 Dette er vel BBS RS GT replica felgene ? Meget lekre må jeg si til å være kopi!! GS har kalt dem GS silverblade 2:S så vett ikje eg:S Men syns selv dem er fine å se etter:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ess10 Skrevet September 30, 2009 Share Skrevet September 30, 2009 Ja det er vel etterligning av ''BBS RS GT'' felger. Jeg har slike GS felger til E30'en min. Fine felger må jeg si. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfuzz Skrevet Oktober 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2009 Heisann litt oppdateringer for dagen som har godt:D Denne fjernet jeg fra mellom akselen for å få mer short shift:D Har hatt litt dugg i grøfte lyktene så tok av og fant ut at pakkingen lå heilt feil fikk den på skikkeligt nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet Oktober 1, 2009 Share Skrevet Oktober 1, 2009 Tøff bil, og enig i det med vingen ;P Men du får vel gi deg tiden til å fikse opp i planene dine først.. og felgene var veldig kule... regner med at det ikke er sånn foran også.. spent på å se hvordan de felgene er med hjul og komplett på bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfuzz Skrevet Oktober 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2009 Tøff bil, og enig i det med vingen ;PMen du får vel gi deg tiden til å fikse opp i planene dine først.. og felgene var veldig kule... regner med at det ikke er sånn foran også.. spent på å se hvordan de felgene er med hjul og komplett på bilen! hehe ja glede meg eg o te felgane e på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomsti Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 NYDELIG e36, men vinga kan du ta sette på et fly, og heller sette på m3gt vinga ellers er det vel litt smågreier som må til, så er den perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfuzz Skrevet Oktober 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2009 NYDELIG e36, men vinga kan du ta sette på et fly, og heller sette på m3gt vinga ellers er det vel litt smågreier som må til, så er den perfekt Yes er enig me dei der ass å alle her at vingen må vekk. men ser ikje på det som det store problemet her. jeg satser på og ta det når bakplaten blir skiftet da sveiser jeg hullene i bagasje luken å lakker den også. men har litt problemer fordi millitæret vil ha meg inn så kan ikje ta så store ting om gangen tilfelle jeg må inn der .... så må ta små ting om gangen. har dugg i den ene lykten foran må skifte til nye der osv sånn små ting. er ikje lister på bilen heller så må få det så er masse sånn små ting som jeg vil ha på plass hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfuzz Skrevet Oktober 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2009 Da har jeg bestilt meg nye girkasse fester:D GS-performance urethan girkasse oppheng Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Oktober 5, 2009 Share Skrevet Oktober 5, 2009 Har bestilt meg slike girkasseoppheng jeg og, gleder meg til å montere de! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfuzz Skrevet Oktober 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2009 Har bestilt meg slike girkasseoppheng jeg og, gleder meg til å montere de! Gleder meg jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Spike_ Skrevet Oktober 5, 2009 Share Skrevet Oktober 5, 2009 Grom bil detta Rolfi Å bilen blir jo bare bedre å bedre, så detta går rette veien Stå på videre!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfuzz Skrevet Oktober 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2009 Grom bil detta Rolfi Å bilen blir jo bare bedre å bedre, så detta går rette veien Stå på videre!! haha nice BT:D må få bilen din ut du o nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå