Gå til innhold

Min BMW 320 Coupe : Ferdig lakkert og monter nesten:D

rolfuzz
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 164
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har 9,5x18 Et43 bak og det går helt fint uten spacer. Spaca ut 5mm men da tar det litt oppi av og til hvis det er full bil. Men har også 245dekk og ikke valset hjulbuer så med 225dekk og valsa hjulbuer/innerkanter kan det spaces ut enda mer, men skal ikke bli for mye heller da...

EDIT: For at den 9,5" felgen skal passe foran må det spaces ut minst 10mm, med coilovers må man som sagt ha minst 5mm spacer på 8,5" felg og et35 eller mindre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 9,5x18 Et43 bak og det går helt fint uten spacer. Spaca ut 5mm men da tar det litt oppi av og til hvis det er full bil. Men har også 245dekk og ikke valset hjulbuer så med 225dekk og valsa hjulbuer/innerkanter kan det spaces ut enda mer, men skal ikke bli for mye heller da...

EDIT: For at den 9,5" felgen skal passe foran må det spaces ut minst 10mm, med coilovers må man som sagt ha minst 5mm spacer på 8,5" felg og et35 eller mindre.

ja fordi jeg har jo 8,5" me ET38 me coilovers da motte jeg space ut me 5mm for at felgen skulle på:D men har jeg forstått rett at me jo høyere ET så stikke felgene mye leger inn liksom? siden innpresse på f.eks 5 serie er jo 15 vist jeg hiver den på 3 serie så stikker det jo lengre ut enn skjermen. og me ET 45 går den kan i kant me inner skjerm og ytter skjerm:S

har jeg forstått rett eller noen som har enn go forklaring? eller skjønner dere ikke va jeg mener hehe. blei litt merkligt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo mer ET, (høyere tall) jo mer INNpress... altså, jo mer "innover" er felgen presset...

hehe...

er virkelig i tankeboksen her nå... likte de felgene skikkelig mye ^^

hehe takk takk for svar:D

ja akkuratt felger må du tenke godt på for det blir vel bare felger ein gang hehe. jalle fall for meg. Har du regnet ut va prisen kommer på 4 felger å dekk eller?

Lure også på va jeg kan få for felgene som var på bilen? noe anelse?

bilde side 1:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9.5*18 Et43 tror jeg kan bli vanskelig å få på foran iallefall.. Vil tro at innpresset bør ned 15mm iallefall..

Utrolig kule felger faktisk!! Ser langt fra så bra ut i katalogen som det gjorde med dekk på bilen! 8)

Bare litt mer senk bak nå :P

hehe ja jeg så dem også i katalogen og på internett der var jeg ikke helt overbevist men når dem kom i posten ble jeg overbevist. å når det kom dekk på ble jeg ennå merr overbevist når dem kom på bilen så bare

JAAAA detta va bra sa eg te meg selv:D hehe

har justebart senkesett så blir nok lav nok hehe:D

tusen takk for tilbake meldinger:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

orginale m tech skjørter? mye jobb og montere disse?

dette er orginal m tech ja:) når skjørtene kom så dem ut som en U, de var utrolig miss formet. men tok og festet dem opp der dem skulle være og så varmet jeg me varme pistol slik som på bilde:D

Nå er di perfekt:D de skulle sikkert vært sånt fra frabrikk da hadde det vært litt. borr hull sett i klips ok:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...